Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Który silnik benzynowy wybrać?


paralotniarz

Rekomendowane odpowiedzi

paput, ale Ty kombinujesz, odpowiedz sobie czy zadowolisz się 2.4 w serii czy 1.8T po programie :rolleyes:

do 1.8T masz tańszą instalacje, generalnie to patrzył bym tylko po 1.8T i po 2.8 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam dosyć bo bardzo fajnie się jeździ :decayed: ale chce sedana :tongue4: a przy okazji parę koni więcej nie zaszkodzi :naughty:

Dziwne masz gusta. Akurat mnie sedan w B6 niezbyt sie podoba, za to w B7 juz tak :gwizdanie:

Każdy ma inne gusta :naughty: a cała zaje**na tylna szyba jak jest syf na drodze to wcale mi nie odpowiada :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paput, ale Ty kombinujesz, odpowiedz sobie czy zadowolisz się 2.4 w serii czy 1.8T po programie :rolleyes:

do 1.8T masz tańszą instalacje, generalnie to patrzył bym tylko po 1.8T i po 2.8 :wink4:

no a gaz dużo droższy do 2.4? to tylko chodzi o większą ilość wtrysków? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki silniczek bardziej polecacie 1.8T czy 2.4? :mysli: waham się jeszcze, a czy za 2.4 będzie dużo droższe ubezpieczenie niz 1.8?

zastanawiając sie nad tymi dwoma silnikami ,wybór wydaje się prosty , 1.8t napewno bardziej udany ,nawet sam fakt że silnikowi z turbiną łatwiej podnieść moc poprzez wprowadzenie nowego programu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki silniczek bardziej polecacie 1.8T czy 2.4? :mysli: waham się jeszcze, a czy za 2.4 będzie dużo droższe ubezpieczenie niz 1.8?

zastanawiając sie nad tymi dwoma silnikami ,wybór wydaje się prosty , 1.8t napewno bardziej udany ,nawet sam fakt że silnikowi z turbiną łatwiej podnieść moc poprzez wprowadzenie nowego programu .

tylko czy z turbo nie ma problemów tak wielu jak w tdiku? :mysli:

Szlag mnie trafiał jak w AFNie łapałem co jakiś czas notlaufa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w benzynie zwykle wypala sie lub zawiesza klapa od WG

a zeby to stwierdzic wystarczy odpiac katalizator i zrobic foto telefonem

wszystko widac jak na dłoni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w benzynie zwykle wypala sie lub zawiesza klapa od WG

a zeby to stwierdzic wystarczy odpiac katalizator i zrobic foto telefonem

wszystko widac jak na dłoni

i co wtedy? regeneracja turbo czy wymiana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zalezy w jakim stanie jest wirnik i jego łozyskowanie

jak tylko wypalona klapa to jezdziesz do jakiegos tokarza potem do spawacza

regulacja ciegna jest opisana na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od niedawna jestem posiadaczem 2004 BEX quattro i polecam taką konfigurację ale łatwo nie jest znaleźć coś takiego, powiedziałbym że nawet bardzo ciężko :)

@paralotniarz - też przesiadłem się z B4 ABK :-)

noo... niestety ale to prawda (tym bardziej że celowałem w kombi), jestem tego najlepszym przykładem , pozostał mi napęd bardziej tradycyjny :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.4 miały problemy z wyciekami oleju, podobnie jak 2.8, ja prawdopodobnie biorę 1.8T jak sprzedam swoją :tongue4:

Ja swoją zakupiłem i zagazowałem 2 lata temu i przejechałem prawie 40 tys. km bez żadnego problemu. Nic mi z silnika nie cieknie, nic nie musiałem wymieniać w związku z gazem. A za to mam muzykę z V6 :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam się zastanawiam nad silnikiem 2.4 ale na allegro nie ma nic godnego uwagi :confused4: Co możecie powiedziec o tym silniku jakie wady? Jak znosi gaz? jaki koszt instalacji do tego silnika? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się własnie zastanawiam nad gazem do 1.8t mam zamiar autem tak z 3lata pojeździć.

Ale ze spalania jestem zadowolony przy mojej jeździe mieszczę się poniżej 9 litrów golf IV 1.4 palił mi podobnie :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat rok temu wstawiał do 2.8, to cena była od 3200. Tańsza była, STAG 300, ale stanowczo wszyscy odradzali. Wstawił Landi Renzo Omega za 4300 - bardzo zadowolony i wszystkim ją poleca.

Przepraszam za ewentualne błędy w nazwach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat rok temu wstawiał do 2.8, to cena była od 3200. Tańsza była, STAG 300, ale stanowczo wszyscy odradzali. Wstawił Landi Renzo Omega za 4300 - bardzo zadowolony i wszystkim ją poleca.

Przepraszam za ewentualne błędy w nazwach.

Stag to tylko sterownik, na jakość instalacji wpływa wiele innych czynników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ktoś przesiadł się z 1.9tdi na 1.8T? Jezdzę samochodem B6 1.9tdi z wirusem na okolo 170koni. Coraz bardziej zastanawiam się nad opcją przejścia np na BEX 190 konnego, z racji tego że coraz mniej jezdze i to głównie po miescie...

Jakie wrażenia z jazdy 1.8? czy głośność przy wysokich obrotach jest dość słyszalna? czy delikatny pomruk? Muszę się przejechać takim autem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ktoś przesiadł się z 1.9tdi na 1.8T? Jezdzę samochodem B6 1.9tdi z wirusem na okolo 170koni. Coraz bardziej zastanawiam się nad opcją przejścia np na BEX 190 konnego, z racji tego że coraz mniej jezdze i to głównie po miescie...

Jakie wrażenia z jazdy 1.8? czy głośność przy wysokich obrotach jest dość słyszalna? czy delikatny pomruk? Muszę się przejechać takim autem :)

ja mam zamiar przesiąść się na 1.8T w Q ale w B5 bo diesla już nie chce, jeździłem kilkoma 1.8T i to auto lubi wyższe obroty a dźwięk wtedy jest ładny nie to co w dieslu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...