Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Jaka instalacja LPG do B6 3.0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam staga 300 plus wtryski hana ,jeżdżę już 2 -gi rok i jestem qurewsko zadowolony...

zero problemów z instalką, zero różnicy w jeździe między gazem a benzyną a koszy jazdy dzielisz na pół...i to cieszy.

nie zastanawiaj się tylko zakładaj bo każdy dzień więcej jazdy na benzynie to tylko strata twoich pieniędzy...

Gość mariuszm91
Opublikowano

Drogi użytkowniku dawid2300 z silnikiem 3.0 i stagiem :P

mechanik proponuje mi taki zestaw :

elektronika- stag300

wtryski- hana2000

reduktor- agr01

wielozawór- tomasetto

zbiornik- bormech

za błędy przepraszam ale czy masz taki sam zestaw ?? no i Djhas dzięki za odpowiedź :) a reszta użytkowników może mi doradzi czy coś by w tym komplecie zamieniła ??

Opublikowano

Ja bym zmienił reduktor...ac r01 czerwony ma problemy z poprawnym działaniem. Często zmienia ciśnienie i potrafi się zacinać. Ja staram się unikać montażu tych reduktorów. Raz w ciągu tygodniu w tym samym aucie wymieniałem go 3 razy a było tylko tam 170 km.

Gość mariuszm91
Opublikowano

w takim razie jaki reduktor polecisz ? ;) coś jeszcze wymienić na inne ?

Opublikowano
Ja bym zmienił reduktor...ac r01 czerwony ma problemy z poprawnym działaniem. Często zmienia ciśnienie i potrafi się zacinać. Ja staram się unikać montażu tych reduktorów. Raz w ciągu tygodniu w tym samym aucie wymieniałem go 3 razy a było tylko tam 170 km.

ponoć ACek został już poprawiony i nie ma z nim problemów

Opublikowano

a co o tym reduktorze powiecie Scorpion II GT ostatnio wiele opinii słyszałem dobrych. Ja mam u siebie BRC i nie jestem zadowolony. Mało fachowców którzy to ogarniają często benzynką podlewa (oczywiście dobrze założona i wystrojona będzie śmigać świetnie) ale niestety styczność miałem z dwoma i obydwie źle założone (reduktor genius max, wtryski pomarańczowe). Stag chyba najlepszy wybór moim zdaniem inny samochód od dwóch lat zasuwa i jedynie filtry wymieniam.

Opublikowano
a co o tym reduktorze powiecie Scorpion II GT ostatnio wiele opinii słyszałem dobrych. Ja mam u siebie BRC i nie jestem zadowolony. Mało fachowców którzy to ogarniają często benzynką podlewa (oczywiście dobrze założona i wystrojona będzie śmigać świetnie) ale niestety styczność miałem z dwoma i obydwie źle założone (reduktor genius max, wtryski pomarańczowe). Stag chyba najlepszy wybór moim zdaniem inny samochód od dwóch lat zasuwa i jedynie filtry wymieniam.

nie wiem gdzie czytałeś te dobre opinie,ale scorpion nie jest za dobrym wyborem bo ma problemy z ciśnieniem na forum gazowym nie jest zachwalany z brc jest wszystko ok dopóki jest na gwarancji później zaczynają sie problemy

Opublikowano

sorry masz rację mój błąd:doh: ostatnio za dużo przeglądałem chodziło mi o Zavoli Zeta-S scorpion ma problemy z ciśnieniem i z wieloma innymi rzeczami przerabiają je trochę i pomimo wersji którą napisałem gtII (plastikowy dekiel) to dalej problematyczny. A nie myślał kolega o dwóch parownikach po 150KM cenowo wyjdzie prawie to samo. Co do BRC poprzednie auto miało BRC pół roku i miało podlewanie:( Ale akurat to wina gaziarza knot jeden oszczędził na parowniku co mnie dziwi bo z tego co wiem to BRC robią tylko serwisy BRC a to chyba oznacza jakieś szkolenia żeby kichy nie robić!

Gość mariuszm91
Opublikowano

a po czym rozpoznam ten nowy bez problemów od tego starego ? ;p tak żeby mi złomu nie włożyli w takie wielkie serce 3.0 ;p dzięki za czas darkodgcs :)

Opublikowano
a po czym rozpoznam ten nowy bez problemów od tego starego ? ;p tak żeby mi złomu nie włożyli w takie wielkie serce 3.0 ;p dzięki za czas darkodgcs :)

kolego na każdym redku jest nr.fabr. i niech on zaczyna się od cyfr 0713.... lub więcej jak 07,jest to data produkcji siódmy tydzień 2013r,one są już poprawiane

Gość mariuszm91
Opublikowano

dzięki wielkie :D teraz już wszystko wiem :))

Opublikowano

Kolego mariuszm91 możesz napisać na jaki zestaw się zdecydowałeś, i jak instalacja chodzi? Kupiłem autko z tym samym sercem i zastanawiam się właśnie nad instalacją gazową....chciałbym założyć coś sprawdzonego i w miarę bezproblemowego, abym nie musiał co tydzień u gazownika się meldować.

Pozdro!!!

Opublikowano

nie jestem specjalistą jeśli chodzi o instalacje gazowe i musiałbym zerknąć pod maskę co mam zamontowane ale mam auto ok. półtora roku i jeżdżę na gazie cały czas. nie ma różnicy pomiędzy benzyną a gazem, spalanie 10-12l/100km po mieście, trasa około 9 przy normalnej jeździe, ale jak chce poszaleć to potrafi dwukrotnie wzrosnąć :decayed: jutro zerknę co mam pod maską i postaram się napisać. A jest jeden problem u mnie co do lpg... zapala się check engine po przejechaniu jednorazowo ponad 200km ale nie ma poza tym żadnych objawów negatywnych :) mechanik mówi że to sonda przy gazie potrafi świrować...

Gość mariuszm91
Opublikowano

o sondzie to już też się przekonałem :P usuwać błąd i jeździć dalej wymiana sody czy katalizatora nie ma sensu .... obecnie posiadam instalację stag 300 i jestem zadowolony :) 10 tys już zrobione xd

Opublikowano

Temat już troszkę leciwy, ale również posiadam STAG 300 od ponad dwóch lat. I jak do tej pory to jestem bardzo zadowolony,

Tak jak przedmówcy napisali że istota jest dobry monter LPG z pojęciem a nie laik, a wówczas każda instalacja będzie śmigać,

Zrobiłem coś ponad 50 tyś, i na dzień dzisiejszy jest ok.

Nie pamiętam już gratów jakie są ale dwa reduktory + wtryski Hana, nigdy mnie jeszcze nie zawiodła instalacja.

Co do błędów to sondy to tutaj tak nie do końca z tym usuwać i dalej śmigać, wieczny kłopot tych silników to KATY trzeba z tym zrobić porządek jeśli masz kłopot koszt takiego przedsięwzięcia to około 300-400 zł, i będzie z głowy. Ja to u siebie ogarnąłem. Katy są jak były tylko w ECU jest zrobiony myk że nie widzi sond, nie wywala błędu, nie wysadza cewek, nie wali losowo ze czasem wyskoczy 1 / - 6 cewka.

Reasumując auto z LPG śmiga extra, na razie :wink: a sam silniczek nie narzekam jest na prawdę OK. I może ktoś powie ze bzdura, a uważam że to kwestia użytkownika

Gość mariuszm91
Opublikowano

to co radzisz katalizator wymienić ?

posiadasz dwa reduktory ? ja mam tylko jeden aco1 może to by było przyczyną mhmmm

Opublikowano

Tak posiadam u siebie dwa reduktory, kata nie trzeba wymieniać. Jeśli ogólny stan jego jest ok to zostaw sobie go wystarczy ECU zrobić program i będzie OK

Chyba że się posypał, wówczas nie masz wyjścia coś dumać musisz. I proponowałbym zrobić porządek w instalacji na jednym reduktorze będzie Ci się dławić bo nie sadzę że ktoś zakładał jeden konkretny no i pytanie czy takowy znalazł i jak dawno temu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...