Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wtryski - czas wymiany ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kąt możesz zostawić, nic mu nie będzie a w mroźne dni powinien lepiej palić.

Opublikowano

No w tym problem ze nawet ostatnio jak było na plusie to źle odpalał :/ nie wiem co może mu dolegać..

Opublikowano

jw. teoretycznie powinien lepiej palić, a i wątpię, że uda się tak idealnie zjechać do tych ok 50, to pewno nie tu tkwi problem. Przed wymianą wszystko było ok?

Opublikowano (edytowane)

Może paliwo się cofa? albo czujnik temperatury chłodzącej oszukuje i na blat pokazuje dobrze a do ecu przekłamaną temperaturę?

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Przed wymiana też już coś mu się odechciewało palić.. a czy w vagu bądź vcdsie sprawdzę jaka temperaturę pokazuje do kompa? Jeśli tak to gdzie?

Najlepsze jest to że jeszcze 2 lata temu żadna temperatura nie grała roli, czy było -5 czy -15 palił na dotyk.

Opublikowano

Tak, temperatura jest w paru blokach pomiarowych w grupie engine i płynu i zasysanego powietrza. Ja już jakiś czas walczę z takim tematem w samochodzie kuzyna gdzie nie chcą grzać świece http://a4-klub.pl/index.php?/topic/298505-problem-ze-swiecami-zarowymi/

Opublikowano

Dasz rade przygarnąć która to grupa ? i sprawdzić czy na zegarach jest taka sama tak ?


Sprawdzę też te grupy że scena od Ciebie u siebie i zobaczę co się pokaże,
Opublikowano

Np w gr. 001, 002, 005, 007, 012 (za każdym razem czwarte pole), ja niestety nie mam teraz dostępu do samochodu więc nie wrzucę Ci logów. Teoretycznie temperatura na zegarach i to co widzi silnik powinna być tożsama, aczkolwiek zespolony czujnik temperatury to de facto dwa w jednym i spotkałem się z tym, że te temperatury się różniły już nie mówię o tym co na zegarach bo tam dokładność jest dość znikoma, ale w grupie 17 Instruments można podejrzeć dokładnie temperaturę jaką widzą zegary.

Opublikowano

Zajrzałem dzisiaj do swojego i popatrzyłem na te grupy które mi podałeś i w grupie 004 w engine w czwartym okienku gdzie jest cold start jest przedział 3-70 a mi pokazuje 94.4 ? co to jest ? kurde zrobiłem krótkie logi ale nie wiem jak to tu wstawić tak zeby było dobrze :P a nie mam na kompie excela więc moze screeny wystarcza ?


Bkeble.png
nhPHrm.png
xoKMzX.png
Opublikowano

To jest kąt synchronizacji, ale na uruchomionym silniku masz tak samo? Bo on potrzebuje do tego informacje z czujnika obrotów wału. W gr 007 w zasadzie masz interesujące temperatury. Prawdę mówiąc dalej nie wiem skąd silnik bierze temperaturę zewnętrzą do grzania świec żarowych, tak jak pisałem w podanym wcześniej temacie czy z MAP czy MAF sensora. Jesteś pewien, że świece żarowe grzeją? Bo we wspomnianym samochodzie kontrolka się zaświecała a świece nie grzały.

Opublikowano

no na załączonym silniku to wartość sie zmienia i wędruje coraz niżej. Co oznacza ze mam interesujące temperatury ? bo nie wiem czy to dobrze czy źle :P no z tego co widać na kompie to niby grzeja, a kontrolka mi sie nie zaświeca z prostego względu, nie ma tam zarówki a jak założyłem zarówke to i tak nie świeci nie wiedząc czemu i sądze ze to wada kostki bądz czegoś bo nawet check engine mam podpięty osobnymi kablelkami a nie z kostki. Co do świec to zostaje mi je tylko wyciagnąc i sprawdzić czy tu grzeja ale powinny grzać bo w sumie niedawno były wymieniane i były reperowane kable od świec.

Opublikowano

Interesujące czyli to co chciałeś zobaczyć, czy jest Ci potrzebne :) do samych temperatur ciężko się odnieść.

Opublikowano

aha :D ale i tak dalej nie wiem co może być problemem tego odpalenia, rano jak odpalam to kreci i kreci wkońcu załapie i jak odrazu go zgasze to za 2 pali od strzała... no masakra z nim jakaś :P

Opublikowano

Jeśli długo kręci a po zgaszeniu pali na strzała to może Ci się paliwo cofa?

Opublikowano

tez o tym mysle, tylko trzeba zlokalizować gdzie :D

Opublikowano

Jeżeli podmieniłeś kolego ten zaworek (na sprawny) ten o którym pisałem na pompie oraz wymieniłeś na nowy ten z filtra paliwa to za bardzo już nie ma żadnego innego, choć nie jestem pewien czy nie ma jednego w pływaku w baku paliwa. Aczkolwiek nawet jakby tamtem nie trzymał to paliwo z filtra nie powinno odpłynąć pod górkę.

Czy jesteś w stanie powiedzieć czy problem występuje ze względu na niską temperaturę czy bardziej ze względu na długi postój (np w garażu gdzie temperatura by nie miała takiego wpływu)?

Opublikowano

Bardziej niska temperatura bo pamiętam że w lato nie było takiego problemu. I sam za bardzo nie wiem z czego to się może brać..

A co do dłuższego postoju to jedynie auto stoi w nocy i jak jestem w pracy więc te 8 godzin mu wystarczy żeby mieć problem, bo np jak gdzieś jadę, auto się zagrzeje itp i spróbuję go odpalić np za godzinę bądź 2 to nie ma problemu ;)

Opublikowano

Zmierz fizycznie czy do świec dochodzi napięcie. Oraz sprawdź co pokazuje VAG po uruchomieniu silnika (chwilę po uruchomieniu).

grupa 012 (świece żarowe silnika)

grupa 016 (dodatkowe ogrzewanie płynu chłodzącego)

Opublikowano

wróciłem właśnie z pracy więc sprawdze jak troche ostygnie a najlepiej jak by był całkiem zimny, napiecie dochodzi do świec bo było sprawdzane :) pózniej zrobie logi grupy 12 i 16 tak jak pisałeś :)


Tak jak Obiecałem..

HqLO75.png


chyba nic na tym nie widać więc podam linka do tego

http://imageshack.com/a/img540/6748/4MiMNY.png

Opublikowano

Jak dla mnie to jest w ogóle nie czytelne. Poniżej masz wskazania jakie powinny się pojawiać. Możesz sobie sam porównać.

Grupa 012

10ds1n9.jpg

263enaw.jpg

Grupa 016

148neac.jpg

2v3kkxw.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...