Bartek Kedra 0 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Jestem świeżo po wymianie płynu i podzielę się swoimi doświadczeniami. Płyn wspomagania postanowiłem wymienić, gdyż autem już zrobiłem 60 tys. i njie wiem kiedy był wymieniany. Poprzedni płyn nie wiem co to było, ale po zlaniu widać, że chyba był czerwony. Do wymiany kupiłem przez jednych kochany, a przez innych znienawidzony Febi 06161. Kupiłem dwa literki, literek na przepłukanie, reszta na wymianę i jeszcze zostało. Do wymiany zastosowałem metodę wypychania przez odłączenie cienkiego wężyka i zaślepienie zbiorniczka. Robiłem to sam i sukcesywnie dolewałem płynu. Auto oczywiście na kobyłkach. Nie robić tego na ziemi, gazetach itp... Po zmianie kierownica dużo lżej chodzi. Zobaczymy jak będzie wyglądać eksploatacja. Aha i nie chciało mi się czyścić zbiorniczka, ale jak zlałem cały stary płyn i dałem czystą butelkę to leciał już zielony Febi bez zanieczyszczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Mnie też to czeka. Kierownica właśnie ciężko chodzi, a pompa czasami wyda jakiś dźwięk jak skręcam koła na postoju. Mam nadzieję że to pomoże, wg. historii serwisowej pompa już raz była wymieniana (8 lat temu, po 8 latach), mam nadzieję że nie jest to reguła i nie będę musiał i tej po 8 latach wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 29 minut temu, Langista napisał: Mnie też to czeka. Kierownica właśnie ciężko chodzi, a pompa czasami wyda jakiś dźwięk jak skręcam koła na postoju. Mam nadzieję że to pomoże, wg. historii serwisowej pompa już raz była wymieniana (8 lat temu, po 8 latach), mam nadzieję że nie jest to reguła i nie będę musiał i tej po 8 latach wymienić. Moze byc nawet gorzej bo to co robią teraz to straszna tandeta jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 A regeneruje ktoś w ogóle takie pompy wspomagania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 7 minut temu, Langista napisał: A regeneruje ktoś w ogóle takie pompy wspomagania? Nom właśnie w regeneracjii jest lipa. Wymien plyn i jak dalej lipa bedzie to szukaj uzywki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akj123 0 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Czy to normalne a audi, że jak skrecam i potem wracam co jazdy na wprost. To muszę delikatnie pomagać kierownicy bo inaczej sama nie wróci. Mam Opla Astre F i tam kierownica sama wraca jak szalona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Wszystko zależy od tego jakie masz opony, czy są szerokie, jeżeli tak to opory są większe, no i jak zawieszenie było wymieniane niedawno to też są opory i przy skręcaniu, i powracaniu do punktu 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Lang dobrze mowi. Nowy zawias idzie wyczuc od razu na wspomaganiu. Jezeli nie zmieniales zawiasu a opony masz standardy to musisz szukac przyczyny w wspomaganiu ewntualnie w srubie od reg magla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akj123 0 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 (edytowane) Opony 205/55/16 Auto kupiłem 3 lata temu niedawno byłem na przeglądzie nic z zawieszeniem się nie dzieje a ja nie wymieniałem nic. A z wspomagania nic niepokojącego nie słychać. Jedynie nie wiem kiedy był wymieniany płyn wspomagania i czy w ogóle był. Edytowane 5 Stycznia 2019 przez akj123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 (edytowane) To zmien ten plyn. Wydaje mi sie ze ktos grzebal przy srubie. Edytowane 5 Stycznia 2019 przez wesz82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akj123 0 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 A gdzie znajduje się ta śruba nigdzie nie mogę znaleźć wzmianki na temat regulacji siły wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 W maglu. Ta sruba niweczy luz na listwie ale przesadnie dokrecona powoduje np brak powrotu kiery. Słabo coś szukasz..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macko81 0 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Panowie, zabieram się za wymianę płynu. Po przeczytaniu wątki zdecydowałem się na oryginalny płyn. Dwa pytania: 1. Gdzie kupić ten olej z pewnego źródła, w dobrej cenie, najlepiej online? 2. Który to jest przewód powrotu - ten który muszę odłączyć, wsadzić do butelki i zaślepić przy zbiorniczku? Ten od strony kabiny czy ten od zderzaka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 1.alle 2.powrot to ten co idzie od magla czyli ze strony kabiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM 46 Opublikowano 21 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2019 11 godzin temu, Macko81 napisał: Który to jest przewód powrotu - ten który muszę odłączyć, wsadzić do butelki i zaślepić przy zbiorniczku? Ten od strony kabiny czy ten od zderzaka? Powrotny ma zwykle mniejszą średnicę, tak to ten od strony kabiny. Zasilający w kierunku pompy łatwo zobaczyć i zlokalizować. Co do płynów to wybór przeogromny, ostatnio stosowałem Pentosin-Fuchs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QuikSilver 3 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Witam, powiedzcie, mam ori maglownice i w niej jest zalany febi 06162, zamierzam zmienić na tą z EXEO , to zostawić ten sam płyn ? czy zmienic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Zmień na oryginał. Febi 06162 to olej hydrauliczny dla aut zgodnych ze specyfikacją BMW i nie powinieneś tym zalewać ukladu bo wykończysz pompę a potem magiel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QuikSilver 3 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 to mnie teraz wprowadziłeś w konsternacje, bo ten febi mam zalany od 2012 (zmieniałem co dwa lata) i pompa i magiel suchutkie i ciche, a zmieniam tylko dlatego ze jest luz na ślimaku którego nie można skasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iglako 2 Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 W dniu 7.02.2019 o 20:52, turzol napisał: Zmień na oryginał. Febi 06162 to olej hydrauliczny dla aut zgodnych ze specyfikacją BMW i nie powinieneś tym zalewać ukladu bo wykończysz pompę a potem magiel. Mnie też wprowadziłeś w konsternacje , wszedzie pisze ze nadaje sie do grupy vw-audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) 20 minut temu, iglako napisał: Mnie też wprowadziłeś w konsternacje , wszedzie pisze ze nadaje sie do grupy vw-audi wejdz na stronę febi/swag i jest napisane że spełnia normę BMW 81 22 9 407 549 Edytowane 10 Lutego 2019 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się