jnx Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Jak w temacie : Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25502.html Sorki że taki niedokładny ten log ale wracałem z pracy i wyszło co wyszło Turbina jest po całkowitej regeneracji, o przycinającej sie geometrii nie może być mowy. Niedawno ją zakładałem a cisnę te auto na obr aż miło. Jednak log pokazuje co innego.. Robić coś z tym? // Poprawione logi: Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25706.html Grupy: 000 2gi log. - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25707.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25708.html Grupy: 000 BS - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25709.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25710.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25711.html Grupy: 019 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25712.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25713.html Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25714.html Grupy: 001,001 - od 66sekundy. - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25715.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25716.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25717.html Grupy: 011-2gi log. - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25718.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25719.html
jnx Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 zanim napisaleś swój post przeczytałeś temat wątku ?
RoGaz50 Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Sorry jnx!! Patrzyłem na Twój profil (silnik AFN) i się porobiło! Jeszcze raz przepraszam!
przemik Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Log niedokladny to jak ma byc diagnoza dokladna. Zrob chociaz ze 3 proby 011 kazda osobno oczywiscie. i jedną 010. Dodatkowo przydalaby sie - 011 Basic Settings. Katalizator wywalony jak mniemam ?
jnx Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 ok jutro zrobie ze 3 próby. tak apropo przemik to twoja była a4ka jest zawirusowana i śmiga ładnie ;-)
przemik Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 tak apropo przemik to twoja była a4ka jest zawirusowana i śmiga ładnie bo to zdrowa fura byla...
jnx Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 Kur.. chłopaki... ale dzisiaj robiłem zadyme, taka zawiesina niebieska szła - jest coraz gorzej :/ po logach na postoju wydobywał się niebieski dym ulice na której testowałem tak zaczadziłem że masakra.. Katalizator wybebeszony. Na przytkanym czy odetkanym EGR jest to samo. Dolot i EGR był czyszczony to samo kolektor wydechowy. Jeszcze te przeładowanie :/ geometria chodzi luźniutko jak w nóweczce. Wycieków nigdzie żadnych nie ma. Jeszcze na postoju otworzyłem korek wlewu oleju i troszeczke tam podmuchiwało i troszke pryskało ale minimalnie. Co się dzieje ? Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25706.html Grupy: 000 2gi log. - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25707.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25708.html Grupy: 000 BS - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25709.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25710.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25711.html Grupy: 019 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25712.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25713.html Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25714.html Grupy: 001,001 - od 66sekundy. - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25715.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25716.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25717.html Grupy: 011-2gi log. - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25718.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/janoxik_25719.html
karbonek Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 A w dolocie oleju nie ma?
jnx Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 właśnie sprawdziłem, jest olej przed turbem, pewnie z odmy leci... proszę innych o ocene logów.. w weekend wyjeżdżam do Giessen i do tego czasu musze naprawić moją niunie.. a może to turbo puszcza ten olej? jak to sprawdzić? co z logami?
ciahciah Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 logi na trójce robiłeś? no to ci powiem że słabiutko sprawdź kompresje na tłokach.. ubywa oleju? ile od wymiany do wymiany? na nie stabilne doładowanie wymiana gruszki pomoże, ale zanim to zrobisz podmień N75 z N18 w celu wykluczeniu czy to nie jest wina N75, vacum pompkę też możesz sprawdzić wakuometrem, przy gruszce na logu 011BS ma być -0,65mbar lub więcej jesteś na 100% pewny że turbo dobrze złożone? bo to przeładowanie pod koniec obr jest z winy źle złożonej turbiny albo źle wyregulowanej sztangi, nie przekraczaj 4000obr bo turbo szybko padnie poza minimalnie źle ustawionym statycznym kątem wtrysku reszta ok ja miałem niebieskie bąki po nocy po odpaleniu furki i prze gazowaniu, u mnie winne było nie stabilne doładowanie, waż idący od filtra powietrza do turbo zsunął się z turbiny i turbina łapało lewego powietrza, dynamika silnika była inna, po skręceniu rury problem z niebieskimi bąkami znikł i spalanie o litr spadło do poziomu z przed lat, ten litr paliwa to były te niebieskie baki, nie spalone paliwo wyplute w wydech[br]Dopisany: 21 Październik 2010, 16:56_________________________________________________aaa teraz zaczaiłem :> 2570 to nie jest koniec, jest więcej tylko skali brakło
jnx Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 logi były robione pod górkę i to nie małą bo akurat w tą stronę nie ma ruchu na tej drodze do tego auto obciążone, dlatego takie wyniki. Pozatym tracę przyczepność na drugim biegu więc osiągi są w porządku, poza tym mój kolega w tym samym aucie z chipem na 139/300Nm zostaje w tyle. Turbinę wymieniałem miesiąc temu w turbo techu, w rozliczenie dałem im od afn'a. Turbina sprawowała się bardzo dobrze, nie było przeładowywań żadnych.. Geometria chodzi luźno.
vauxhall95 Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 taa,ladne overboosty poza skale map sensora
jnx Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 i n75 nie może go zbić.. dziś jeszcze wyczyszcze rure dolotu, odepne wąż od odmy i włoże go w butelkę a rure zatkam, zobaczymy czy sie bedzie zbierał olej.. jak tak to oznaczać będzie że turbo puszcza.
przemik Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Kto robil te modyfikacje ? Ile auto ma realnego przebiegu ?
spanky Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 strasznie kiepski ten soft ...
jnx Opublikowano 22 Października 2010 Autor Opublikowano 22 Października 2010 auto ma oryginalny przebieg 224tys do końca serwisowane. odma nie leje wszystko w porządku, najprawdopodobniej turbina puszcza bo jak zdejme podciśnienie to żadnego dymienia nie ma. byłem u 2 mechaników i każdy wskazuje na turbinę.. a co z tym softem nie tak?
spanky Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 a co z tym softem nie tak? kiepsko napisany, i to on moze byc powodem problemow z turbosprezarka ...
jnx Opublikowano 23 Października 2010 Autor Opublikowano 23 Października 2010 chodzi Ci o mape n75? powinien bardziej zbijać.. gdy turbo leci w kosmos on ma 65%..[br]Dopisany: 22 Październik 2010, 17:48_________________________________________________witam, odkrecilem turbinke i dalem ja na gwarancje. Facet z turbotechu powiedzial ze to napewno nie jej wina i stawia ze wtrysk ktorys poszedl... Powiedzial ze jakby turbo przepalalo to by na wyjsciu z turba byl olej a u mnie jest sadza, tylko ze ja juz duzo jezdzilem bez turbawki i moze to juz sie przepalilo. Moglo tak byc? Czy to moze jednak wtryski? Kazdy peple co innego.. Jeden mowi ze to uszczelniacze a drugi ze napewno nie.. ehh
karbonek Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Co mają wtryski do pompowania turbo ? Jak mi turbawka padała to na wylocie nie miałem oleju, za to w przewodzi edolotowym był, oraz przeładowanie występowało z powodu VTG.
ciahciah Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 pisałem co masz zrobić, jak grochem o ścianę :> wyjąc turbo dla ciebie nie problem a zrobić loga 011 z podmienionym N75 na N18 problem? sprawdzenie kompresji też takie trudne? przy okazji możesz świece żarowe wymienić, podwójna korzyść nawet ci napisałem swój przykład identyczny i że po zrobieniu porządku z doładowaniem niebieski problem znikł a co do wtrysków, odepnij kabel od wtrysku sterującego i pojeździć, obserwacje opisz :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się