snajper75 Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Słyszał ktoś o takim czymś , że na uszczelce są znaki pod którym szlifie jest głowica ? I widać to bez jej rozbierania ?
ALBINEK Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Na uszczelce z boku są nacięcia lub coś w tym rodzaju . Nie mówi to o szlifie tylko o planowaniu czyli szlifowaniu płaszczyzny głowicy a dokładniej o grubości uszczelki.
snajper75 Opublikowano 23 Października 2010 Autor Opublikowano 23 Października 2010 jeśli jest tam pięć nacięć z czego trzy są większe znaczy ze miała już 3 szlify? [br]Dopisany: 23 Październik 2010, 00:47_________________________________________________ jeśli jest tam pięć nacięć z czego trzy są większe znaczy ze miała już 3 szlify? Bo nie wiem co robić rozbierać głowicę czy nie (może się już nie dać zeszlifować ) czy raczej kupić inny silnik ? Zaczęła mi wyrzucać wodę
ALBINEK Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Te 3 znaki mówią o grubości uszczelki,ktoś ją wymieniał i założył właśnie taką. Nie wiadomo czy głowica była planowana.Czeka Cię chyba jednak zdjęcie jej.
pawlo Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Te trzy znaki oznaczają, że tłoki wystają ponad blok silnika w trzeciej grupie (najwięcej), więc jeśli masz trzy znaki zakładasz nową z trzema znakami. Po zdjęciu głowicy możesz też zmierzyć wystawanie poszczególnych tłoków i dobrać uszczelkę do największego wymiaru.
marewel Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 Planujesz glowice a uszczelke zakladasz taka jak byla.
snajper75 Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 A można ją jeszcze szlifować ? Bedzie z czego zebrać , co by mi się tłoki z zaworami nie spotkały :gwizdanie:
marewel Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Bedzie z czego zebrać , co by mi się tłoki z zaworami nie spotkały :gwizdanie Nie dygaj.
AudiB4 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 To się nazywa planowanie głowicy,ale spotkałem się już z taką gdzie musieli zebrać 0,6mm,ale to był inny silnik i po konkretnym przegrzaniu,aże się wszystkie plastiki potopiły w bloku,więc nie masz się o co bać że się zawory spotkają z tłokami,a dlaczego planujesz taki zabieg?
rookie Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Płyn mi wyrzuca Mi też wyrzuca, ale narazie nie mam ochoty rozgrzebywać silnika, tym bardziej, że nie robiłbym tego ja, tylko jakiś mechanik. Ogólnie to d*pa, w każdym typie silnika można trafić na uszczelkę AVG, AJM czy AWX. Tym bardziej, że mój ma oryginalnie 170 tys. km sprawdzane po VINie. Ale nie sprzedam gnoja, i będę go serwisował i tłukł do końca. Na razie dolewam, bo płyn i olej mam czysty. A miało być kuźwa tak pięknie.
AudiB4 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 tym bardziej, że nie robiłbym tego ja, tylko jakiś mechanik. Nigdy żadnemu mechanikowi auta,sam rozbieram,sam składam i wiem co zrobiłem i ew spierd...
piotrsob1 Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 A można ją jeszcze szlifować ? Bedzie z czego zebrać , co by mi się tłoki z zaworami nie spotkały :gwizdanie: W dieslu po planowaniu głowicy powinni sprawdzić czy zawory nie wystają ponad jej powierzchnię, jeżeli wystają to należy poprzez obróbkę gniazd zaworowych spowodować aby nie wystawały, w skrajnych przypadkach należy też przeszlifować z długości trzonki zaworów żeby zapewnić możliwość pracy samoregulacji popychaczy hydraulicznych Instrucjia serwisowa VW w nowszych konstrukcjach nie przewiduje możliwości obróbki powierzchni przylegającej do uszczelki pod głowicą tylko wymianę na nową Z praktyki wychodzi jednak że jeden, może i dwa razy frezowane głowicy przy zachowaniu zasad opisanych powyżej mają szansę pracować bezawaryjnie przez taki sam czas jak nowe, pod warunkiem że będzie to tylko wyrównywanie powierzchni, a nie zebranie frezem kilku mm Decyzję czy głowica nadaje się do regeneracji podejmie zakład który ją dostanie do naprawy.
avdikezop Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 a którędy Ci ten płyn wyżuca? nie zapowietrza Ci sie nagrzewnica?
snajper75 Opublikowano 27 Października 2010 Autor Opublikowano 27 Października 2010 a którędy Ci ten płyn wyżuca? nie zapowietrza Ci sie nagrzewnica? Nie zapowietrzona już tyle razy odpowietrzałem że ......... Wyrzuca przez korek w zbiorniczku wyrównawczym Na razie tak jeżdżę
Musashi Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 A miało być kuźwa tak pięknie. kiedy, gdzie i za ile kupiles auto?
snajper75 Opublikowano 27 Października 2010 Autor Opublikowano 27 Października 2010 kupiłem 2,5 roku temu auto jest z Niemiec a ile dałem to nie pamiętam :gwizdanie:
rookie Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 A miało być kuźwa tak pięknie. kiedy, gdzie i za ile kupiles auto? Kupiłem rok temu, w Niemczech koło Frankfurtu nad Menem, dałem 5350 euro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się