Brysio Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 beda hybrydy i normlane jak teraz tez jest z a6 tylko aby osiagnac euro 6 musza miec dodatkowo dotrysk adblue do dopalania spalin co oznacza wiecej elektroniki i wieksze mozliwosci spierniczenia sie czegos no i wyciecie dpfa nie bedzie takie proste
jedrekx Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 mój ojciec ma adblue u siebie i dopiero teraz po ponad roku użytkowania trzeba było dolać...
?uki1984 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Widać że wsystkie nowe modele idą stylistyką w stronę A7. Na żywo ten przód wygląda bosko
Brysio Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 mój ojciec ma adblue u siebie i dopiero teraz po ponad roku użytkowania trzeba było dolać... tak adblue dolewa sie co jakies 35 tys czyli co planowana inspekcje bo auto pobiera go bardzo malo
David Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 prawie nic nie pokazali na tym filmiku :gwizdanie:
andy_sky Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 zdjęcie z pierwszej strony to wizualizacja redaktorków z gazety i nic poza tym
PABLO Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 prawie nic nie pokazali na tym filmiku :gwizdanie: Panoramę NY
skrab Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 prawie nic nie pokazali na tym filmiku :gwizdanie: Panoramę NY Paweł wstydzą się więcej pokazać
paput Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 mój ojciec ma adblue u siebie i dopiero teraz po ponad roku użytkowania trzeba było dolać... u nas AdBlue Ci pełno
Brysio Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 to zalezy ile auto smiga w miescie czy na trasie na trasie spaliny sa dopalane wiec mniej schodzi adblue w miescie wiadomo ze musi auto dopalaniu pomagac wiec wiecej schodzi ale mimo tego pobor adblue jest naprawde minimalny wiec wydatek prawie zaden
mystic.pl Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 :mysli:Oficjalne info o liftowym B8 2012, co ciekawe zdecydowali się na wersję 3.0tdi bez quattro http://moto.pl/MotoPL/1,88389,10772950,Nowe_Audi_A4_od_126_700_zl.html Mój typ do podrezania to: Allroad 3.0 tdi Avant Q Stronic + wszystkie dokładki w kolor + wydech od S4 + ściema szyb, lusterka, fotele, kiera, gałka i dekory carbon od S4, no i B&O z wygłuszeniem matami kolor czarny lub ten nowy czerwony Ciekawe czy allroad będzie miał pneumatykę czy adaptacyjne zawieszenie
Brysio Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 zastapia 2,7 tdi 3.0 ale bedzie mial tylko 207ps
mystic.pl Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Nie wiem czy dobrze widzę ale chyba doopsko jest nadsterowne
Santa Cruz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Nie wiem czy dobrze widzę ale chyba doopsko jest nadsterowne Moze testuja guzik 'RWD Only' ?
RS Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2012 RS4 Moze nie bardzo to do tego tematu pasuje, bo jest to RS4 B8 ktore ma sie pojawic wlasnie w 2012 Nie wiem czy dobrze widzę ale chyba doopsko jest nadsterowne Jak na moj gust to zawias swietnie pracuje na tej trasie- tyle widac. Jezdzilem tam juz wiele razy moim B7 i to co tam mozna RS4 wyczyniac- sprawia naprawde duzo frajdy. Ale podstawowym problemem dla samochodow cywilnych jest przestawianie sie geometrii po takim upalaniu. Jak to wyglada z tym RS4 tego nie widac- ale inzynierowie z Ingolstadt na pewno go juz tam pomierzyli...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się