endriuu Opublikowano 22 Września 2007 Opublikowano 22 Września 2007 Witam. na wlepce mam kod wyposażenia "1BE" - zawieszenie sportowe. Mam pytanie w związku z tym. Czym to się objawia? Sportowe amortyzatory? Jakieś elementy zawiesznia? Obniżone? Czy kupując w sklepie cześci do zawiechy mam wspominać o tej opcji? dzieki
marcin j Opublikowano 23 Września 2007 Opublikowano 23 Września 2007 czyli sprężyny są krótsze? Tak z tego wynika
dawajrapa Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 a jak ma sie sprawa amorow w przypadku tego zawieszenia? standard, czy tez krotsze?
verus Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 Skoro masz fabrycznie 1BE to inne są amortyzatory i sprężyny. Niekoniecznie musi to być -20mm http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,7582.0/all.html
saintadamus Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 Skoro masz fabrycznie 1BE to inne są amortyzatory i sprężyny. Niekoniecznie musi to być -20mm http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,7582.0/all.html nie czytałem całego wątku ale tam na pewno na tej fotce nie ma ori 1BE tylko coś innego obniżającego o 30-40mm na co wskazuje też kolor springów - zielony z tego co sie orientuje ori springi były czarne tylko z kolorowymi paskami świadcząsymi o twardości i obniżeniu przynajmniej w b5 w 1BE tylko springi są inne
verus Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 Sam do końca niewiem co jest z tą zawiechą W briefie mam wbite 1BE, tak auto wyjechało nowe z salonu Audi. Prowadzi się nieziemsko ale upierdliwe strasznie na dziurach i krawężnikach.
Gość spedyt Opublikowano 25 Września 2007 Opublikowano 25 Września 2007 Sam do końca niewiem co jest z tą zawiechą W briefie mam wbite 1BE, tak auto wyjechało nowe z salonu Audi. Prowadzi się nieziemsko ale upierdliwe strasznie dziurach i krawężnikach. Ty masz zupełnie inne zawieszenie i w tamtym wątku zostało to wyjaśnione.
dawajrapa Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 dobrze, ale czy ktos wie, czy przy 1BE w B5 sa tez inne amory?
Motor Opublikowano 27 Września 2007 Opublikowano 27 Września 2007 W moim B5 też we wlepie zawieszenie sport.Co do amortyzatorów to u mnie są BOGE czerwone audi sport w Polsce nikt nie zmieniał. Nawet na starych sprężynach auto było twarde w porównaniu do innej A4 bez 1BE. Wydaje mi się,że z fabryki na takich wyjeżdzają amorach A4 z 1BE.
endriuu Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2008 Juz wszystko wiem. Współnie z kolegą Dawajrapa ustaliliśmy co następuje: 1BE: przód: dwie kropki na drugiej spirali od dołu: 1 zielona, 1 różowa tył: 2 białe, 1 zielona amortyzatory: BOGE Audi Sport bordowe zawieszenie standard: przód: 2 białe, 1 różowa tył: 1 biała, 1 zielona amortyzatory: czarne dzis zmierze jeszcze odległość od piasty do rantu błotnika i dam znać. standard ma 39 cm[br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 13:51 _________________________________________________standard ma 39 a 1BE: 37cm
sebolec Opublikowano 27 Stycznia 2008 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Fajnie, że w końcu udało się Wam wyjaśnić jakie amortyzatory zafundowała nam fabryka, że nasze samochody z 1BE są takie twarde. Czy ktoś z Was wymieniał owe BOGE Audi Sport na Bilstein B4 do samochodów z obniżonym zawieszeniem i może podzielić się opinią na temat komfortu i prowadzenia auta na takim zestawie?
castor Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zapamiętaj, że B4 nie montuje sie do obniżonego zawieszenia bo je zaraz szlag trafi. Poza tym jaki sens ładować miękkie poduchy do do zglebionego auta ?Do utwardzonego obniżonego są B6 lub B8. P.S. Też mam 1BE i 36cm prześwitu
sebolec Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 20mm to jeszcze nie jest zglebione auto, a poza tym bilstein b4 występuje w dwóch wersjach amortyzatora: jednej przeznaczonej do standardowego zawieszenia i w drugiej do obniżonego.
wustyle Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 Zapamiętaj, że B4 nie montuje sie do obniżonego zawieszenia bo je zaraz szlag trafi. Poza tym jaki sens ładować miękkie poduchy do do zglebionego auta ?Do utwardzonego obniżonego są B6 lub B8. P.S. Też mam 1BE i 36cm prześwitu castor jak sie jezdzi na -30 mm? czy kompromis miedz wygladem a wlasciwosciami jezdnym jest zachowany? moje auto przyjechalo z niemiec obnizone o 52 mm i byla masakra (na szczescie to gwint weiteca) we wtorek jade robic lekka glebe jek myslicie -30 mm czy -35 mm?
endriuu Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Opublikowano 11 Lutego 2008 jek myslicie -30 mm czy -35 mm? -30 max!
adadur Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 O co kaman... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=20817.msg243304#msg243304 trochę chęci do szukania i było by wiadomo. Sprężyny sprężynami moga mieć różne znakowania ale amorki w 1BE zawsze będa czerwone - oczywiście oryginalne, wiekszość producentów zamienników też stosuje inne kolory np. czerwone lub żółte ogólnie amorki wyraźnie droższe od podstawowych. Czy ktoś wie czy w PL są do dostania amorki BOGE?
Ad@m Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Co myślicie o wsadzeniu do 1BE krótszych sprężyn (30-40)? Jak to będzie pracować i czy te oryginalne amory z 1BE zagrają z tym?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się