soolek Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Przy ET35 bedziesz juz czasem ocieral na 1BE/1BV. Przy ET31 na pewno. Zreszta... to zalezy tez od zawiasu, a Ty masz krotszy skok amora niz seria, wiec nie wiem. skok krótszy ale opona jest na starcie bardziej schowana. Z tyłu mniejszy problem, bo os jest węższa...ciekawe o ile mm jest węższa niż z przodu. czyli nie ma bata, jak chce nie obcierac to musze kupić nie oryginalne felgi od Audi... :wallbash: mam nadziej eże ktoś wyprodukuje 8mm z dystansem centrującym kiedyś...no max 10mm 235/40/18 przy 18/8' ET30 - z przodu nic nie trze przy 1BE. Z tyłu przycierało przy ET20 dopiero na większych wybojach. Podejrzewam, że twardsze amorki mogłyby załatwić sprawę. taki zestaw miał designer w B6 swego czasu.
mgtan Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Przy ET35 bedziesz juz czasem ocieral na 1BE/1BV. Przy ET31 na pewno. Zreszta... to zalezy tez od zawiasu, a Ty masz krotszy skok amora niz seria, wiec nie wiem. skok krótszy ale opona jest na starcie bardziej schowana. Z tyłu mniejszy problem, bo os jest węższa...ciekawe o ile mm jest węższa niż z przodu. czyli nie ma bata, jak chce nie obcierac to musze kupić nie oryginalne felgi od Audi... :wallbash: mam nadziej eże ktoś wyprodukuje 8mm z dystansem centrującym kiedyś...no max 10mm 235/40/18 przy 18/8' ET30 - z przodu nic nie trze przy 1BE. Z tyłu przycierało przy ET20 dopiero na większych wybojach. Podejrzewam, że twardsze amorki mogłyby załatwić sprawę. taki zestaw miał designer w B6 swego czasu. wow! jest nadzieja... czyli wychodzi na to że na przód mogę dać te 12mm czyli ET31mm wyjdzie a na tył dać 15mm i będzie cacy jeśli jest jak mówisz... ciekawe to... czy wogóle gdzieś to można sprawdzić że pozwolą przymierzyć dystans. bajk a ty idziesz w BiTurbo?? to na ile kucy i Nm liczysz wówczas...ciekawe jak to wogóle chodzi na BT
Flyer Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 235/40/18 przy 18/8' ET30 - z przodu nic nie trze przy 1BE. Z tyłu przycierało przy ET20 dopiero na większych wybojach. Podejrzewam, że twardsze amorki mogłyby załatwić sprawę. taki zestaw miał designer w B6 swego czasu. co z tego, ze mial... ET30 na 100% trze, tymbardziej z przodu gdzie ET35 jest prawie na styk z nadkolem. Moge Wam na spocie pokazac jak ET35 i opona 235/40 tra z przodu. Podczas normalnej jazdy nic nie trze, ale jak buda zaczyna sie kolysac mocniej, to przyciera. Moge Wam pokazac swoje tylnie nadkola po 19" 235/35 i ET33 - sa wytarte u gory.
bajk Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 bajk a ty idziesz w BiTurbo?? to na ile kucy i Nm liczysz wówczas...ciekawe jak to wogóle chodzi na BT BT - big turbo a nie bi turbo rozmyślam póki co nad planem modyfikacji - aktualnie w zamiarze jest GT2871R, custom FMIC oraz wydech, modyfikacja pompy HFPF KMD tuning, oraz wtryski z s3 i sprzęgło po paru dniach pewnie też trzeba będzie wymienić..
bajk Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2011 Też - myślę nad 6 tłoczkami brembo na tarczy 330.
mgtan Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 aaa BigTurbo + duże zmiany...ładnie.. 6tłoczków to jakie zaciski?
bajk Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 aaa BigTurbo + duże zmiany...ładnie.. 6tłoczków to jakie zaciski? Nie rozumiem pytania
adamooo Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 pewnie od jakiego samochodu pochodzą zaciski :gwizdanie:
bajk Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 Nie wiem od jakiego - co mnie to interesuje Zresztą jeszcze ich nie ma W każdym bądź razie zacznę od hamulcy [br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 15:56_________________________________________________Hm.. swoją drogą zastanawiam się na jaki kolor pomalować zaciski żółty?
mgtan Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 o boshe nieeee... okropieństwo to w Porsche.. a co do zaciskó ...to chodziło mi o to ...jakie to zaciski będą?
bajk Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 o boshe nieeee... okropieństwo to w Porsche.. a co do zaciskó ...to chodziło mi o to ...jakie to zaciski będą? planuję tak jak pisałem 6-tłoczkowe brembo z tarczą 330. a jaki kolor felg będzie ? czarne
bajk Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 to idź w biały kolor ciekawe jak ja je domyję później
adamooo Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 to idź w szary kolor poza tym zależy jakie klocki dasz i jaką tarczę tylko nie kupuj ferodo bo pylą jak cholera mało kto ma taki kolor..a czerwone, czarne i żółte są oklepane.. fajnie jakbyś walnął jakiś napis lub logo [br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 16:38_________________________________________________
Buba Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 to idź w biały kolor ciekawe jak ja je domyję później megarius na pewno na radę
adamooo Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 [br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 16:42_________________________________________________[br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 16:47_________________________________________________[br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 16:48_________________________________________________[br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 16:48_________________________________________________[br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 16:49_________________________________________________[br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 16:49_________________________________________________[br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 16:51_________________________________________________ [br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 16:57_________________________________________________znalazłem cośw Twoim kolorze :
Rdzewek_RdK Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 nom, srebrny fajnie wygląda dokładnie
Rekomendowane odpowiedzi