Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Zaślepienie i wyłączenie programowe EGR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wężyki wyjmij i podeślij dla mnie. zrobie z nich przewód do sprysków :wink4:

Opublikowano

W niedużych pieniądzach kupisz ładne silikonowe. MOje już trochę zmęczone są.

Opublikowano

Ja nie mialem problemu zoltej kontrolki na blacie :mysli: Moze masz nowszy soft silnika? Moj wozek jest 2 lata starszy...

zaslepiłem wezyk przy egr i sprawdzilem po paru km vagiem i wyszlo to:

19586 - System recyrkulacji spalin: przekroczono granicę regulacji

P3130 - 35-10 - - - Sporadyczny

skasowalem przejechalem znowu kilka i pojwaila sie zolta kontrolka na desce :evil:

i oczywiscie ten sam blad.

Opublikowano

no to samo co u mnie było. W sumie jeździłem z tym błędem ponad 3 miesiące.

Opublikowano

no to samo co u mnie było. W sumie jeździłem z tym błędem ponad 3 miesiące.

e.... czyli da rade z tym zyc :kox:

jak robilem logi gr 3 to:

poz. 2 ok. 250

poz. 3 ok. 450

a poz. 4 89

Opublikowano

Skoro lapiecie bledy widocznie soft rozni sie z furkach z 2002 i 2004 bo u mnie zero bledow i kontrolek. Macie tak jak w B7 :kox:

Opublikowano

juz duzo poczytalem na ten temat ale nie wiem od czego zaczac

moze zaczne od opisu

na poczatku jak auto tracilo moc to wystarczyla wlaczyc i wylaczyc kluczyk teraz poprostu jest w mocny jak powinien a czaqsami jest jakby slabszy o polowe tego co ma

teraz nawet nie pomaga juz wylaczenie kluczyka

czytalem o zaworze n75 i o przewodach

wydaje mi sie ze turbina jest w porzadku bo nic nie kpci nie stuka jest cicha prosze o pomoc

Opublikowano

kolego to nie jest miejsce na twój problem. egr nie ma nic wspólnego z tym co piszesz.

poszukaj w wyszukiwarce pod hasłem "notlauf" i znajdziesz odp na swoe pytanie[br]Dopisany: 02 Listopad 2010, 07:16_________________________________________________wracając do tematu. ecu nie wychwyci mechanicznej usterki,coś mu ten sygnał musi podać,tzn jest jakieś gówienko które reaguje na zmiany podciśnienia w wężyku i podaje wyniki do ecu.

w takim razie co to jest?

Opublikowano

ECU "widzi" że po wysterowaniu zaworu N18 wartości "z gr. 003" nie zmieniają się i wywala błąd :wink4:

Opublikowano

no nic, i tak musze do vaga sie podpiąć to przeprogramuje. efekt jest na plus,już kilka dni jeżdże z odłączonym EGR i widze zdecydowaną poprawe.następnym krokiem będzie wstawienie flanszy w jego miejsce. ale narazie dam se na spokój :wink4:

Opublikowano

no nic, i tak musze do vaga sie podpiąć to przeprogramuje. efekt jest na plus,już kilka dni jeżdże z odłączonym EGR i widze zdecydowaną poprawe.następnym krokiem będzie wstawienie flanszy w jego miejsce. ale narazie dam se na spokój :wink4:

ta jak ty to przeprogramujesz zeby ecu nie wywalał bledu?

Opublikowano

ta jak ty to przeprogramujesz zeby ecu nie wywalał bledu?

No właśnie :mysli:

było by dobrze podać "krok po kroku" jak to zrobić :naughty:

Opublikowano

ta jak ty to przeprogramujesz zeby ecu nie wywalał bledu?

No właśnie :mysli:

było by dobrze podać "krok po kroku" jak to zrobić :naughty

Na moja skromna wiedze w tej materii to tylko tuner moze pobawic sie i wylaczyc to dziadostwo :decayed:

Vagiem - zwiekszyc ilosc powietrza a i tak sie go nie zamknie (całkowicie) :co:

Opublikowano

ja na tym sie nie znam zupełnie :tongue4:

myśle że fachura elektromechanik będzie wiedział jak ten problem załatwić

Opublikowano

ja mam u siebie zaslepiony juz 2 lata i nie ma zadnych skutkow ubocznych , zima tez nie odczuwam aby wolniej sie nagrzewal takze tak jak pisali wyzej koledzy zaslepiaj bo szkoda kasy na nowy :)

Opublikowano

wczoraj mechanik wymieniał mi amortyzatory i założył z powrotem wężyk,kontrolka silnika zgasła :good: dzisiaj znów go zdejme.

ale niech mi ktoś podpowie,skoro tak sie dzieje,to co zrobić żeby bez podłączania do vaga oszukać ecu? zaślepienie śrubką nie pomaga, a denerwuje mnie ta kontrolka jak świeci :thumbdown:

Opublikowano
:hi: Przepraszam że tak się wtrącę. Nie poci wam się zawór egr? Bo mój jest cały spocony. Co to może być? Czyżby zawór do wymiany?
Opublikowano

wczoraj mechanik wymieniał mi amortyzatory i założył z powrotem wężyk,kontrolka silnika zgasła :good: dzisiaj znów go zdejme.

ale niech mi ktoś podpowie,skoro tak sie dzieje,to co zrobić żeby bez podłączania do vaga oszukać ecu? zaślepienie śrubką nie pomaga, a denerwuje mnie ta kontrolka jak świeci :thumbdown:

nie da sie bez ingerencji w oprogramowanie sterownika ...

Opublikowano

myśle nad tym aby zatkać przewód czymś z małą dziurką w środku.tak aby tylko tylko zassysało powietrze.wtedy może nie wywali błędu.

Opublikowano

:hi: Przepraszam że tak się wtrącę. Nie poci wam się zawór egr? Bo mój jest cały spocony. Co to może być? Czyżby zawór do wymiany?

olej z odmy, turbo puszcza...

a tak w ogóle to: :szukaj:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...