iras_gda Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Niestety obecnie cieknie mi dość poważnie z zaworu EGR. Chciałbym wymienić EGR i przeprowadzić chiptuning w swoim AVF. Pojechałem do pobliskiego zakładu zajmującego się tuningiem i mechanicy powiedzieli, że zakup nowego EGR to strata pieniędzy. Sugerują "zaślepienie" EGR i wyłączenie w programie przy okazji tuningu. Bardzo proszę o informację, czy takie "zaślepianie" i wyłączanie to dobry pomysł? Dodam, że nie szukam oszczędności i liczę się z zakupem nowego EGR. Z góry dziękuję za odpowiedź.
tokarka606 Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 czy takie "zaślepianie" i wyłączanie to dobry pomysł? Silnik trochę twardziej pracuje na jałowym,po za tym same zalety,przede wszystkim czysty dolot.
fusse Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 same zalety, auto oddycha czystym powietrzem szkoda kasy na zawór ekologow....
Cristoforo Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 jedyny minus to dłużej nagrzewające się auto zimą
PIXI Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Mają rację wywalaj i po kłopocie ( przy odpalaniu i gaszeniu auta troche więcej telepie budą ) a po za tym to poprzednicy resztę opisali
niekrasz Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 a moze ktos wie jak programowo wylaczyc egr w AVF?
Leman Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 zostaw EGR tylko go zaslep i bedzie ok nie bedzie telepać kolega Rpalka sprzedaje blaszki do zaslepiania - polecam
frugodh Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Egr koniecznie wywal jak robisz program. Jak go tylko zaślepisz nic nie będzie telepać budą bo klapa gasząca nadal zostaje:) telepie jeżeli egr się wywala i wstawiasz zamiast niego rurkę. Ogólnie moim zdaniem same zalety zaślepienia egra.
spanky Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 a moze ktos wie jak programowo wylaczyc egr w AVF? trzeba zrobic modyfikacje oprogramowania w sterowniku ...
olovski Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 moj mecher nie wiem jak ale zaslepil EGRa i zmienil cos w programie ze po podpieciu VAGa nadal pokazuje prawidlowe wartosci tak jakby byl i dzialal poprawnie a jest zaslepiony
filip1978 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 a jak to jest w b5 1,9tdi ?
olovski Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 a jak to jest w b5 1,9tdi ? tak samo
spanky Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 moj mecher nie wiem jak ale zaslepil EGRa i zmienil cos w programie ze po podpieciu VAGa nadal pokazuje prawidlowe wartosci tak jakby byl i dzialal poprawnie a jest zaslepiony z czystej ciekawoscie wklej logi 003 BS ...
olovski Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 z czystej ciekawoscie wklej logi 003 BS ... sam jestem ciekawy ale brak kabla i Vaga:( pokazywal mi na warsztatcie jak odbieralem auto
iras_gda Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 dziękuję bardzo za komentarze
macieek Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Egr koniecznie wywal jak robisz program. Jak go tylko zaślepisz nic nie będzie telepać budą bo klapa gasząca nadal zostaje:) telepie jeżeli egr się wywala i wstawiasz zamiast niego rurkę. Ogólnie moim zdaniem same zalety zaślepienia egra. Tak jak juz ktos wczesniej wspomnial jest jedna wada - dluzej sie nagrzewa w zimie. Wczoraj to zauwazylem. Zaslepilem sobie EGR tego lata a wczoraj temperatura pierwszy raz zblizyla sie do zera. Autkiem musialem przejechac ladnych pare kilometrow wiecej niz zeszłej zimy zeby silnik osiagnął temperature 90 (Zawsze jade do pracy ta sama droga). Ale zauwazylem też, ze autko mniej kopci podczas butowania (prawie wcale)
fusse Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 jak jezdzisz krotkie dystanse, wloz sobie karton przed chlodnice, ja tak robie i nie slucham komentarzy, ze tak sie robilo w polonezach.w aucie robi sie szybciej cieplo i to znacznie. plus jak jeszcze komus jest zimno, to do sprawdzenia sa swieczki dogrzewajace plyn, u mnie wszystkie spalone
Leman Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 jak jezdzisz krotkie dystanse, wloz sobie karton przed chlodnice, ja tak robie i nie slucham komentarzy, ze tak sie robilo w polonezach.w aucie robi sie szybciej cieplo i to znacznie. plus jak jeszcze komus jest zimno, to do sprawdzenia sa swieczki dogrzewajace plyn, u mnie wszystkie spalone a jak zdarzy się że pojedziesz na długi dystans to ją wyjmij z przed chłodnicy (najlepiej na jakiejś stacjii benzynowej) :> zaślep EGR i po bólu...nie zbawi cie te 3 minuty dłużej w zimie
fusse Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 wiadomo, dluzszy dystans to nie ma sensu, ale po miescie krotkie odcinki jak znalazl
Tomcio14 Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Witam!!!!Panowie a czy ktos wie jak zaslepic EGR samemu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się