michcio1985 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 wężyki wyjmij i podeślij dla mnie. zrobie z nich przewód do sprysków
miro_x Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 W niedużych pieniądzach kupisz ładne silikonowe. MOje już trochę zmęczone są.
midqard Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Ja nie mialem problemu zoltej kontrolki na blacie Moze masz nowszy soft silnika? Moj wozek jest 2 lata starszy... zaslepiłem wezyk przy egr i sprawdzilem po paru km vagiem i wyszlo to: 19586 - System recyrkulacji spalin: przekroczono granicę regulacji P3130 - 35-10 - - - Sporadyczny skasowalem przejechalem znowu kilka i pojwaila sie zolta kontrolka na desce i oczywiscie ten sam blad.
miro_x Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 no to samo co u mnie było. W sumie jeździłem z tym błędem ponad 3 miesiące.
midqard Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 no to samo co u mnie było. W sumie jeździłem z tym błędem ponad 3 miesiące. e.... czyli da rade z tym zyc jak robilem logi gr 3 to: poz. 2 ok. 250 poz. 3 ok. 450 a poz. 4 89
macieek Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Skoro lapiecie bledy widocznie soft rozni sie z furkach z 2002 i 2004 bo u mnie zero bledow i kontrolek. Macie tak jak w B7
adamlysy01 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 juz duzo poczytalem na ten temat ale nie wiem od czego zaczac moze zaczne od opisu na poczatku jak auto tracilo moc to wystarczyla wlaczyc i wylaczyc kluczyk teraz poprostu jest w mocny jak powinien a czaqsami jest jakby slabszy o polowe tego co ma teraz nawet nie pomaga juz wylaczenie kluczyka czytalem o zaworze n75 i o przewodach wydaje mi sie ze turbina jest w porzadku bo nic nie kpci nie stuka jest cicha prosze o pomoc
michcio1985 Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 kolego to nie jest miejsce na twój problem. egr nie ma nic wspólnego z tym co piszesz. poszukaj w wyszukiwarce pod hasłem "notlauf" i znajdziesz odp na swoe pytanie[br]Dopisany: 02 Listopad 2010, 07:16_________________________________________________wracając do tematu. ecu nie wychwyci mechanicznej usterki,coś mu ten sygnał musi podać,tzn jest jakieś gówienko które reaguje na zmiany podciśnienia w wężyku i podaje wyniki do ecu. w takim razie co to jest?
ROBERT Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 ECU "widzi" że po wysterowaniu zaworu N18 wartości "z gr. 003" nie zmieniają się i wywala błąd
michcio1985 Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 no nic, i tak musze do vaga sie podpiąć to przeprogramuje. efekt jest na plus,już kilka dni jeżdże z odłączonym EGR i widze zdecydowaną poprawe.następnym krokiem będzie wstawienie flanszy w jego miejsce. ale narazie dam se na spokój
midqard Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 no nic, i tak musze do vaga sie podpiąć to przeprogramuje. efekt jest na plus,już kilka dni jeżdże z odłączonym EGR i widze zdecydowaną poprawe.następnym krokiem będzie wstawienie flanszy w jego miejsce. ale narazie dam se na spokój ta jak ty to przeprogramujesz zeby ecu nie wywalał bledu?
ROBERT Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 ta jak ty to przeprogramujesz zeby ecu nie wywalał bledu? No właśnie było by dobrze podać "krok po kroku" jak to zrobić
midqard Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 ta jak ty to przeprogramujesz zeby ecu nie wywalał bledu? No właśnie było by dobrze podać "krok po kroku" jak to zrobić :naughty Na moja skromna wiedze w tej materii to tylko tuner moze pobawic sie i wylaczyc to dziadostwo Vagiem - zwiekszyc ilosc powietrza a i tak sie go nie zamknie (całkowicie)
michcio1985 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 ja na tym sie nie znam zupełnie myśle że fachura elektromechanik będzie wiedział jak ten problem załatwić
szachu71 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 ja mam u siebie zaslepiony juz 2 lata i nie ma zadnych skutkow ubocznych , zima tez nie odczuwam aby wolniej sie nagrzewal takze tak jak pisali wyzej koledzy zaslepiaj bo szkoda kasy na nowy
michcio1985 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 wczoraj mechanik wymieniał mi amortyzatory i założył z powrotem wężyk,kontrolka silnika zgasła dzisiaj znów go zdejme. ale niech mi ktoś podpowie,skoro tak sie dzieje,to co zrobić żeby bez podłączania do vaga oszukać ecu? zaślepienie śrubką nie pomaga, a denerwuje mnie ta kontrolka jak świeci
RafGar Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Przepraszam że tak się wtrącę. Nie poci wam się zawór egr? Bo mój jest cały spocony. Co to może być? Czyżby zawór do wymiany?
spanky Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 wczoraj mechanik wymieniał mi amortyzatory i założył z powrotem wężyk,kontrolka silnika zgasła dzisiaj znów go zdejme. ale niech mi ktoś podpowie,skoro tak sie dzieje,to co zrobić żeby bez podłączania do vaga oszukać ecu? zaślepienie śrubką nie pomaga, a denerwuje mnie ta kontrolka jak świeci nie da sie bez ingerencji w oprogramowanie sterownika ...
michcio1985 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 myśle nad tym aby zatkać przewód czymś z małą dziurką w środku.tak aby tylko tylko zassysało powietrze.wtedy może nie wywali błędu.
midqard Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Przepraszam że tak się wtrącę. Nie poci wam się zawór egr? Bo mój jest cały spocony. Co to może być? Czyżby zawór do wymiany? olej z odmy, turbo puszcza... a tak w ogóle to:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się