Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Wymiana pompowtrysku - lekkie drgania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pewnie Ci cewka poszła a na jej żywot żadna myjka i STP niema wpływu.

Opublikowano

powiedz mi H4mm3R jak to jest z tą wymianą i wtryskiwacza mam się czego obawiać czy nie? KOMOTcie powiedzieli mi żę lepiej było by wymienić wszystkie ale ale to est koszt 8000zł

Opublikowano

Skoro reszta ma korekcje w normie, ja bym je zostawił :wink4: Pogadaj z Wojtkiem, to Ci wymieni ten padnięty.

Opublikowano

powiedz mi H4mm3R jak to jest z tą wymianą i wtryskiwacza mam się czego obawiać czy nie? KOMOTcie powiedzieli mi żę lepiej było by wymienić wszystkie ale ale to est koszt 8000zł

na allegro da sie kupic nowe za troche ponad 3K.

Jaki masz przebieg ?

Korekcje korektami wiem ze Rogal sprawdza jakoms lambde i to ona mu mowi czy sa padniete czy nie , ale co to jest ta lambda tego nie wiem

Opublikowano

110 tys przebiegu - jak go kupowałem w 2009 a miał wtedu 85000 tys to już wtryski były klęknięte auto jest z grudnia 2006

Daj linka bo wszystkie jakie wyszukałem kosztowały 1600zł - to była cena najtańsza.

Opublikowano

Cewki sie wymiania sa ogloszenia na allegro.

Opublikowano

pierwsze słysze - a wogle nie wiem czy to cewka- opisze to tak coś mi nie pasowało z tym wtryskiem bo co chwile coś mi auto szarpało dziwnie ładowało, i wszystko zależało od odpalenia aż do wczoraj, myśleliśmy z wojtkiem żę to jakieś zabespeiczenie od poprzedniego właścicela bo objaw jak przy odcięciu zapłonu błedy przy odpaleniu pojawiały się cały czas,

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 018 AQ HW: 03G 906 018 AQ

Component: R4 2.0l PPD1.3 G 9970

Revision: --H33--- Serial number:

Coding: 0000172

Shop #: WSC 66565 257 00032

2 Faults Found:

005399 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction

P1517 - 007 - Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00010010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 40

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 12.20 V

Temperature: 12.0°C

Bin. Bits: 00000111

(no units): 0.0

008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit

P2146 - 009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01010100

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 5

Reset counter: 40

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 11.64 V

Temperature: 39.0°C

Bin. Bits: 00000111

(no units): 0.0

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.lbl

Part No SW: 8E0 910 517 J HW: 8E0 614 517 BH

Component: ESP8 quattro H06 0140

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0004405

Shop #: WSC 06335 000 00000

1 Fault Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 4

Reset counter: 40

Time Indication: 0

Freeze Frame:

Hex Value: 0x0000

Hex Value: 0x4222

Hex Value: 0x0024

Hex Value: 0x0193

Hex Value: 0x0001

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl

Part No: 8E0 820 043 BM

Component: A4 Klimaautomat 3233

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time

27-00 - Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8EC.lbl

Part No: 8E0 907 279 N

Component: int. Lastmodul ECE 0907

Coding: 11041

Shop #: WSC 65536

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-94.lbl

Part No SW: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G

Component: Airbag 9.41 H12 3730

Revision: 91H12373 Serial number: 0036M0G4VCNV

Coding: 0031612

Shop #: WSC 06335 000 00000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl

Part No: 8E0 953 549 Q

Component: Lenksáulenmodul 0701

Coding: 02042

Shop #: WSC 06335

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl

Part No SW: 8E0 920 901 H HW: 8E0 920 901 H

Component: KOMBI+WFS 4 H14 0200

Revision: 0200 Serial number: 00000000000000

Coding: 0007108

Shop #: WSC 46927 657 93305

1 Fault Found:

01302 - Control Module for Telematic (J499)

004 - No Signal/Communication

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MIN.lbl

Part No: 8E0 959 433 CJ

Component: Komfortgerát TBF 4135

Coding: 07018

Shop #: WSC 06335

Part No: 8E1959801H

Component: Tőrsteuer.FS BRM 0606

Part No: 8E1959802H

Component: Tőrsteuer.BF BRM 0606

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 55: Xenon Range Labels: 8P0-907-357.lbl

Part No: 8P0 907 357 F

Component: Dynamische LWR H02 0010

Revision: 00000001 Serial number:

Coding: 0000005

Shop #: WSC 06335 000 00000

Opublikowano

Znalazłem parę dni temu na stronie AutoCentrum wypowiedzi ludzi odnośnie naszych kochanych pompek w passatach tu masz link:

http://www.autocentrum.pl/autorentgen/volkswagen/passat/b6/awaria-wtryskow-paliwa-w-modelu-20-tdi-124015841/

Tam pablos napisał: jeżeli komuś padł wtrysk w passacie 2.0 tdi 170km mogę pomóc bo serwis chce potężną kasę znam sklep gdzie wtrysk z fa na gwarancji kosztuje ok 750-850 zł gg 8195712.tylko post jest z września 2009r, (pewnie to są regenerowane po wymianie cewki) i jeszcze na allegro ogłoszenia z naprawą linki:

http://allegro.pl/03g130073d-03g130073m-naprawa-wtryskiwaczy-siemens-i1312932573.html

http://allegro.pl/03g130073d-wtrysk-siemens-naprawa-03g130073m-i1230315715.html

Ja osobiście dałem swój padnięty do sprawdzenie do warsztatu co zajmują się tylko naprawą pomp i wtryskiwaczy,powiedzieli mi że jak to będzie cewka to mi to zrobią. A co do moich drgań po wymianie PD to na razie udało mi się tylko zrobić logi statyczne i z nich wyszło że trzy PD korekcje maja dobre a ten wymieniony ma trochę wyższe wartości.

Opublikowano

Mi też swego czasu padł PD i kupiłem dwa używane po 250zł sztuka, od tego sprzedającego:

http://allegro.pl/listing.php/search?string=pompowtryskiwacz&us_id=16042261&country=1

jeżdżę już na nim ponad pół roku i nic się nie dzieje, a ten drugi sprzedałem kumplowi, bo też mu PD siadał i też jeździ do dziś :wink4: Więc za samą naprawę cewki możesz mieć dwa PD :cool1:

Opublikowano

Nie da rady zamienić simensa na boscha to by było za proste-a szkoda :wallbash:

Opublikowano

Kolego ja tez wymieniałem jeden pompowtrysk bo odstawał od reszty 3 pompki miały korekcje po 03-07 a jeden miał 1.5 w efekcie była trzęsiawka kupiłem od gościa z Gdańska używany gość zapewniał ze korekcje były 0.9-015 jak założyłem okazalo sie ze jest 1.6 Do 5litr ON wlałem stp wyjeździłem i korekcja jest na nim 0.8 okazało sie ze ten pompowtrysk leżał 4 miesiące i trzeba było go troszkę rozruszać wlewaj stp i w drogę

Opublikowano

jesli bedziesz mial wymienic wszystkie to zastanów sie moze nad boshem jest o wiele tanszy od siemensa

ale nie da sie wsadzic Boscha to Sterowni tez jest Siemensa

Opublikowano

z tego co mi muwił Patry z compsprtu to się nie da.

Dzisiaj rozbawił mnie kolo w ASO który mi muwi że pierwszy raz widzi żęby w tym silniku padł tak szybko pompotrysk :notworthy:

Opublikowano

Witam

Koledzy ja mam 116 zrobioną na 139 u Rogala zrobiłem na niej 100 tyś km, teraz mam 245 a myślę ze jest przekręcona ze 100 klocków i odpukać nie mam żadnych problemów z PD. Nie mierze korekcji auto zapierdziela oliwy bierze w normie a co do STP to jak najbardziej tak, po zalaniu równiejsza praca silnika.

Opublikowano

Mówimy tu o PD simensa które nagminnie padają i niema tu reguły czy ma się na blacie 40tk czy 140tk albo i więcej.

Opublikowano

Moje zdanie jest takie, te starsze z AWX włącznie były ok, jak ktoś dbał o motorek to się nic nie działo.

Tu niema o co dbać, jakość paliwa robi swoje, a rzeczy wiecznych też niema. Kumpel ostatnio wymieniał dwa PD w AWX o przebiegu 230kkm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...