Pucek Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 paput, ale Ty kombinujesz, odpowiedz sobie czy zadowolisz się 2.4 w serii czy 1.8T po programie do 1.8T masz tańszą instalacje, generalnie to patrzył bym tylko po 1.8T i po 2.8
sebastian_marat Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 nie mam dosyć bo bardzo fajnie się jeździ ale chce sedana a przy okazji parę koni więcej nie zaszkodzi Dziwne masz gusta. Akurat mnie sedan w B6 niezbyt sie podoba, za to w B7 juz tak :gwizdanie: Każdy ma inne gusta a cała zaje**na tylna szyba jak jest syf na drodze to wcale mi nie odpowiada
paput Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 paput, ale Ty kombinujesz, odpowiedz sobie czy zadowolisz się 2.4 w serii czy 1.8T po programie do 1.8T masz tańszą instalacje, generalnie to patrzył bym tylko po 1.8T i po 2.8 no a gaz dużo droższy do 2.4? to tylko chodzi o większą ilość wtrysków?
ttoommeekk Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 a jaki silniczek bardziej polecacie 1.8T czy 2.4? waham się jeszcze, a czy za 2.4 będzie dużo droższe ubezpieczenie niz 1.8? zastanawiając sie nad tymi dwoma silnikami ,wybór wydaje się prosty , 1.8t napewno bardziej udany ,nawet sam fakt że silnikowi z turbiną łatwiej podnieść moc poprzez wprowadzenie nowego programu .
paput Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 a jaki silniczek bardziej polecacie 1.8T czy 2.4? waham się jeszcze, a czy za 2.4 będzie dużo droższe ubezpieczenie niz 1.8? zastanawiając sie nad tymi dwoma silnikami ,wybór wydaje się prosty , 1.8t napewno bardziej udany ,nawet sam fakt że silnikowi z turbiną łatwiej podnieść moc poprzez wprowadzenie nowego programu . tylko czy z turbo nie ma problemów tak wielu jak w tdiku? Szlag mnie trafiał jak w AFNie łapałem co jakiś czas notlaufa
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 w benzynie zwykle wypala sie lub zawiesza klapa od WG a zeby to stwierdzic wystarczy odpiac katalizator i zrobic foto telefonem wszystko widac jak na dłoni
paput Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 w benzynie zwykle wypala sie lub zawiesza klapa od WG a zeby to stwierdzic wystarczy odpiac katalizator i zrobic foto telefonem wszystko widac jak na dłoni i co wtedy? regeneracja turbo czy wymiana?
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 to zalezy w jakim stanie jest wirnik i jego łozyskowanie jak tylko wypalona klapa to jezdziesz do jakiegos tokarza potem do spawacza regulacja ciegna jest opisana na forum
olekk Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 od niedawna jestem posiadaczem 2004 BEX quattro i polecam taką konfigurację ale łatwo nie jest znaleźć coś takiego, powiedziałbym że nawet bardzo ciężko @paralotniarz - też przesiadłem się z B4 ABK :-)
ttoommeekk Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 od niedawna jestem posiadaczem 2004 BEX quattro i polecam taką konfigurację ale łatwo nie jest znaleźć coś takiego, powiedziałbym że nawet bardzo ciężko @paralotniarz - też przesiadłem się z B4 ABK :-) noo... niestety ale to prawda (tym bardziej że celowałem w kombi), jestem tego najlepszym przykładem , pozostał mi napęd bardziej tradycyjny
juniores Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 2.4 miały problemy z wyciekami oleju, podobnie jak 2.8, ja prawdopodobnie biorę 1.8T jak sprzedam swoją Ja swoją zakupiłem i zagazowałem 2 lata temu i przejechałem prawie 40 tys. km bez żadnego problemu. Nic mi z silnika nie cieknie, nic nie musiałem wymieniać w związku z gazem. A za to mam muzykę z V6 :>
harley22 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Sam się zastanawiam nad silnikiem 2.4 ale na allegro nie ma nic godnego uwagi Co możecie powiedziec o tym silniku jakie wady? Jak znosi gaz? jaki koszt instalacji do tego silnika? :gwizdanie:
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 bierz 2.4 silnik godny polecenia, dobrze znosi LPG
harley22 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 A jaki koszt instalacji do tego silnika? Co do gazu to jestem kompletnie zielony...
NoJA Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Ja się własnie zastanawiam nad gazem do 1.8t mam zamiar autem tak z 3lata pojeździć. Ale ze spalania jestem zadowolony przy mojej jeździe mieszczę się poniżej 9 litrów golf IV 1.4 palił mi podobnie
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 A jaki koszt instalacji do tego silnika? Co do gazu to jestem kompletnie zielony... ok 3000zl
Knob Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Brat rok temu wstawiał do 2.8, to cena była od 3200. Tańsza była, STAG 300, ale stanowczo wszyscy odradzali. Wstawił Landi Renzo Omega za 4300 - bardzo zadowolony i wszystkim ją poleca. Przepraszam za ewentualne błędy w nazwach.
talib1990 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Brat rok temu wstawiał do 2.8, to cena była od 3200. Tańsza była, STAG 300, ale stanowczo wszyscy odradzali. Wstawił Landi Renzo Omega za 4300 - bardzo zadowolony i wszystkim ją poleca. Przepraszam za ewentualne błędy w nazwach. Stag to tylko sterownik, na jakość instalacji wpływa wiele innych czynników
roman_tyk Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Panowie czy ktoś przesiadł się z 1.9tdi na 1.8T? Jezdzę samochodem B6 1.9tdi z wirusem na okolo 170koni. Coraz bardziej zastanawiam się nad opcją przejścia np na BEX 190 konnego, z racji tego że coraz mniej jezdze i to głównie po miescie... Jakie wrażenia z jazdy 1.8? czy głośność przy wysokich obrotach jest dość słyszalna? czy delikatny pomruk? Muszę się przejechać takim autem
paput Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Panowie czy ktoś przesiadł się z 1.9tdi na 1.8T? Jezdzę samochodem B6 1.9tdi z wirusem na okolo 170koni. Coraz bardziej zastanawiam się nad opcją przejścia np na BEX 190 konnego, z racji tego że coraz mniej jezdze i to głównie po miescie... Jakie wrażenia z jazdy 1.8? czy głośność przy wysokich obrotach jest dość słyszalna? czy delikatny pomruk? Muszę się przejechać takim autem ja mam zamiar przesiąść się na 1.8T w Q ale w B5 bo diesla już nie chce, jeździłem kilkoma 1.8T i to auto lubi wyższe obroty a dźwięk wtedy jest ładny nie to co w dieslu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się