Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Miał ktoś kiedyś problem że jakby radio zaczęło gorzej odbierać stacje radiowe? Mowa o avancie, o tym że w sedanie jest to częsty problem to wiem...

akurat to przerabiam. moim concertem... :facepalm:

Poprawiłem wtyczkę z anten w RNS-E i znowu wszystko ładnie odbiera ;)

a nie mówiłem :naughty::wink:

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Właśnie zmienia mi znajomy licznik wszystko ok i lipa tylko z webasto nie widzi nowy, brak komunikacji! Ma ktoś może pomysł?

Wysłane z mojego GT-I9070

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?

Kręć z wyczuciem, ciężko żebyś zerwał ten gwint :whistling:
na końcu delikatnie doj*b i na bank nie ruszy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś kojarzy wątek z halogenami od fabii RS ? na tym nowym forum wcięło subskrypcje i znaleźć nie mogę :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zmienia mi znajomy licznik wszystko ok i lipa tylko z webasto nie widzi nowy, brak komunikacji! Ma ktoś może pomysł?

Wysłane z mojego GT-I9070

heble na aucie?

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?

Kręć z wyczuciem, ciężko żebyś zerwał ten gwint :whistling:
na końcu delikatnie doj*b i na bank nie ruszy.
No to tak zrobie dla pewnosci, ukrece kluczem ile w łapkach poweru jest i jak juz nie dam rady to pierdykne z piąchy w klucz dla pewnosci i powinno byc GiTT, kurde dla mnie to dziwne troche by tylko na 1 srube cos tak istotnego-kierownice montowac, powinna byc na to druga sruba lub inny sposob blokady.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?

Kręć z wyczuciem, ciężko żebyś zerwał ten gwint :whistling:
na końcu delikatnie doj*b i na bank nie ruszy.
No to tak zrobie dla pewnosci, ukrece kluczem ile w łapkach poweru jest i jak juz nie dam rady to pierdykne z piąchy w klucz dla pewnosci i powinno byc GiTT, kurde dla mnie to dziwne troche by tylko na 1 srube cos tak istotnego-kierownice montowac, powinna byc na to druga sruba lub inny sposob blokady.

Nie trzeba tak mocno tej śruby przykręcać. Ona fabrycznie mocno nie jest przykręcona. Jak nawet jakimś cudem zaczęła by się luzować szybko wyczujesz to na kierownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?

Kręć z wyczuciem, ciężko żebyś zerwał ten gwint :whistling:
na końcu delikatnie doj*b i na bank nie ruszy.
No to tak zrobie dla pewnosci, ukrece kluczem ile w łapkach poweru jest i jak juz nie dam rady to pierdykne z piąchy w klucz dla pewnosci i powinno byc GiTT, kurde dla mnie to dziwne troche by tylko na 1 srube cos tak istotnego-kierownice montowac, powinna byc na to druga sruba lub inny sposob blokady.

Cycu daj to na kleju i dociagnij metrową przedłużką wtedy nic tego nie ruszy :facepalm:

A tak serio masz tam drobny gwint i jak się trochę przyłożysz to na pewno się to nie odkręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabrycznie jest lekko przykręcone, ale dają trochę loctite'a, nie musisz tego robić wcale, wystarczy, że dokręcisz z czuciem i lekko dociągniesz, powaga, trzeci raz Ci to już tłumaczę :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zmienia mi znajomy licznik wszystko ok i lipa tylko z webasto nie widzi nowy, brak komunikacji! Ma ktoś może pomysł?

Wysłane z mojego GT-I9070

heble na aucie?

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Na aucie, pylą jak sk..syn :D

Wysłane z mojego GT-I9070

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś tu z obecnych swapował już 2.5TDi V6 na 1.9TDi PD??

Edytowane przez Ra4al
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś tu z obecnych swapował już 2.5TDi V6 na 1.9TDi PD??

Kolego do zrobienia jest wszystko pod warunkiem ze masz czesci wszystkie poczawszy od komputera i wiazek alektrycznych. Reszta to mniejszy klopot ale i tak sporo pracy. Raczej nie oplacalna rzecz moim zdaniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zmienia mi znajomy licznik wszystko ok i lipa tylko z webasto nie widzi nowy, brak komunikacji! Ma ktoś może pomysł?

Wysłane z mojego GT-I9070

heble na aucie?

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Na aucie, pylą jak sk..syn :D

Wysłane z mojego GT-I9070

Ferodo mają warstwę na początku po to aby się ladnie uzlozyly. Po 500km przestaną pylic:wink: Ale hamuje mordo chociaż?

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zmienia mi znajomy licznik wszystko ok i lipa tylko z webasto nie widzi nowy, brak komunikacji! Ma ktoś może pomysł?

Wysłane z mojego GT-I9070

heble na aucie?

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Na aucie, pylą jak sk..syn :D

Wysłane z mojego GT-I9070

Ferodo mają warstwę na początku po to aby się ladnie uzlozyly. Po 500km przestaną pylic:wink: Ale hamuje mordo chociaż?

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

hamuje, hamuje, aż mordą po asfalcie szuram :banan:

dziwnie to nowe forum cytuje

Edytowane przez feniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś tu z obecnych swapował już 2.5TDi V6 na 1.9TDi PD??

Kolego do zrobienia jest wszystko pod warunkiem ze masz czesci wszystkie poczawszy od komputera i wiazek alektrycznych. Reszta to mniejszy klopot ale i tak sporo pracy. Raczej nie oplacalna rzecz moim zdaniem.

Chyba jednak i tak bardziej opłacalne niż kolejny remont V6 :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest draka o płyn z biedronki wiec nie kupować.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/285112-Uważajcie-na-płyn-z-Biedronki-!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...