moskal Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 ale to jeszcze nie jest najlepsze co znalazlem, normalnie co otwieram maske to coraz ciekawsze rzeczy znajduje opowiadaj :kox: :kox:
Buba Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 zdjalem dzisiaj rure Y i patrze ogladam co tam siedzi, patrze na oznaczenie silnika a tam AZA zamurowalo mnie i zglupialem, odpalam vaga a tam AGB czyli przekladka silnika (blok i glowice) sa z A6 a reszta pozostala z S4, na szczescie niczym sie roznia ale normalnie do glowy by mi nie przyszlo bo jak pierwszy raz sprawdzalem to VAG pokazal AGB i juz nie szukalem na silniku
PABLO Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 zdjalem dzisiaj rure Y i patrze ogladam co tam siedzi, patrze na oznaczenie silnika a tam AZA zamurowalo mnie i zglupialem, odpalam vaga a tam AGB czyli przekladka silnika (blok i glowice) sa z A6 a reszta pozostala z S4, na szczescie niczym sie roznia ale normalnie do glowy by mi nie przyszlo bo jak pierwszy raz sprawdzalem to VAG pokazal AGB i juz nie szukalem na silniku Niezłe jaja, oby już więcej nie było takich niespodzianek..
moskal Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 patrze na oznaczenie silnika a tam AZA moze dlatego nie jedzie
Buba Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 najgorsze jest to ze nie z kolesiem sie nie idzie dogadac i nie wiadomo co bylo robione kolektor dolotowy jest np z eSy nie wiem jak glowice ale pewnie tez sa z A6 to nie jest straszna wiadomosc bo z tego co kojarze roznia sie tylko softem [br]Dopisany: 13 Październik 2010, 20:34_________________________________________________ patrze na oznaczenie silnika a tam AZA moze dlatego nie jedzie ale ona jedzie, nawet zasuwa
PABLO Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 ale ona jedzie, nawet zasuwa Trza się z Moskalem na kreskę ustawić
Buba Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 ale ona jedzie, nawet zasuwa Trza się z Moskalem na kreskę ustawić jak wyjmnie MBC :gwizdanie:
Kolkov Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 najgorsze jest to ze nie z kolesiem sie nie idzie dogadac i nie wiadomo co bylo robione ten koleś to debil jakich mało, w dodatku lubi być dymany przez mechaników...
moskal Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 ale ona jedzie, nawet zasuwa Trza się z Moskalem na kreskę ustawić jak wyjmnie MBC :gwizdanie: no , mbc robi robote - topi tłoki :kox: :kox:
Nosb Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Buba wiekszosc 2,7T to identyki mechanicznie ( roznice w EGR bo nowsze maja starsze nie ) . Generalnie w tym silniku sporo jest dupereli (podcisnien c**ju muji ) i latwo cos pomieszacz przy przekladce. Pierwsza sprawa to musisz to zvagowac , usunac bledy ( pewnie jakies sa ) , obadac nieszczelnosci itp. Potem jak odchamisz mozna sie dalej bawic. Ale samo to ze AZA a sterownik AGB to bez znaczenia ( o ile wszystko spodko poskladane do kupy ).
Buba Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 silnik pokazuje tylko G28 reszta to jakies pierdoly
Flyer Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 niezle... ten AZA to z ktorego roku? btw - sprawdziles ta przeplywke? Hitachi 70mm?
Buba Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 niezle... ten AZA to z ktorego roku? btw - sprawdziles ta przeplywke? Hitachi 70mm? 2000-2001 Zapomnialem
Flyer Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 sprawdz jak mozesz - jestem ciekaw + musze to ogarnac przed wizyta u Rogala.
Buba Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 Kolejny dzien walki, co wczoraj zepsulem dzisiaj naprawilem Przylecialy nowe graty Zastanawiam sie czy to sprzęgło sie do czegos nadaje, ORI LUK, niby troche tarczy jest Jeszcze jakies graty ktore znalazlem w pudelku Niby kolektor ssacy jest taki sam ale... Inne sa czujniki EGT Kolejna rzecz w tym w aucie jest rura F a w tym zdjetym nie ma, idzie tylko zwykla pojedyncza rurka[br]Dopisany: 14 Październik 2010, 12:08_________________________________________________a jak juz robilem foty to dla Flyera wrzucam rozmiar przeplywki BOSCH 0280218038 AUDI 078906461B
Buba Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 ktory? 422221 ponizej jest chyba 24,0122 0221,1 jesli o te ci chodzi
Dev Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 szkoda ze sie nie zgadalismy mam ten rozmiar do oddania za 200zl/kpl TRW z wysylka
Nosb Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Tarcza wyglad na swieza i gruba ale musisz ja zmierzyc. Miski z czujnikiem szukal flyer Generalnie spisz jeszcze nr sterownika silnika. Wyglada ze masz dwie sondy (a twoj rocznik powinien miec 4 chyba ze wszstko pracuje na starszym sterowniku ) . Czujniki to to samo. W nowszych 2,7T sa po prostu po jednej stronie kolektora. Ten popieprzony trojnik F w nowszych 2,7 byl wywalony
Buba Opublikowano 14 Października 2010 Autor Opublikowano 14 Października 2010 ale wychodzi na to ze silniki sa z tego samego roku bo AZA byl wsadzany 2000-2001 Sondy sa dwie z tego co zaobserwowalem Myslisz ze warto przekladac kolektor ssacy? wychodzi na to ze tamten jest z esy a ten z AZA[br]Dopisany: 14 Październik 2010, 14:41_________________________________________________A tutaj czeka reszta Prawdopodobnie ten silnik bede skladal od zera tylko musze doł znalezc w sensownych pieniadzach Sprawdze co w glowicach siedzi i wroci na swoje miejsce na nowych gratach :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się