Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

dziś wrzuciłem gwint :grin: trzeba wrócić do serii bo wszędzie tre :kwasny:, nie mogłem wjechać nawet na swój plac, moja chce mnie zabić :polew:

Od razu nie można być hardcorem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Dawaj foty jak stoi my napiszemy co trzeba i Jej pokarzesz, a jak o nie pomoze to powiedz ze to dla bezpieczenstwa :wink: albo rozwod:polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 18 przód 63 na tyle 61 od błotnika do ziemi, idę kręcić w górę, pojeżdżę pare dni, no ale jako że moja więcej jeździ niż ja to musze coś z tym zrobić, trochę mnie to zawieszenie s-line już drażniło bo to ani nisko ani wysoko ale teraz to trochę przesadziłem :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 18 przód 63 na tyle 61 od błotnika do ziemi, idę kręcić w górę, pojeżdżę pare dni, no ale jako że moja więcej jeździ niż ja to musze coś z tym zrobić, trochę mnie to zawieszenie s-line już drażniło bo to ani nisko ani wysoko ale teraz to trochę przesadziłem :grin:

To co tak nie równo? Daj 62,5cm i będzie dobrze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema chłopy z wieczora:hi:, mam taką sprawę. Przy max. skręcie w prawo i jakiejś tam sredniej prędkości wydobywa się dziwny dzwięk z lewego przedniego koła. Coś jakby obcieranie o jakąś blachę....No napewno nie jest to tarcie opony o nadkole, ale co tam jeszcze mogło by ocierać???. Dodam, że ani do tyłu, ani przy skręcie w drugą strone zjawisko to nie występuje....

Druga sprawa. Czy po zdjęciu koła zacisk powinien być luźny?? Oczywiście ruch jest ograniczony i tylko "moja-twoja", ale wydaje się zbyt duży.

Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema chłopy z wieczora:hi:, mam taką sprawę. Przy max. skręcie w prawo i jakiejś tam sredniej prędkości wydobywa się dziwny dzwięk z lewego przedniego koła. Coś jakby obcieranie o jakąś blachę....No napewno nie jest to tarcie opony o nadkole, ale co tam jeszcze mogło by ocierać???. Dodam, że ani do tyłu, ani przy skręcie w drugą strone zjawisko to nie występuje....

Druga sprawa. Czy po zdjęciu koła zacisk powinien być luźny?? Oczywiście ruch jest ograniczony i tylko "moja-twoja", ale wydaje się zbyt duży.

Co o tym sądzicie?

Trzeba zdjąć koło i popatrzeć. Może to być przegub, łożysko albo ten luźny zacisk który nie powinien być luźny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:siema: Mam pytanie do Was, nie ma ktoś na zbyciu albo możliwości załatwić wtyczkę 32pin do srebrnego wzmaka bose???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

górny grill od esy już siedzi :decayed:

dół jest w drodze :naughty:

http://img560.imageshack.us/img560/7475/g4ur.jpg

i teraz pytanie montował ktoś na niego znaczek quattro ?

:naughty:

pora zapolować na bixy :grin:

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie mi czy moze byc tak ze auto siadzie slabiej jak ktos ma seryjne amorki a ktos 1BV?? Kumpel kupil idenyczne sprezyny H&R -35 co ja i tez 1.9TDI i jemu siadlo duzo bardziej audik niz moj a ja mam seryjne amory i czy sie roznia amory miedzy 1BE a 1BV??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba tylko poziome twardosci, bo na wysokosc 1BE i 1BV sa takie same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema chłopy z wieczora:hi:, mam taką sprawę. Przy max. skręcie w prawo i jakiejś tam sredniej prędkości wydobywa się dziwny dzwięk z lewego przedniego koła. Coś jakby obcieranie o jakąś blachę....No napewno nie jest to tarcie opony o nadkole, ale co tam jeszcze mogło by ocierać???. Dodam, że ani do tyłu, ani przy skręcie w drugą strone zjawisko to nie występuje....

Druga sprawa. Czy po zdjęciu koła zacisk powinien być luźny?? Oczywiście ruch jest ograniczony i tylko "moja-twoja", ale wydaje się zbyt duży.

Co o tym sądzicie?

Trzeba zdjąć koło i popatrzeć. Może to być przegub, łożysko albo ten luźny zacisk który nie powinien być luźny.

Z obydwu stron zacisk tak samo jest luźny, więc wydaje mi się, że z prawej też problem by się pojawił. Przegub chyba troche inny dzwięk wydaje. Tu jest ewidętne jakieś tarcie i tylko przy skręcie w prawo. Czyli jakby patrząc z boku lewa część tarczy o coś ocierała, tylko o co skoro nic tam nie ma:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przy zmianie modułu komfortu trzeba go, zaadaptować, zakodować? Czy tylko wpinamy i działa ? Jak głupie pytanie to sorry ale nie wiem :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przy zmianie modułu komfortu trzeba go, zaadaptować, zakodować? Czy tylko wpinamy i działa ? Jak głupie pytanie to sorry ale nie wiem :whistling:

trza kodować adoptować:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przy zmianie modułu komfortu trzeba go, zaadaptować, zakodować? Czy tylko wpinamy i działa ? Jak głupie pytanie to sorry ale nie wiem :whistling:

trza kodować adoptować:wink:

dziękował, bo tak zerkam na allegro i można moduł w razie czego dorwać za 200zł nawet 15km ode mnie :decayed:

bo mam taki : 8E0 959 433 AT

i czytam że z końcówką BC podejdzie spokojnie do mnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przy zmianie modułu komfortu trzeba go, zaadaptować, zakodować? Czy tylko wpinamy i działa ? Jak głupie pytanie to sorry ale nie wiem :whistling:

Faktycznie głupie :decayed: spisz stare kodowanie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przy zmianie modułu komfortu trzeba go, zaadaptować, zakodować? Czy tylko wpinamy i działa ? Jak głupie pytanie to sorry ale nie wiem :whistling:

Faktycznie głupie :decayed: spisz stare kodowanie :wink:

Bo jestem taki osioł że się nie znam, nie miałem z tym wcześniej żadnej styczności :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie kto tu na forum sprzedaje kompletne ori rozrządy wraz z pompą :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jeszcze 5 wolnych miejsc na Ostrów - ktoś chętny? Zapraszam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie kto tu na forum sprzedaje kompletne ori rozrządy wraz z pompą :hi:
Napisz do Dzika, ma dobre ceny:wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...