Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL] Sposoby wymiany oleju.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2. Po zalaniu nowego oleju i uruchomieniu silnika olej na bagnecie jest przejrzysty (co się rzadko zdarza w D/TD/TDI)

w moim drugim autku zawsze po zalaniu świeżego oleju i odpaleniu silnika olej był przejrzysty, ale oczywiście to tylko na chwilkę, jak tylko przejedziesz kilka km olej robi się czarny jak smoła, to normalka w diesel'ach.

A tak na marginesie, ja jeszcze nie wymieniałem w swojej audi oleju, ani nie zaglądałem pod auto, ale z tego co piszecie to trzeba ściągać całą osłonę silnika żeby dostać się do korka spustowego?? nie ma tam jakiejś mniejszej osłonki tylko pod korkiem?? :mysli:

u mnie poprzedni wlasciciel zrobil taki patent ze w oslonie wycial dziure na korek spustowy :kox:

ja też mam wycięty :wink4:

Opublikowano

że też taki szczegół w Audi przeoczyli :shocked: i chyba nie tylko taki :rolleyes:

ech życie :)

Opublikowano

to w końcu można odsysać czy nie? bo u mnie mechanicy tylko tak wymeiniają widziałem...

Opublikowano

można tyle że lepiej się spuścić :polew:

Opublikowano

po coś ten korek w misce olejowej w końcu jest, no nie?

Opublikowano

Tylko spuszczanie żadne ssanie. :gwizdanie:

Opublikowano

Zostań przy klasycznym. Po za tym jeśli przechodzisz np z mineralnego na półsyntetyk albo syntetyk to są preparaty czyszczące. :mysli:

z mineralnego na syntetyk?! :wallbash: Zabójstwo dla silnika!
Opublikowano

Zostań przy klasycznym. Po za tym jeśli przechodzisz np z mineralnego na półsyntetyk albo syntetyk to są preparaty czyszczące. :mysli:

z mineralnego na syntetyk?! :wallbash: Zabójstwo dla silnika!

Wytlumacz dlaczego :naughty:

Opublikowano

lepiej nic tu nie tłumaczcie bo jest juz jeden wątek na 160 stron o wyższości minerała nad syntetykiem i zmian na syntetyk :decayed:

Opublikowano

Wytlumacz dlaczego :naughty

Poszukaj to sie dowiesz.

Opublikowano

Poszukaj to sie dowiesz.

I to cała twoja argumentacja???... :thumbdown:

Skoro z taką stanowczością twierdzisz, że lanie syntetyka po mineralnym to zabójstwo dla silnika, to wypadałoby to jakoś uzasadnić.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

Przecież pisze że poszukaj to się dowiesz.

Nie będę powielał wypowiedzi w niezliczonej ilości o przechodzeniu z minerala na syntetyk.

Na forum jest masa wypowiedzi w takich tematach, a może poszukać i podać linka co. :wallbash:

Opublikowano

lepiej przez korek, co to za problem ściągnąć osłone?

Opublikowano

Zostań przy klasycznym. Po za tym jeśli przechodzisz np z mineralnego na półsyntetyk albo syntetyk to są preparaty czyszczące. :mysli:

z mineralnego na syntetyk?! :wallbash: Zabójstwo dla silnika!

Wytlumacz dlaczego :naughty:

Poszukaj to sie dowiesz.

no to macie niezłe argumenty :polew: jak ktoś zajeździł silnik minerałem i zmienił na syntetyk przed remontem to wiadomo na co złoży :naughty: a to że zeszło mi powietrze z koła po zmianie oleju na syntetyk to też wina oleju :?:

ale temat jest o sposobie wymiany, więc mamy dwie drogi czyli korek i bagnet a kto jak woli to już jego sprawa, jak ktoś lubi wycinać dziury w osłonie albo zdejmować osłonę to już jego sprawa :)

ja tam wolę odsysać przez bagnet, mniej roboty i łapy nie są tak wymazane oraz nie tak łatwo się poparzyć, a jak komuś się zechce odkręcić korek to chyba lepiej to zrobić jak nie ma oleju w misce i mieć czyste łapy, klucz i ubrania :good:

Opublikowano

Wszystko ładnie tylko zapominasz o wymianie filtra oleju. Jest on przykręcony pod kątem i przy wykręcaniu i tak pobrudzisz sobie ręce. Dla mnie to jest jakieś dziwne myślenie, że najważniejsze jest żeby się nie ubrudzić. Robi się tak aby było zrobione jak najbardziej fachowo i najlepiej dla auta. Po to jest korek żeby w tym miejscu spuszczać olej i koniec. Jak jest ktoś leniwy to niech odsysa.

Opublikowano

...dokładnie tak jest teraz... robią aby się nie ubrudzić nie narobić ku***a bułkę przez bibułkę a kutasisko gołą łapą...odsysać można nadmiar oleju jak się przeleje...[br]

Opublikowano

Ludzie! Puknijcie się mocno w głowę! Jakie odsysanie?! Po to jest korek spustowy żeby go odkręcić i zlać cały ,,syf'' jak ktoś ma paluszki pianisty albo doktorka to niech oddaje auto do serwisu,wypije kawkę i auto do odbioru,a niech nie wypisuje pier**l..... nych głupot na forum które jest po to,żeby ludziom pomagać!

Opublikowano
jak ktoś ma paluszki pianisty albo doktorka to niech oddaje auto do serwisu,wypije kawkę i auto do odbioru

a w serwisie to myślisz że korek odkręcają :?: poza tym myślisz że przez korek to wszystko wyleci :?: a jakbyś nie był taki leniwy to byś doczytał że jak ktoś chce to może odessać olej i sobie korek odkręcić i chyba tylko po to żeby zobaczyć że nic już nie poleci (no chyba że komuś się nie chciało wszystkiego odessać i będzie tym udowadniał swoje racje)

właśnie forum jest od tego żeby pomagać i jak pomożesz temu co krzywo korek wkręci albo gwint zerwie (tacy się też zdarzają), każdy robi jak uważa i gadanie typu "odkręcaj korek bo tak ma być" i krytykowanie innych jak zrobią inaczej to tekst konserwatystów i wyłudzaczy kasy

jak ktoś nie ma dostępnego kanału a posiada odpowiedni wężyk i pompkę to może spokojnie odessać stary olej przez bagnet a jak ktoś woli korkiem to nikt mu nie będzie bronił i to jest jego sprawa, z bardzo prostej czynności robicie jakiś wielki problem jakby to była wymiana zaworów czy jeszcze czegoś

Opublikowano

generalnie, najpraktyczniejsza metoda, to odessanie oleju, i spuszczenie resztek korkiem, :cool1:

najwazniejsze aby olej mial ok 90C

Opublikowano
jak ktoś ma paluszki pianisty albo doktorka to niech oddaje auto do serwisu,wypije kawkę i auto do odbioru

a w serwisie to myślisz że korek odkręcają :?: poza tym myślisz że przez korek to wszystko wyleci :?: a jakbyś nie był taki leniwy to byś doczytał że jak ktoś chce to może odessać olej i sobie korek odkręcić i chyba tylko po to żeby zobaczyć że nic już nie poleci (no chyba że komuś się nie chciało wszystkiego odessać i będzie tym udowadniał swoje racje)

właśnie forum jest od tego żeby pomagać i jak pomożesz temu co krzywo korek wkręci albo gwint zerwie (tacy się też zdarzają)

takiemu co nie potrafi nawet prosto korka wkręcić to już nic nie pomoże :wallbash:
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...