wrclaguna Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Ogladalem auto na zywca w BT fajne te fele :gwizdanie:
bajk Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 mi też się coraz bardziej podobają..
reniek Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 No też miałem okazję oblukać autko. Super wygląda. JA bym jeszcze widział w nim zderzak tył DTM i końcówki fi 90-100.
bajk Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 Chodzi mi to po głowie.. Najpierw jednak chyba zrobię porządek w zawieszeniem, tj. gwint + stabilizatory.
KERCZI Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 no w BT widzialem na zywca.....bardzo przyjemne autko jak na ten brak dupki (avanta) i jedynego sluszego koloru (czarnego) DUZY
Flyer Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 ziom, ogladales to Evo w koncu? jak tam nowe klocki i jednomas przy zmianie biegow?
bajk Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 ej Flyer cicho jednomas fajnie, wkurza tylko rezonans.. zmiana biegów spoko - jest lepiej - czuć jednak, że inne elementy przeniesienia napędu dostają teraz bardziej :gwizdanie: klocki bez szału - nie testowałem jakoś specjalnie - niech się jeszcze trochę dotrą.. chyba trzeba było jednak wymienić od razu tarcze.. swoją drogą dobrze kojarzę - żeby wstawić 345 z S4 wystarczy jarzmo i tarczę wymienić?
bajk Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 Wiadomo coś może o kimś kto sprzedaje? Jaki to numer części?
Flyer Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 S4 ma taki sam zacisk jak pod 320mm ? Zeby nie bylo tak, ze po zmianie jarzma zaciski nie beda braly calej tarczy Jarzm nie kupisz raczej poza ASO, a tam pewnie cena jest rowna uzywanym zaciskom z S4 :gwizdanie:
Trezor Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 S4 ma taki sam zacisk jak pod 320mm ? Zeby nie bylo tak, ze po zmianie jarzma zaciski nie beda braly calej tarczy Jarzm nie kupisz raczej poza ASO, a tam pewnie cena jest rowna uzywanym zaciskom z S4 :gwizdanie: Tak, to dokładnie ten sam zacisk. No z jarzmami to rzeczywiście duży problem, zresztą całe zaciski też nie jest łatwo wyrwać. Ale trzeba przyznać, że ta zmiana robi różnicę.
mgtan Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 jarzmo to s4 kosztuje w ASO 620 pln/sztuka
cwiartek Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 jarzmo to s4 kosztuje w ASO 620 pln/sztuka wiesz moze jaki numer ma to jarzmo?
Trezor Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 jarzmo to s4 kosztuje w ASO 620 pln/sztuka wiesz moze jaki numer ma to jarzmo? 1K0 615 125 B
Buba Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Znowu Cię widziałem prawie w tym samym miejscu :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 ...znowu stal na awaryjnych i dym spod maski?
Rekomendowane odpowiedzi