lukaszkom Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 witam po dlugich namyslach stwierdzilem ze kupuje komplet tarcz firmy ATE teraz mam tylko taki problem czy kupic zwykle czy power disc?? sa sadzicie na temat?? moze ma ktos power disci u siebie?? jak one sie sprawuja i jak wyglada zuzycie klockow przy tych tarczach??? pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc
Guregoru Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Do Power Disców są potrzebne klocki z wyższej półki bo zwykłe się szybko zetrą i tak np w moim przypadku cenę Powerów bym jeszcze zaakceptował gdyby nie to że polecili mi do nich klocki Ferodo DS a ta cena mnie już zabiła jak na klocki (różnica na tarczy zwykłej czy Power nie była duża ale różnica w cenie klocków Ferodo Premier a DS jest delikatnie mówiąc trochę przesadzona)
Kowi87 Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Mam uzywam i nie narzekam, hamować hamuja i nie są wcale jakieś tragiczne, jedyne co to PD+klocki ATE lubia piszczeć i pylić :gwizdanie: dodam ze autko ma 160km :gwizdanie: Ale na twoim miejscu bym zainwestował w heble 312 :gwizdanie: ja na wiosne zmieniam Te tarcze na forum nie maja dobrej opinii jak i w ogóle marka ATE pod wzgledem hamulcy, ale to chyba pod wzgledem ceny bo tanie nie są :gwizdanie:
Dev Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 odpusc sobie PD-ki i samo Ate tez, lepiej zamontuj perforowane OZ-ty i dobry klocek. Mozna pokusic sie tez o Brembo Serie Oro
lukaszkom Opublikowano 30 Września 2010 Autor Opublikowano 30 Września 2010 wielkie dzieki ale dalej mam mentlik w glowie ;( a co sadzicie o komplecie TRW?? nie chodzi juz o cene ale o to zeby dlugo sluzyly i sie nie krzywily. chce cos dobrego do 1000zl co wybrac ate, trw czy brembo bedzie najlepsze??
damian_qbass Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 kolego ja mam tarcze + klocki ATE i nie narzekam... zależy jak jeżdzisz, ATE są odrobine wytrzymalsze ale słabiej hamują...
Flyer Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 Do spokojnej jazdy bez szalenstw ATE bedzie OK. Mi sie nie udalo ich pogiac jak mialem serie i 312mm
harley22 Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 podłączam się do pytania co myslicie o komplecie TRW na tył do AFN-ka? NA wiosnę mam zamiar wymienić.
Cristoforo Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 ja miałem kiedyś w 1.8T ATE PD i klocek ATE na początku było BDB ale po około 8-10kkm to porazka te szlaczki na tych tarczach to pic na wodę teraz mam gładką tarcze ZM i klocek Textar nie super lepsze zestaw to Sport ZM i klocek DS ale to już spory wydatek
mbsly Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 czy kupic zwykle czy power disc?? jezeli nie uzywasz auta jakos mocno ekstremalnie to zrezygnuj z ATE PD na rzecz zwyklych ATE. PD moze i lepiej hamuja,bo lepiej odprowadzaja gazy i pyl,ale dosc mocno halasuja...
Dev Opublikowano 3 Października 2010 Opublikowano 3 Października 2010 PD-ki w żaden sposób nie nadaja sie do ekstremalnej jazdy to sa zwykłe tarcze z nacieciem na powierzchni trącej ale słusznie zauwazyłeś że służa do odprowadzani pyłów i gazów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się