Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:siema:

Koniec walenia w ujja... czas do roboty :facepalm:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ode mnie ;)?

Tak Marcinie, od Ciebie :) Sprawdziłem teraz na koncie bankowym, bo sam już nie pamiętałem. Teraz dawaj mi dłuższe plastiki :D

Opublikowano

Miał ktoś kiedyś problem że jakby radio zaczęło gorzej odbierać stacje radiowe? Mowa o avancie, o tym że w sedanie jest to częsty problem to wiem...

akurat to przerabiam. moim concertem... :facepalm:

Poprawiłem wtyczkę z anten w RNS-E i znowu wszystko ładnie odbiera ;)

Opublikowano

Miał ktoś kiedyś problem że jakby radio zaczęło gorzej odbierać stacje radiowe? Mowa o avancie, o tym że w sedanie jest to częsty problem to wiem...

akurat to przerabiam. moim concertem... :facepalm:

Poprawiłem wtyczkę z anten w RNS-E i znowu wszystko ładnie odbiera ;)

w takim razie na dniach tne karte starą i wyciągam radio :banan:
Opublikowano

Znajdz umowe i na pw podaj mi date oraz dane gnoja, ulatwi sprawe ;) nie lubie ujkow co kupuja auta a potem wożą d*py bez przerejestrowania i pakuja poprzednich wlascicieli na problemy. Inna sprawa ze spezedajacy bi sprzedaniu auta powinien poleciec od razu do wydzialu komunikacji i okazac umowe spezedazy oni zrobia xero podbija pieczatkami z data i ma sie podkladke

Będę miał w piątek wszystkie dane z umowy jak wrócą domownicy z wakacji :-) , pierwsze co po sprzedaży auta pojechałem zarejestrować umowę do urzędu ...

Cały czas jestem w szoku jaki ten świat mały i jacy szpiecy są tu na forum :-) ...

Skoro nie przerejestrowal auta to ciekawe czy podatek od wzbogacenia zapłacił...
Opublikowano

Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?

Opublikowano

Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?

Kręć z wyczuciem, ciężko żebyś zerwał ten gwint :whistling:

Opublikowano

Ok to bede krecil az sruba stanie w miejscu i nie bedzie chciala isc dalej.

Opublikowano

Miał ktoś kiedyś problem że jakby radio zaczęło gorzej odbierać stacje radiowe? Mowa o avancie, o tym że w sedanie jest to częsty problem to wiem...

akurat to przerabiam. moim concertem... :facepalm:

Poprawiłem wtyczkę z anten w RNS-E i znowu wszystko ładnie odbiera ;)

a nie mówiłem :naughty::wink:

Opublikowano

Miał ktoś kiedyś problem że jakby radio zaczęło gorzej odbierać stacje radiowe? Mowa o avancie, o tym że w sedanie jest to częsty problem to wiem...

akurat to przerabiam. moim concertem... :facepalm:

Poprawiłem wtyczkę z anten w RNS-E i znowu wszystko ładnie odbiera ;)

a nie mówiłem :naughty::wink:

:hi:

Opublikowano

Bry :-)

Opublikowano

Właśnie zmienia mi znajomy licznik wszystko ok i lipa tylko z webasto nie widzi nowy, brak komunikacji! Ma ktoś może pomysł?

Wysłane z mojego GT-I9070

Opublikowano

Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?

Kręć z wyczuciem, ciężko żebyś zerwał ten gwint :whistling:
na końcu delikatnie doj*b i na bank nie ruszy.
Opublikowano

ktoś kojarzy wątek z halogenami od fabii RS ? na tym nowym forum wcięło subskrypcje i znaleźć nie mogę :facepalm:

Opublikowano

Siemanko :D

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Właśnie zmienia mi znajomy licznik wszystko ok i lipa tylko z webasto nie widzi nowy, brak komunikacji! Ma ktoś może pomysł?

Wysłane z mojego GT-I9070

heble na aucie?

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?

Kręć z wyczuciem, ciężko żebyś zerwał ten gwint :whistling:
na końcu delikatnie doj*b i na bank nie ruszy.
No to tak zrobie dla pewnosci, ukrece kluczem ile w łapkach poweru jest i jak juz nie dam rady to pierdykne z piąchy w klucz dla pewnosci i powinno byc GiTT, kurde dla mnie to dziwne troche by tylko na 1 srube cos tak istotnego-kierownice montowac, powinna byc na to druga sruba lub inny sposob blokady.
Opublikowano

Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?

Kręć z wyczuciem, ciężko żebyś zerwał ten gwint :whistling:
na końcu delikatnie doj*b i na bank nie ruszy.
No to tak zrobie dla pewnosci, ukrece kluczem ile w łapkach poweru jest i jak juz nie dam rady to pierdykne z piąchy w klucz dla pewnosci i powinno byc GiTT, kurde dla mnie to dziwne troche by tylko na 1 srube cos tak istotnego-kierownice montowac, powinna byc na to druga sruba lub inny sposob blokady.

Nie trzeba tak mocno tej śruby przykręcać. Ona fabrycznie mocno nie jest przykręcona. Jak nawet jakimś cudem zaczęła by się luzować szybko wyczujesz to na kierownicy

Opublikowano

Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?

Kręć z wyczuciem, ciężko żebyś zerwał ten gwint :whistling:
na końcu delikatnie doj*b i na bank nie ruszy.
No to tak zrobie dla pewnosci, ukrece kluczem ile w łapkach poweru jest i jak juz nie dam rady to pierdykne z piąchy w klucz dla pewnosci i powinno byc GiTT, kurde dla mnie to dziwne troche by tylko na 1 srube cos tak istotnego-kierownice montowac, powinna byc na to druga sruba lub inny sposob blokady.

Cycu daj to na kleju i dociagnij metrową przedłużką wtedy nic tego nie ruszy :facepalm:

A tak serio masz tam drobny gwint i jak się trochę przyłożysz to na pewno się to nie odkręci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...