Bielun22 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Koniec walenia w ujja... czas do roboty
vblpl Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 ode mnie ? Tak Marcinie, od Ciebie Sprawdziłem teraz na koncie bankowym, bo sam już nie pamiętałem. Teraz dawaj mi dłuższe plastiki
H4mm3R Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Miał ktoś kiedyś problem że jakby radio zaczęło gorzej odbierać stacje radiowe? Mowa o avancie, o tym że w sedanie jest to częsty problem to wiem... akurat to przerabiam. moim concertem... Poprawiłem wtyczkę z anten w RNS-E i znowu wszystko ładnie odbiera
kaju Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Miał ktoś kiedyś problem że jakby radio zaczęło gorzej odbierać stacje radiowe? Mowa o avancie, o tym że w sedanie jest to częsty problem to wiem...akurat to przerabiam. moim concertem... Poprawiłem wtyczkę z anten w RNS-E i znowu wszystko ładnie odbiera w takim razie na dniach tne karte starą i wyciągam radio
Armi Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Znajdz umowe i na pw podaj mi date oraz dane gnoja, ulatwi sprawe nie lubie ujkow co kupuja auta a potem wożą d*py bez przerejestrowania i pakuja poprzednich wlascicieli na problemy. Inna sprawa ze spezedajacy bi sprzedaniu auta powinien poleciec od razu do wydzialu komunikacji i okazac umowe spezedazy oni zrobia xero podbija pieczatkami z data i ma sie podkladkeBędę miał w piątek wszystkie dane z umowy jak wrócą domownicy z wakacji :-) , pierwsze co po sprzedaży auta pojechałem zarejestrować umowę do urzędu ... Cały czas jestem w szoku jaki ten świat mały i jacy szpiecy są tu na forum :-) ... Skoro nie przerejestrowal auta to ciekawe czy podatek od wzbogacenia zapłacił...
serfin Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?
H4mm3R Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm? Kręć z wyczuciem, ciężko żebyś zerwał ten gwint
serfin Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Ok to bede krecil az sruba stanie w miejscu i nie bedzie chciala isc dalej.
biggman Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Miał ktoś kiedyś problem że jakby radio zaczęło gorzej odbierać stacje radiowe? Mowa o avancie, o tym że w sedanie jest to częsty problem to wiem... akurat to przerabiam. moim concertem... Poprawiłem wtyczkę z anten w RNS-E i znowu wszystko ładnie odbiera a nie mówiłem
H4mm3R Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Miał ktoś kiedyś problem że jakby radio zaczęło gorzej odbierać stacje radiowe? Mowa o avancie, o tym że w sedanie jest to częsty problem to wiem... akurat to przerabiam. moim concertem... Poprawiłem wtyczkę z anten w RNS-E i znowu wszystko ładnie odbiera a nie mówiłem
feniks Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Właśnie zmienia mi znajomy licznik wszystko ok i lipa tylko z webasto nie widzi nowy, brak komunikacji! Ma ktoś może pomysł? Wysłane z mojego GT-I9070
kaju Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?Kręć z wyczuciem, ciężko żebyś zerwał ten gwint na końcu delikatnie doj*b i na bank nie ruszy.
chopin Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 ktoś kojarzy wątek z halogenami od fabii RS ? na tym nowym forum wcięło subskrypcje i znaleźć nie mogę
RicS3 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Siemanko Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Wandej Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Właśnie zmienia mi znajomy licznik wszystko ok i lipa tylko z webasto nie widzi nowy, brak komunikacji! Ma ktoś może pomysł? Wysłane z mojego GT-I9070 heble na aucie?Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
serfin Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?Kręć z wyczuciem, ciężko żebyś zerwał ten gwint na końcu delikatnie doj*b i na bank nie ruszy.No to tak zrobie dla pewnosci, ukrece kluczem ile w łapkach poweru jest i jak juz nie dam rady to pierdykne z piąchy w klucz dla pewnosci i powinno byc GiTT, kurde dla mnie to dziwne troche by tylko na 1 srube cos tak istotnego-kierownice montowac, powinna byc na to druga sruba lub inny sposob blokady.
biggman Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?Kręć z wyczuciem, ciężko żebyś zerwał ten gwint na końcu delikatnie doj*b i na bank nie ruszy.No to tak zrobie dla pewnosci, ukrece kluczem ile w łapkach poweru jest i jak juz nie dam rady to pierdykne z piąchy w klucz dla pewnosci i powinno byc GiTT, kurde dla mnie to dziwne troche by tylko na 1 srube cos tak istotnego-kierownice montowac, powinna byc na to druga sruba lub inny sposob blokady. Nie trzeba tak mocno tej śruby przykręcać. Ona fabrycznie mocno nie jest przykręcona. Jak nawet jakimś cudem zaczęła by się luzować szybko wyczujesz to na kierownicy
H4mm3R Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Kaju powiedz Ty mi, bo zmienialem kiere u siostry w B5 przedlifta, i nie wiem jak mocno moge zakrecic ta duza srube 24 co trzyma kierownice w kolumnie. Moge krecic az do oporu? Nie uszkodze sruby i gwintu? Czy najlepiej zakrecic jluczem dynamo? Jak tak to z jaka wartoscia Nm?Kręć z wyczuciem, ciężko żebyś zerwał ten gwint na końcu delikatnie doj*b i na bank nie ruszy.No to tak zrobie dla pewnosci, ukrece kluczem ile w łapkach poweru jest i jak juz nie dam rady to pierdykne z piąchy w klucz dla pewnosci i powinno byc GiTT, kurde dla mnie to dziwne troche by tylko na 1 srube cos tak istotnego-kierownice montowac, powinna byc na to druga sruba lub inny sposob blokady. Cycu daj to na kleju i dociagnij metrową przedłużką wtedy nic tego nie ruszy A tak serio masz tam drobny gwint i jak się trochę przyłożysz to na pewno się to nie odkręci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się