seves Opublikowano 1 Października 2010 Opublikowano 1 Października 2010 Jest pytanie o to który benzynowy silnik wybrać. Ja proponuję ASN, bo to benzyna i uważam, że będzie najlepszym rozwiązaniem dla kolegi. pyanie jest o benzyne i jest troche rozwiniete w pierwszym poscie ja proponuje 1.8T sam mam i jestem zadowolony, a tym bardziej jesli kolega porownuje rowniez spalanie i dodatkowa sprawa jesli zabraknie mu konikow w trakcie uzytkowania wcale nie musi szukac furki z innym silnikiem tylko robi chipka , potem wymienia kilka gratow korekta i...
TFSI_fan Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 Jest pytanie o to który benzynowy silnik wybrać. Ja proponuję ASN, bo to benzyna i uważam, że będzie najlepszym rozwiązaniem dla kolegi. Też tak uważam, ostatnio sporo takim jeżdżę, tyle że w cięższej budzie A6 / 2002 i w quattro. Jeżdżę na co dzień mocniejszym autem ale V6 robi wrażenie jeśli chodzi o dzwięk i kulturę pracy, zawsze można to zagazować i ja osobiście nie zastanawiałbym się nad innym wolnossącym silnikiem benzynowym, tym bardziej, że ASN będzie raczej na bank w quattro, chyba że turbo, to wiadomo: 1,8T.
admin20 Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 witam. podłączę się do tematu szukam właśnie b6 w 1,8t lub 3,0l bo mam b6 tylko że 1,6 i mało kucyków jeśli można prosić opinie osób które mają te silniki w gazie nie chcę swojego 1,6 gazować bo wydam w uj pieniędzy a i tak bedę go sprzedawał a na alldrogo znalazłem taki http://otomoto.pl/audi-a4-1-8-t-150-km-wypas-unikat-C15455750.html ewentualnie koszty zagazowania podanych silników
Pucek Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 witam. podłączę się do tematu szukam właśnie b6 w 1,8t lub 3,0l bo mam b6 tylko że 1,6 i mało kucyków jeśli można prosić opinie osób które mają te silniki w gazie nie chcę swojego 1,6 gazować bo wydam w uj pieniędzy a i tak bedę go sprzedawał a na alldrogo znalazłem taki http://otomoto.pl/audi-a4-1-8-t-150-km-wypas-unikat-C15455750.html ewentualnie koszty zagazowania podanych silników miałem kiedyś 1.8 w B5 teraz mam 1.8T w B5 i wiem jedno, NIGDY 1.6/1.8/2.0 szkoda kasy, zbyt wielka masa auta na tak słaby silnik nie patrzył bym po B6 za mniej niż 30 tyś zł, chyba że to anglik
admin20 Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 no właśnie to jest 1,8t ja swojego też niedrogo kupiłem i nie narzekam no tylko mało koni ma i to mnie drażni a czemu myślisz że b6 poniżej 30tyś nie będzie lepsze niż powyżej 30? jak za swoje 1,6 b6 dałem 15,500 zł bo było lekko uszkodzone i jak na razie mnie nie zawiodło, tylko zmieniłem filtry,olej i rozrząd
Pucek Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 bo za dobre B5 trzeba dać przynajmniej 20 tyś zł sprawdziłeś sobie auto po VINie? może to anglik niestety prawda jest taka, że bardzo dużo anglików jeździ po naszych drogach, a ludzie o tym nawet nie wiedzą, bo w B6 nie ma problemów z przekładką zresztą można popatrzeć na ceny aut w ogłoszeniach na forum, nikt nie sprzedaje dobrego auta, nie bitego, z dobrym wyposażeniem za mniej niż 30 tyś zł
admin20 Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 sprawdziłem swój vin i jest to niemiec a więc trafilo mi się
Pucek Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 sprawdziłem swój vin i jest to niemiec a więc trafilo mi się no trafiło się, szkoda tylko że stara B5tka z 1.6 Cie łyka
admin20 Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 no niestety dlatego chcę ją zmienić na 1,8t lub na 3,0 czekam tylko na odpowiedzi moich pytań
Pucek Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 1.8T możesz śmiało gazować dobra instalacja i nie ma kłopotów, nawet nie wiesz kiedy przełączy Ci się na gaz 3.0 to już nie wiem, nie miałem, nie chcę mieć, wolnossak, więc teoretycznie mniej awaryjny silnik
WinterOOOO Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 bo za dobre B5 trzeba dać przynajmniej 20 tyś zł sprawdziłeś sobie auto po VINie? może to anglik niestety prawda jest taka, że bardzo dużo anglików jeździ po naszych drogach, a ludzie o tym nawet nie wiedzą, bo w B6 nie ma problemów z przekładką zresztą można popatrzeć na ceny aut w ogłoszeniach na forum, nikt nie sprzedaje dobrego auta, nie bitego, z dobrym wyposażeniem za mniej niż 30 tyś zł A gdzie jest napisane że jak ktoś ma trefne auto to musi obniżać cenę?? po co? żeby ktoś dociekał czemu taka cena niska??Podejrzewam że nie jeden się naciął na auto za dużą kasę myśląc że jak taka suma wygórowana to musi być igiełka, cacuszko i nie wiadomo jak zadbane.[br]Dopisany: 04 Październik 2010, 14:17_________________________________________________ teraz mam 1.8T w B5 i wiem jedno, NIGDY 1.6/1.8/2.0 szkoda kasy, zbyt wielka masa auta na tak słaby silnik Hmm co do 1.6 w b5 i b6 się zgodzę - za słaby- osobiście miałem 1.6 b5 i wrażenia średnie. Teraz mam 2.0 b6 i jak na moje oko silnik nie jest jakoś tragicznie za słaby jak na budę o masie ok. 1400 kg. Moim skromnym zdaniem 2.0 131km jest minimalnym silnikiem jakie powinno się znaleźć w takim samochodzie. Jak ktoś preferuję spokojny styl jazdy to taka moc jest wystarczająca no chyba chcemy zrywać asfalt no to wtedy wiadomo
Pucek Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 bo za dobre B5 trzeba dać przynajmniej 20 tyś zł sprawdziłeś sobie auto po VINie? może to anglik niestety prawda jest taka, że bardzo dużo anglików jeździ po naszych drogach, a ludzie o tym nawet nie wiedzą, bo w B6 nie ma problemów z przekładką zresztą można popatrzeć na ceny aut w ogłoszeniach na forum, nikt nie sprzedaje dobrego auta, nie bitego, z dobrym wyposażeniem za mniej niż 30 tyś zł A gdzie jest napisane że jak ktoś ma trefne auto to musi obniżać cenę?? po co? żeby ktoś dociekał czemu taka cena niska??Podejrzewam że nie jeden się naciął na auto za dużą kasę myśląc że jak taka suma wygórowana to musi być igiełka, cacuszko i nie wiadomo jak zadbane.[br] Oczywiście, tylko źle mnie zrozumiałeś, B6 za 20 tyś zł? OK, tylko anglik będzie w jakiś normalnym stanie za takie pieniądze, nie samochód pochodzący z europy, wystarczy popatrzeć na mobile.de, jakoś nie ma tam takich rodzynków jak u nas za 20 000 zł, no chyba że szrot jest Zakup Kontrolowany, więc można sobie sprawdzić jak koledzy pokazują takie super wozy, które były anglikami lub są wielkimi szrotami odnośnie 2.0 ALT, osobiście bym nie kupił, bo po co? skoro 1.8T spali mniej a jest mocniejszy i nie ma tych bolączek co 90% AeLTów, nawet nie wspominam o większych możliwościach btw. miałem okazję pojeździć takim 2.0 więc się wypowiadam
WinterOOOO Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 bo za dobre B5 trzeba dać przynajmniej 20 tyś zł sprawdziłeś sobie auto po VINie? może to anglik niestety prawda jest taka, że bardzo dużo anglików jeździ po naszych drogach, a ludzie o tym nawet nie wiedzą, bo w B6 nie ma problemów z przekładką zresztą można popatrzeć na ceny aut w ogłoszeniach na forum, nikt nie sprzedaje dobrego auta, nie bitego, z dobrym wyposażeniem za mniej niż 30 tyś zł A gdzie jest napisane że jak ktoś ma trefne auto to musi obniżać cenę?? po co? żeby ktoś dociekał czemu taka cena niska??Podejrzewam że nie jeden się naciął na auto za dużą kasę myśląc że jak taka suma wygórowana to musi być igiełka, cacuszko i nie wiadomo jak zadbane.[br] Oczywiście, tylko źle mnie zrozumiałeś, B6 za 20 tyś zł? OK, tylko anglik będzie w jakiś normalnym stanie za takie pieniądze, nie samochód pochodzący z europy, wystarczy popatrzeć na mobile.de, jakoś nie ma tam takich rodzynków jak u nas za 20 000 zł, no chyba że szrot jest Zakup Kontrolowany, więc można sobie sprawdzić jak koledzy pokazują takie super wozy, które były anglikami lub są wielkimi szrotami odnośnie 2.0 ALT, osobiście bym nie kupił, bo po co? skoro 1.8T spali mniej a jest mocniejszy i nie ma tych bolączek co 90% AeLTów, nawet nie wspominam o większych możliwościach btw. miałem okazję pojeździć takim 2.0 więc się wypowiadam Ok to że 1.8T jest mocniejszy od 2.0 to fakt ale mówienie że 2.0 131 km jest za słaby do b6 to moim zdaniem lekka przesada.
moskal Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Ok to że 1.8T jest mocniejszy od 2.0 to fakt ale mówienie że 2.0 131 km jest za słaby do b6 to moim zdaniem lekka przesada. moim zdaniem 1.8T jest najlepszym silnikiem Pb , wszystko słabsze jest po prostu.. za słabe miałem ADR-a 125KM i był on słaby , 5KM wiecej podejrzewam ze nie robi duzej różnicy , zwłaszcza w wolnossaku
WinterOOOO Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 moim zdaniem lekka przesada. moim zdaniem 1.8T jest najlepszym silnikiem Pb , wszystko słabsze jest po prostu.. za słabe miałem ADR-a 125KM i był on słaby , 5KM wiecej podejrzewam ze nie robi duzej różnicy , zwłaszcza w wolnossaku Więc czas się przejechać na pewno nie będzie to samo co 150 km czy więcej ale tragedii też nie powinno być. Dla kogoś kto na co dzień używa silnika z mocą powyżej 150km + T jazda każdym innym samochodem o mniejszej mocy może się wydawać się mało dynamiczna.
moskal Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Więc czas się przejechać na pewno nie będzie to samo co 150 km czy więcej ale tragedii też nie powinno być. Dla kogoś kto na co dzień używa silnika z mocą powyżej 150km + T jazda każdym innym samochodem o mniejszej mocy może się wydawać się mało dynamiczna. ale jak miałem ADR-a byłem tego samego zdania co teraz no ale co kto woli , mniejsza z tym , ile wazy B6 w sedanie ???
WinterOOOO Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 1390 kg [br]Dopisany: 05 Październik 2010, 17:09_________________________________________________wróć 1360 Ja nie twierdzę że 131 km jest dobrą mocą do takiej masy tylko mówię że tyle powinno być minimum w takiej budzie. Co to mocy to oczywiście zawsze mogła by być większa i szczerze mówiąc to chciał bym mieć 150 km i wzwyż pod maską ale jak na razie 131 mi starcza tylko nie wiem na jak długo jeszcze
moskal Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 mówię że tyle powinno być minimum w takiej budzie z tym sie zgodze
admin20 Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 ja też chcę mieć więcej koni bo 102 to lipa do tej budy dlatego w niedługim czasie wystawię swoją b6 i mam nadzieję że trafię jakąś b6 z 1,8t w przyzwoitym stanie
moskal Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 dlatego w niedługim czasie wystawię swoją b6 i mam nadzieję że trafię jakąś b6 z 1,8t w przyzwoitym stanie troche dołożysz :naughty:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się