Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kojazy ktos numer podszybia?

Ja kojarze haha

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Oo kurde Tomek a widzialem ktos mial na allegro nowke za dobre pieniadze, ale Ty zapewne chcesz dorwac tam w Norway hm?

Opublikowano

Luzik ,mnie też by się przydała przydała pełna :-)

Opublikowano

To w dieselkach pożałowali Wam tych oslon? U mnie zarowno w B6 2.5tdi jak i w obecnej B6 1.8T obecne byly te pelne oslony

Opublikowano (edytowane)

Tak jakoś wyszło , w mojej poprzedniej na WJ - tach też była wiesz w której serfin grrrrr ,a teraz muszę rezac hahaha

Wiesz biedny kraj jeszcze biedniejsze fury :-)

Edytowane przez kajzera
Opublikowano

Auto przywrocone do mocy seryjniej.... Dzis program robim :kox:

Opublikowano
:bry:
Opublikowano
:siema: chlopaki kupujac uszczelke od pokrywy zaworow, ogarne to sam czy lepiej dac dla specjalisty moj silniczek 1.8T AVJ, wiadomo poci sie z tyłu i przy gazowaniu cos tam delikatnie poci sie i kapie mi na goraca obudowe katalizatora a wtedy mozna poczuc zapach oleju parujacego oraz po zgaszeniu auta ten dzwiek smazenia sie tego oleju na katalizatorze, takze cos tam musze ustawic czy tylko odkrecic sroby zdjac gorna pokrywe stara uszczelke oczyscic polozyc nowa uszczelke pokrywe i zakrecic kluczem dynamo?
Opublikowano

Serafin sprawdź jeszcze sobie ,przy termostacie jest taką zatyczka od płynu chlodzacego ,mi uszczelki i plastik tej zatyczki sparcial i też lecialo :-) tylko mój był BFB niewiem czy to szefostwo jest u ciebie

Opublikowano

Auto przywrocone do mocy seryjniej.... Dzis program robim :kox:

Co nie gralo?

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Wandej jak masz skręcony gwint? Chodzi mi o cm od ziemi :-P

Opublikowano

:siema: chlopaki kupujac uszczelke od pokrywy zaworow, ogarne to sam czy lepiej dac dla specjalisty moj silniczek 1.8T AVJ, wiadomo poci sie z tyłu i przy gazowaniu cos tam delikatnie poci sie i kapie mi na goraca obudowe katalizatora a wtedy mozna poczuc zapach oleju parujacego oraz po zgaszeniu auta ten dzwiek smazenia sie tego oleju na katalizatorze, takze cos tam musze ustawic czy tylko odkrecic sroby zdjac gorna pokrywe stara uszczelke oczyscic polozyc nowa uszczelke pokrywe i zakrecic kluczem dynamo?

Do ogarniecia samemu bez problemu. Tylko z doswiadczenia kup sobie pozadny silikon dodatkowo taki jak VIKTOR RAINZ i dobrE odtlusc uszczelke itp zaloz nowa na silikonie i napewno nie bedzie sie pocic nic przez dlugi czas.
Opublikowano

Wandej

Bylo troche elementow do wymiany ogolnie

Ale do spadku mocy przyczynila sie DV'ka

Opublikowano

:siema:

Opublikowano

Wandej jak masz skręcony gwint? Chodzi mi o cm od ziemi :-P

nie mierzylem:wink: Ale przod jest w c**j nisko delikatnie mówiąc:decayed: Kat pochylenia koła 1,5 stopnia po za norma:decayed:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

:hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...