bish - kopt Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 2. Po zalaniu nowego oleju i uruchomieniu silnika olej na bagnecie jest przejrzysty (co się rzadko zdarza w D/TD/TDI) w moim drugim autku zawsze po zalaniu świeżego oleju i odpaleniu silnika olej był przejrzysty, ale oczywiście to tylko na chwilkę, jak tylko przejedziesz kilka km olej robi się czarny jak smoła, to normalka w diesel'ach. A tak na marginesie, ja jeszcze nie wymieniałem w swojej audi oleju, ani nie zaglądałem pod auto, ale z tego co piszecie to trzeba ściągać całą osłonę silnika żeby dostać się do korka spustowego?? nie ma tam jakiejś mniejszej osłonki tylko pod korkiem?? u mnie poprzedni wlasciciel zrobil taki patent ze w oslonie wycial dziure na korek spustowy ja też mam wycięty
emil82 Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 że też taki szczegół w Audi przeoczyli i chyba nie tylko taki ech życie
Gość leonikers Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 to w końcu można odsysać czy nie? bo u mnie mechanicy tylko tak wymeiniają widziałem...
andy_sky Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 można tyle że lepiej się spuścić
bish - kopt Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 po coś ten korek w misce olejowej w końcu jest, no nie?
wiesiek3d Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Tylko spuszczanie żadne ssanie. :gwizdanie:
IRO293 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Zostań przy klasycznym. Po za tym jeśli przechodzisz np z mineralnego na półsyntetyk albo syntetyk to są preparaty czyszczące. z mineralnego na syntetyk?! Zabójstwo dla silnika!
piotreki Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Zostań przy klasycznym. Po za tym jeśli przechodzisz np z mineralnego na półsyntetyk albo syntetyk to są preparaty czyszczące. z mineralnego na syntetyk?! Zabójstwo dla silnika! Wytlumacz dlaczego
Orange Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 lepiej nic tu nie tłumaczcie bo jest juz jeden wątek na 160 stron o wyższości minerała nad syntetykiem i zmian na syntetyk
wiesiek3d Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Wytlumacz dlaczego :naughty Poszukaj to sie dowiesz.
steve69 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Poszukaj to sie dowiesz. I to cała twoja argumentacja???... Skoro z taką stanowczością twierdzisz, że lanie syntetyka po mineralnym to zabójstwo dla silnika, to wypadałoby to jakoś uzasadnić. -- Pozdrawiam. Sławek
wiesiek3d Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Przecież pisze że poszukaj to się dowiesz. Nie będę powielał wypowiedzi w niezliczonej ilości o przechodzeniu z minerala na syntetyk. Na forum jest masa wypowiedzi w takich tematach, a może poszukać i podać linka co.
andrewb25 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 lepiej przez korek, co to za problem ściągnąć osłone?
UKI_XX Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Zostań przy klasycznym. Po za tym jeśli przechodzisz np z mineralnego na półsyntetyk albo syntetyk to są preparaty czyszczące. z mineralnego na syntetyk?! Zabójstwo dla silnika! Wytlumacz dlaczego Poszukaj to sie dowiesz. no to macie niezłe argumenty jak ktoś zajeździł silnik minerałem i zmienił na syntetyk przed remontem to wiadomo na co złoży a to że zeszło mi powietrze z koła po zmianie oleju na syntetyk to też wina oleju :?: ale temat jest o sposobie wymiany, więc mamy dwie drogi czyli korek i bagnet a kto jak woli to już jego sprawa, jak ktoś lubi wycinać dziury w osłonie albo zdejmować osłonę to już jego sprawa ja tam wolę odsysać przez bagnet, mniej roboty i łapy nie są tak wymazane oraz nie tak łatwo się poparzyć, a jak komuś się zechce odkręcić korek to chyba lepiej to zrobić jak nie ma oleju w misce i mieć czyste łapy, klucz i ubrania
Pretor Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Wszystko ładnie tylko zapominasz o wymianie filtra oleju. Jest on przykręcony pod kątem i przy wykręcaniu i tak pobrudzisz sobie ręce. Dla mnie to jest jakieś dziwne myślenie, że najważniejsze jest żeby się nie ubrudzić. Robi się tak aby było zrobione jak najbardziej fachowo i najlepiej dla auta. Po to jest korek żeby w tym miejscu spuszczać olej i koniec. Jak jest ktoś leniwy to niech odsysa.
wypsiu Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 ...dokładnie tak jest teraz... robią aby się nie ubrudzić nie narobić ku***a bułkę przez bibułkę a kutasisko gołą łapą...odsysać można nadmiar oleju jak się przeleje...[br]
IRO293 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Ludzie! Puknijcie się mocno w głowę! Jakie odsysanie?! Po to jest korek spustowy żeby go odkręcić i zlać cały ,,syf'' jak ktoś ma paluszki pianisty albo doktorka to niech oddaje auto do serwisu,wypije kawkę i auto do odbioru,a niech nie wypisuje pier**l..... nych głupot na forum które jest po to,żeby ludziom pomagać!
UKI_XX Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 jak ktoś ma paluszki pianisty albo doktorka to niech oddaje auto do serwisu,wypije kawkę i auto do odbioru a w serwisie to myślisz że korek odkręcają :?: poza tym myślisz że przez korek to wszystko wyleci :?: a jakbyś nie był taki leniwy to byś doczytał że jak ktoś chce to może odessać olej i sobie korek odkręcić i chyba tylko po to żeby zobaczyć że nic już nie poleci (no chyba że komuś się nie chciało wszystkiego odessać i będzie tym udowadniał swoje racje) właśnie forum jest od tego żeby pomagać i jak pomożesz temu co krzywo korek wkręci albo gwint zerwie (tacy się też zdarzają), każdy robi jak uważa i gadanie typu "odkręcaj korek bo tak ma być" i krytykowanie innych jak zrobią inaczej to tekst konserwatystów i wyłudzaczy kasy jak ktoś nie ma dostępnego kanału a posiada odpowiedni wężyk i pompkę to może spokojnie odessać stary olej przez bagnet a jak ktoś woli korkiem to nikt mu nie będzie bronił i to jest jego sprawa, z bardzo prostej czynności robicie jakiś wielki problem jakby to była wymiana zaworów czy jeszcze czegoś
Musashi Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 generalnie, najpraktyczniejsza metoda, to odessanie oleju, i spuszczenie resztek korkiem, najwazniejsze aby olej mial ok 90C
IRO293 Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 jak ktoś ma paluszki pianisty albo doktorka to niech oddaje auto do serwisu,wypije kawkę i auto do odbioru a w serwisie to myślisz że korek odkręcają :?: poza tym myślisz że przez korek to wszystko wyleci :?: a jakbyś nie był taki leniwy to byś doczytał że jak ktoś chce to może odessać olej i sobie korek odkręcić i chyba tylko po to żeby zobaczyć że nic już nie poleci (no chyba że komuś się nie chciało wszystkiego odessać i będzie tym udowadniał swoje racje) właśnie forum jest od tego żeby pomagać i jak pomożesz temu co krzywo korek wkręci albo gwint zerwie (tacy się też zdarzają) takiemu co nie potrafi nawet prosto korka wkręcić to już nic nie pomoże
Rekomendowane odpowiedzi