reikeb Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 [ Będzie trochę głośniej. To sie domyśliłem, tylko zastanawia mnie czy duzo, bo w klekocie to raczej nie jest na plus
greg2505 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 nie ma tragedii podjedż do tłumikarza za grosze ci to wszystko pospawa i będzie dobrze , ja z gościem telefonicznie uzgadniałem ,że odetnie tylko tylne wydechy ,a wcześniej zaznaczył linię wzdłuż rur ,żeby łatwiej było spasować
P-U-M-A Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Jak sobie cenisz komfort i ciszę to z mojej strony nie polecam:wink:
kaju Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Jak wyrzucę katy w 2,5 to zrobi się głośniej, czy tak jak w przypadku B5 będę miał ciszę w aucie nadal?
reikeb Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 nie ma tragedii podjedż do tłumikarza za grosze ci to wszystko pospawa i będzie dobrze , ja z gościem telefonicznie uzgadniałem ,że odetnie tylko tylne wydechy ,a wcześniej zaznaczył linię wzdłuż rur ,żeby łatwiej było spasować Tragedii nie ma tylko ten środkowy tłumik jest ucięty przy samej puszcze wiec nie wiem czy da rade go nawet przyspawać tak jak powinien być... Jak sobie cenisz komfort i ciszę to z mojej strony nie polecam:wink: No wiec własnie, jak by to była benzyna to bym nie marudził ale w przypadku diesla to gorzej... I teraz nie wiem co wykombinowac z tego:shock3:
greg2505 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Jak wyrzucę katy w 2,5 to zrobi się głośniej, czy tak jak w przypadku B5 będę miał ciszę w aucie nadal? szwagier w a6 wywalił i żadnej różnicy nie ma
H4mm3R Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Teraz moje pytanie jak bym go poskładał do kupy bez środkowego wydechu jak jest teraz to bedzie w dieslu jakaś duża róznica ? Robił ktoś tak ? A po co Ci ten środkowy tłumik, bardzo dobrze że go niema.
reikeb Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Teraz moje pytanie jak bym go poskładał do kupy bez środkowego wydechu jak jest teraz to bedzie w dieslu jakaś duża róznica ? Robił ktoś tak ? A po co Ci ten środkowy tłumik, bardzo dobrze że go niema. Możesz rozwinać swoją wypowiedz Jakie plusy ? Bo ja widze mały minus bo bedzie chyba jeszcze bardziej klekotać czy to tylko takie gdybanie.
P-U-M-A Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Na samych 2 końcowych z 2.5 jest głośniejszy ewidentnie. Osobiście mnie to mega wnerwiało w trasie:kwasny: ---------- Post dopisany at 16:03 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ---------- Teraz moje pytanie jak bym go poskładał do kupy bez środkowego wydechu jak jest teraz to bedzie w dieslu jakaś duża róznica ? Robił ktoś tak ? A po co Ci ten środkowy tłumik, bardzo dobrze że go niema. Możesz rozwinać swoją wypowiedz Jakie plusy ? Bo ja widze mały minus bo bedzie chyba jeszcze bardziej klekotać czy to tylko takie gdybanie. A od kiedy wydech klekocze? Jak coś to ci silnik klekocze wydech nie ma nic z tym wspólnego. Lekko buczy sobie poprostu
H4mm3R Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Jak sobie cenisz komfort i ciszę to z mojej strony nie polecam:wink: No wiec własnie, jak by to była benzyna to bym nie marudził ale w przypadku diesla to gorzej... I teraz nie wiem co wykombinowac z tego:shock3: W seri masz dwa tłumiki (środkowy i końcowy), a teraz ma dwa końcowe, różnicy w dzwięku nie będzie, chyba że kata wywalisz.
kaju Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Jak wyrzucę katy w 2,5 to zrobi się głośniej, czy tak jak w przypadku B5 będę miał ciszę w aucie nadal? szwagier w a6 wywalił i żadnej różnicy nie ma No ja w B5 też wyrzucałem i nie było różnicy, a nie wiem, jakie są róznice zawirowań na jednym i na dwóch kominach i czy w ogóle takie występują. W B5 przy wyższych obrotach nawet fajnie się końcówki odzywały, zobaczymy, jak to w B6 będzie.
P-U-M-A Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania. Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać
reikeb Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 nie ma tragedii podjedż do tłumikarza za grosze ci to wszystko pospawa i będzie dobrze , ja z gościem telefonicznie uzgadniałem ,że odetnie tylko tylne wydechy ,a wcześniej zaznaczył linię wzdłuż rur ,żeby łatwiej było spasować Na samych 2 końcowych z 2.5 jest głośniejszy ewidentnie.Osobiście mnie to mega wnerwiało w trasie:kwasny: ---------- Post dopisany at 16:03 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ---------- Teraz moje pytanie jak bym go poskładał do kupy bez środkowego wydechu jak jest teraz to bedzie w dieslu jakaś duża róznica ? Robił ktoś tak ? A po co Ci ten środkowy tłumik, bardzo dobrze że go niema. Możesz rozwinać swoją wypowiedz Jakie plusy ? Bo ja widze mały minus bo bedzie chyba jeszcze bardziej klekotać czy to tylko takie gdybanie. A od kiedy wydech klekocze? Jak coś to ci silnik klekocze wydech nie ma nic z tym wspólnego. Lekko buczy sobie poprostu Oj źle to ujałem, chodziło mi o ogólny dzwięk Jak sobie cenisz komfort i ciszę to z mojej strony nie polecam:wink: No wiec własnie, jak by to była benzyna to bym nie marudził ale w przypadku diesla to gorzej... I teraz nie wiem co wykombinowac z tego:shock3: W seri masz dwa tłumiki (środkowy i końcowy), a teraz ma dwa końcowe, różnicy w dzwięku nie będzie, chyba że kata wywalisz. Cos w tym jest, czyli mówicie poskładac do kupy tak jak jest bez środkowego i montować ?
H4mm3R Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania.Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać Miałem z BRD teraz mam z S4 I mi się podoba
kaju Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania.Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać W 1,9 na pewno, bo w 2,5 nie słyszałem turbiny z wydechu, tylko tak jak z katem - przy schodzeniu z obrotów już przy samym końcu dopiero się odezwała.
H4mm3R Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Marek składaj jak jest, będzie dobrze ---------- Post dopisany at 16:11 ---------- Poprzedni post napisany at 16:11 ---------- Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania.Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać W 1,9 na pewno, bo w 2,5 nie słyszałem turbiny z wydechu, tylko tak jak z katem - przy schodzeniu z obrotów już przy samym końcu dopiero się odezwała. Bo w 2,5 masz trzy katy.
reikeb Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania.Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać Miałem z BRD teraz mam z S4 I mi się podoba Czyli miałeś tak u siebie że były tylko 2 końcowe bez środkowego ?
P-U-M-A Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Ja znów poskładał bym to tak jak powinno być. Teraz zostaje tylko twój wybór:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się