wesz82 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 I wez bialy czlowieku udaj sie do aso...
wyzyk83 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 (edytowane) 10 godzin temu, AlexDLU napisał: Nie moge sie doszukac odpowiedzi na swoje pytanie. Pare dni temu wymienilem plyn z blizej niewiadomego na ASO g004000m2 na korku pisze wiadomo tylko mineralny a ten z aso to syntetyk. I q..a szlak trafil sile wspomagania jakis czas bylo ok przyszla pogoda na quattro plyn sie zagrzal i szlak tradil wspome. Czy ktos mial moze podobnie po wymianie. Dodam ze zrobilem cala wymiane ze starego na ten z ASO ok 1.8 l do przeplukania ukladu trzymajav sie "procedury" nie zapowietrzenia ukladu. Wczoraj kupulem LHM jak zalecil DEV i dzis go planuje wymienic i zobacze co sie bedzie dzialo LHM jest mineralnym olejem. Pomyslalem nawet aby pojechac we wtorek do tych pajacow z ASO i im powiedziec niech siano oddaja za plyn i ewentualne usterki bo barany mogli powiedziec ze g002000 byl mineralnym a ten obecny to syntetyk. Co o tym sadzcie,? Bo nie ukrywam.ze mnie sie wydaje ze w ASO beda sie bronic ze to kompatybilny zamiennik i takie tam.. i gowno nie zwroca pieniędzy. Olej gosc dobieral mi po NR VIN. fajnie jakby ktos sie wypowiedzial czy zmieniac dzis i czy sie bic z aso Sory za spam posta w innym temacie. skąd wam sie wzięło że płyn GOO4OOM2 to syntetyk? na butelce jest napisane lekki olej mineralny Edytowane 1 Kwietnia 2018 przez wyzyk83
AlexDLU Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Wyczytalem w sieci ze to syntetyk butelke obejzalem i kurde nie dszukalem sie jaki to
turzol Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 skąd wam sie wzięło że płyn GOO4OOM2 to syntetyk? na butelce jest napisane lekki olej mineralnyDokładnie. Aso innego niż G004 nie ma w ofercie do układu wspomagania hydraulicznego. G002 wycofany został w 2007roku. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Opublikowano 2 Kwietnia 2018 i dlatego daje się LHMa, który wg mojej oceny jest najlepszym mineralnym płynem do ukladow wspomagania
wyzyk83 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 21 godzin temu, AlexDLU napisał: Wyczytalem w sieci ze to syntetyk butelke obejzalem i kurde nie dszukalem sie jaki to wrzucałem foto na 11 stronie tego tematu
HatefulEvil Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 W dniu 1.04.2018 o 17:09, AlexDLU napisał: Plyn zmieniony przelalem prawie cale 2 litry i ... hu....laj pompa gwiżdże wspoma dopiero jak dodaje gazu... czyli pompa do wymiany ;/ ktos moze ma na zbyciu pompe ?? Pisali cos ze z B8 podejdzie jakis nr ? W sumie chyba jest spora szansa, że to zwyczajnie przez zmiany w układzie z "rdzawego kisielu" na cokolwiek innego, a nie że g004 zabił pompę..? Ja na jutro zaplanowałem wymianę, do przepłukania mam febiego 6262 i na koniec do zalania z ASO. Febi dlatego bo tutaj 10 ojro mnie wyszedł, a oryginalny w ASO po 18 :/
AlexDLU Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 11 godzin temu, HatefulEvil napisał: W sumie chyba jest spora szansa, że to zwyczajnie przez zmiany w układzie z "rdzawego kisielu" na cokolwiek innego, a nie że g004 zabił pompę..? Ja na jutro zaplanowałem wymianę, do przepłukania mam febiego 6262 i na koniec do zalania z ASO. Febi dlatego bo tutaj 10 ojro mnie wyszedł, a oryginalny w ASO po 18 :/ ja zamowilem pompe jutro przyjdzie i wieczorme montuje to dam znac jakie efekty, płyn w układzie będzie LHM
HatefulEvil Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 (edytowane) Okazało się, że do płukania mam febi 6161 cóż. Zrobione przy 284990 km, a pewnie nikt tego od kilkudziesięciu jak nie kilkuset tysi nie ruszał i póki co działa, ale jeszcze nic nie jeździłem Po zrobieniu 10 km dalej działa. Nic nie buczy; jakieś dziwne odczucie jest jak się skręca na maksa, jakby miał magiel bokiem wyjść Edytowane 4 Kwietnia 2018 przez HatefulEvil
M@rcin Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 (edytowane) Przed chwilą wymieniłem płyn. Stary był czarny jak smoła Zbiornik wymyty zmywaczem hamulcowym i benzyną ekstrakcyjną. Układ przepłukany na kołach (parę grubych tektur pod koła i lekko idzie). Płyn jaki zalałem to Total LHM Plus. Pierwsze odczucia - kiera zdecydowanie lżej chodzi, przy skrajnych pozycjach potrafiło zabuczeć, teraz cisza. Polecam nowy vs stary Edytowane 27 Kwietnia 2018 przez Marcinx52
Dev Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 57 minut temu, Marcinx52 napisał: Przed chwilą wymieniłem płyn. Stary był czarny jak smoła Zbiornik wymyty zmywaczem hamulcowym i benzyną ekstrakcyjną. Układ przepłukany na kołach (parę grubych tektur pod koła i lekko idzie). Płyn jaki zalałem to Total LHM Plus. Pierwsze odczucia - kiera zdecydowanie lżej chodzi, przy skrajnych pozycjach potrafiło zabuczeć, teraz cisza. Polecam nowy vs stary za kilka dni powtórz operację
piotrekekm Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Witam. Sprawdziłem ostatnio płyn i stan mam minimum więc pora wymiany. Płyn ma teraz taki kolor : https://imgur.com/a/8Sj5lzc Przeczytałem kilka tematów i dalej nie wiem czym konkretnie zalać.. :/ Co polecacie i skąd najlepiej zamówić ?
wesz82 Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Ale patrz wyzej masz ladne b7 wsio ladnie opisane i czego więcej Ci trzeba...?
piotrekekm Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 25 minut temu, wesz82 napisał: Ale patrz wyzej masz ladne b7 wsio ladnie opisane i czego więcej Ci trzeba...? Ok. Zobaczymy czy mój mechanik nie zacznie wymyślać jakiś niestworzonych historii na temat płynów do wspomagania.
Dev Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 2 godziny temu, piotrekekm napisał: Ok. Zobaczymy czy mój mechanik nie zacznie wymyślać jakiś niestworzonych historii na temat płynów do wspomagania. a co ma wymyślać ? daj mu w łape dwa litry płynu i to wszystko
akj123 Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Tylko że jedni leją febi, drudzy lhm a inni tylko oryginalny serwisowy i nie ma tak, że wszyscy leją jedno. Tak więc nie ma jednoznacznej odpowiedzi co lać.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
rrrudy25 Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Tylko że jedni leją febi, drudzy lhm a inni tylko oryginalny serwisowy i nie ma tak, że wszyscy leją jedno. Tak więc nie ma jednoznacznej odpowiedzi co lać.Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu TapatalkaDokładnie [emoji106],dla przykładu powiem że u mnie wlałem febi a żonie lhm-a i obie kierownice kręcą się w prawo i lewo[emoji6]Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 13 minut temu, rrrudy25 napisał: Dokładnie ,dla przykładu powiem że u mnie wlałem febi a żonie lhm-a i obie kierownice kręcą się w prawo i lewo Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka Widzisz a ja jak lalem febiego to w prawo szlo lzej jakos
KierowcaTadek Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 W dniu 2.04.2018 o 15:49, Dev napisał: i dlatego daje się LHMa, który wg mojej oceny jest najlepszym mineralnym płynem do ukladow wspomagania Z czego wynika taka ocena? Jakieś konkrety?
Dev Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 1 godzinę temu, KierowcaTadek napisał: Z czego wynika taka ocena? Jakieś konkrety? z doświadczenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się