szczuraz 7 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 dosyć że czarne to jeszcze do manuala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra4al 1 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Panowie jakiś skuteczny sposób na wyjęcie ze zwrotnicy śruby trzymającej górne wahacze?? Może wyjęcie całości na stół i traktowanie młotkiem czy jednak lepiej od razu kupić zwrotnicę już ze zdemontowanymi tymi wahaczami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Obcinasz główkę śruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 13 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) ostatnio robiłem i mam patent w alu zwrotnicy łepek śruby jest po drugiej stronie takze nie pokręcisz za bardzo ale.... do łepka możesz przyspawać kawałek śruby i zrobić to jak na filmie Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez rrrudy25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Wyjmij calosc na stol i wtedy kombinuj, jakas praska itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Siema,gorączka mnie dopadła. Co to sciemy szybek w Rybniku 2 auta robilem po 7szyb. Przez ten czas bez kontroli i mandatu ok 8lat a folia jak nowa ! Natomiast w moim kolejnym aucie po kupnie ściemnialem w opolu i juz po miesiacu mnie drapli kazali zrywac,obeszło sie na upomnieniu (rzekomo za przednie szyby jest 5 stówek) Nadal jeżdżę :-) miałem w poprzednim aucie przód i tył na maxa ściemniony... skończyło się za zerwaniu usuwasz usterkę na miejscu i nara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra4al 1 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) ucho ta metoda działa w B5 gdzie masz żeliwną zwrotnicę w B6 jest aluminiowa, u mnie skończyło się na tym iż śruba zerwała się... Zastanawiam się nad grzaniem, ale nie dość że to amelinium to dodatkowo strasznie oporna ta śruba... Próbowałem nawet strażackimi nożycami o nacisku 5t wycisnąć, a śruba dalej ani drgnie i tak na prawdę zastanawia mnie czy demontaż zwrotnicy, wkręcenie w imadło i wybijanie jakimś ciężkim młotkiem coś da, czy może tylko zwrotnica pęknie i zostanę na kilka dni bez auta. Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez Ra4al Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Jak bym mial przod sciemniony na maxa to nie czekalbymaz mnie zlapią, tylko sam bym sobie tą usterke wynalazl i zaraz usunal. na calkowitej smole nie da sie w nocy jezdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 ucho ta metoda działa w B5 gdzie masz żeliwną zwrotnicę w B6 jest aluminiowa, u mnie skończyło się na tym iż śruba zerwała się... Zastanawiam się nad grzaniem, ale nie dość że to amelinium to dodatkowo strasznie oporna ta śruba... Próbowałem nawet strażackimi nożycami o nacisku 5t wycisnąć, a śruba dalej ani drgnie i tak na prawdę zastanawia mnie czy demontaż zwrotnicy, wkręcenie w imadło i wybijanie jakimś ciężkim młotkiem coś da, czy może tylko zwrotnica pęknie i zostanę na kilka dni bez auta. Zrób jak ja 2 zwrotki w uzywce 80pln i po zabawie,sposób od Grzeska umnie bez szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Ta metoda działa w B6 miesiąc temu tak wyjmowałem Sposób na niemieckich forach znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Siema,gorączka mnie dopadła. Co to sciemy szybek w Rybniku 2 auta robilem po 7szyb. Przez ten czas bez kontroli i mandatu ok 8lat a folia jak nowa ! Natomiast w moim kolejnym aucie po kupnie ściemnialem w opolu i juz po miesiacu mnie drapli kazali zrywac,obeszło sie na upomnieniu (rzekomo za przednie szyby jest 5 stówek) Nadal jeżdżę :-) miałem w poprzednim aucie przód i tył na maxa ściemniony... skończyło się za zerwaniu usuwasz usterkę na miejscu i nara Jak nara ja bez szybek w folii jezdzić nie potrafie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 13 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 ucho ta metoda działa w B5 gdzie masz żeliwną zwrotnicę w B6 jest aluminiowa, u mnie skończyło się na tym iż śruba zerwała się... Zastanawiam się nad grzaniem, ale nie dość że to amelinium to dodatkowo strasznie oporna ta śruba... Próbowałem nawet strażackimi nożycami o nacisku 5t wycisnąć, a śruba dalej ani drgnie i tak na prawdę zastanawia mnie czy demontaż zwrotnicy, wkręcenie w imadło i wybijanie jakimś ciężkim młotkiem coś da, czy może tylko zwrotnica pęknie i zostanę na kilka dni bez auta. Jak jeszcze nie ukręciłeś łba to sprubuj jak napisałem,u mnie pomogło i nie musiałem demontować zwrotnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Jak bym mial przod sciemniony na maxa to nie czekalbymaz mnie zlapią, tylko sam bym sobie tą usterke wynalazl i zaraz usunal. na calkowitej smole nie da sie w nocy jezdzic. Tak na marginesie bo nie pamietam oznaczeń mojej folii .Powiedzmy ze jest czerni 4(1-jasna czern,2-ciemniejsza czern ...) rodzaje,to caly tyl mam w kolorze 3 a przod 2 tak wiec do najjasniejszego odcieniu (prawie nie widac ze cos jest przyciemnione) brakuje jednego odcienia. Jak najbardziej jazda na smole o lekka przesada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra4al 1 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Łebek już poszedł Zostanie mi chyba tylko wymiana zwrotnicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 dosyć że czarne to jeszcze do manuala... wybacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 13 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) Łebek już poszedł Zostanie mi chyba tylko wymiana zwrotnicy... toś spier...sprawę Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez rrrudy25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 panowie, czy boczki bagaja z avanta b7 pasują do b6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek0502 1 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Zalej to penetratorem, odrdzewiaczem i co tam masz pod ręką i zostaw na noc. Jutro spróbuj wykręcać, jak na filmikach. Ja swoją grzałem- nic się zwrotnicy nie stało. Dużo łatwiej cośkolwiek grzebać na stole, więc wyciągaj kolumnę z auta A dla potomnych: jeśli myślimy o ruszaniu zawiechy, dwa-trzy dni przed lejemy penetratorami i odrdzewiaczami- autopsja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Ostatnio to przerabiałem,nic górnej śruby nie ruszyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) Łebek już poszedł Zostanie mi chyba tylko wymiana zwrotnicy...Zwrotnica na stol , jakis pobijak i ciezki mlotek i wylezie. Kiedys tez urwalem leb od sruby a do tego jeszcze ja wykrzywilem ale zrobilem tak jak napisalem wyzej i dalo rade.Od tego czasu zanim zaczne wykrecac ta srube to dobrze ja grzeje palnikiem plus troche w miejscu jej osadzenia w zwrotnicy i krece nia po trochu to w prawo to w lewo az zruszy sie na tyle , ze mozna ja wykrecic lub wybic. Zazwyczaj jak sie juz kreci w kolo to lapie za lep sruby tzw. "zaciskowa rzabą" i pukajac mlotkiem w owa rzabe wybijam srube. Przy montazu nowych wachaczy kazda nowa srube dobrze potraktuj smarem midzieowym zapobiegajacym zapiekaniu sie srub. To samo tyczy sie sworzni kazdego wachacza i koncowek drazkow aby ich miejsca osadzenia dobrze posmarowac owym smarem. Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez marcin9680 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się