Tomi_81 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Szacun za całokształt no i serwis na bogato
kkam Opublikowano 30 Maja 2019 Autor Opublikowano 30 Maja 2019 (edytowane) Szybka wymiana hamulów 288 na 300(jarzma z a6 c6, tarcza z a6 c7) Edytowane 30 Maja 2019 przez kkam
Patryk14 Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 11 godzin temu, kkam napisał: Szybka wymiana hamulów 288 na 300(jarzma z a6 c6, tarcza z a6 c7) Wszystko pasuje P&P z modeli co podałeś czy trzeba coś kombinować? Jak z linką ręcznego bo ładnie to wygląda na tyle
kkam Opublikowano 30 Maja 2019 Autor Opublikowano 30 Maja 2019 Jedyne co nie pasuje to mocowanie jarzm z a6c6. Mają one gwinty m12x1.5. a jarzma 288 miały m10x1.25. Aby wszystko spasować trzeba wkrecić tulejki https://allegro.pl/oferta/tulejka-cienkoscie-do-naprawy-gwintu-m10-x1-5-l-18-7901182727?snapshot=MjAxOS0wNS0xMlQxMjo0Mzo1MC43OTFaO2J1eWVyOzEyMjUwOGY2YWQzODliNTc2NGQ4ZTNkNWM5ZWNjMjI2Njk2NWYwNDhjODY3NTVjZTMyNTgxYWM0YmNkZTgxYWE%3D Oraz kupić nowe śruby m10x1.5. Klocek zostaje z 288. Tarcze z a6 c7 - 300mm/12mm. Osłony zostają stare.
kkam Opublikowano 11 Października 2019 Autor Opublikowano 11 Października 2019 A4 trafiła w nowe ręce a ja zaczynam modzić: 2
Adam87 Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 Uuu Krzysiu... Pięknie.. Gratki nowej furki
kkam Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) Auto jest w rekach małżonki, ale za modzenie nadal jestem odpowiedzialny. Zostałem poproszony o sprawdzenie tylnej belki, bo auto było niestabilne. Okazało się, że kilka gum ma dosyć i jest spora korozaja: piaskowanie... malowanie... Kilka nowych elementów: Wizyta na zbierzności.... Tak się prezentowała zbierzność ustawiona na oko: No i auto znowu sprawne, a małzonka zadowolona;) Edytowane 10 Stycznia 2020 przez kkam 2
Adam87 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Zadowolenie małżonki najważniejsze U Ciebie jak zwykle świetna robota Na zlot którym przyjeżdżacie???
kkam Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2020 Jeżeli uda sie wydostać z listy rezerwowych to przyjade cabrio. Od kiedy wypróbowałem quattro to jazda ośka to już nie to samo. 1
Adam87 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 6 minut temu, kkam napisał: Jeżeli uda sie wydostać z listy rezerwowych to przyjade cabrio. Od kiedy wypróbowałem quattro to jazda ośka to już nie to samo.
Olgierd93 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Świetne audi, widać dużo pracy włożonych w detale - super, oby tak dalej
maciej_m Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 No właśnie.... Pytanko odnośnie regeracji tyłu. Też jestem blisko tej operacji. Czy w trakcie lub po montażu tylnego "wózka" ustawiałeś jakoś jego położenie na tych czterech poduszkach, na których jest zamocowany do nadwozia? Czy tam wogóle jest możliwa jakaś regulacja położenia wózka względem nadwozia? Chcę kupić i wyremontować drugi "wózek" a potem zamienić pod autem żeby samochód jak najszybciej wrócił do ruchu. Dlatego zastanawiam się czy wózek można po prostu dokręcić czy trzeba go potem jakoś regulować. Z góry dzięki za informacje i gratulacja za solidna robotę. PozdrawiaMM
dex1991 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) 20 minut temu, maciej_m napisał: No właśnie.... Pytanko odnośnie regeracji tyłu. Też jestem blisko tej operacji. Czy w trakcie lub po montażu tylnego "wózka" ustawiałeś jakoś jego położenie na tych czterech poduszkach, na których jest zamocowany do nadwozia? Czy tam wogóle jest możliwa jakaś regulacja położenia wózka względem nadwozia? Chcę kupić i wyremontować drugi "wózek" a potem zamienić pod autem żeby samochód jak najszybciej wrócił do ruchu. Dlatego zastanawiam się czy wózek można po prostu dokręcić czy trzeba go potem jakoś regulować. Z góry dzięki za informacje i gratulacja za solidna robotę. PozdrawiaMM Na tych czterech poduszkach jest jakaś tam minimalna regulacja, więc w Twoim przypadku po zmianie wózka można ustawić go mniej więcej równo otworach na śrubach. Po całym zabiegu ustawić geometrię zawieszenia i gotowe Edytowane 10 Stycznia 2020 przez dex1991 1
kkam Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2020 35 minut temu, dex1991 napisał: Na tych czterech poduszkach jest jakaś tam minimalna regulacja, więc w Twoim przypadku po zmianie wózka można ustawić go mniej więcej równo otworach na śrubach. Po całym zabiegu ustawić geometrię zawieszenia i gotowe Dokładnie, na poduszkach jest tylko mały luz. Ustawia się w miarę równo o poterm reszte załatwia sie regulacją zbierzności. 1
kkam Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2020 Jeszcze ważna rzecz, wszystkie śruby skręcamy na mocno na opuszczonym auciem, tak aby wahacze ustawiły się we właściwym zakresie. 1
maciej_m Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Ok. Dziękuję Panom za garść cennych informacji.
MarioR34 Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Opublikowano 30 Sierpnia 2023 I'm amazed , you hard work , adding equipment , and knowledge is huge . And you did all the work your self , that sometimes knows to be frustrating ( ask me how i know ),but in the end it gives you so much relief and pleasure when you're done the job by yourself , and happiness. I did read this topic from first to last page , so many details , it's a shame that so many pictures from this topic disperse . I see you didn't post for a long time , but i hope you will renew this topic , make it live again , endless happy kilometers with your car. i did read this topic from first to last page , so many details ,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się