Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie jakiś skuteczny sposób na wyjęcie ze zwrotnicy śruby trzymającej górne wahacze?? Może wyjęcie całości na stół i traktowanie młotkiem czy jednak lepiej od razu kupić zwrotnicę już ze zdemontowanymi tymi wahaczami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio robiłem i mam patent :kox:

w alu zwrotnicy łepek śruby jest po drugiej stronie takze nie pokręcisz za bardzo ale....

do łepka możesz przyspawać kawałek śruby i zrobić to jak na filmie :wink:

Edytowane przez rrrudy25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij calosc na stol i wtedy kombinuj, jakas praska itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema,gorączka mnie dopadła.

Co to sciemy szybek w Rybniku 2 auta robilem po 7szyb.

Przez ten czas bez kontroli i mandatu ok 8lat a folia jak nowa !

Natomiast w moim kolejnym aucie po kupnie ściemnialem w opolu i juz po miesiacu mnie drapli kazali zrywac,obeszło sie na upomnieniu (rzekomo za przednie szyby jest 5 stówek)

Nadal jeżdżę :-)

d0398bd615935df4b3d192e5fd050852.jpg47d977e9011c418b66c57eab4e3aee0f.jpg

miałem w poprzednim aucie przód i tył na maxa ściemniony... skończyło się za zerwaniu :grin: usuwasz usterkę na miejscu i nara :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ucho ta metoda działa w B5 gdzie masz żeliwną zwrotnicę w B6 jest aluminiowa, u mnie skończyło się na tym iż śruba zerwała się... Zastanawiam się nad grzaniem, ale nie dość że to amelinium to dodatkowo strasznie oporna ta śruba... Próbowałem nawet strażackimi nożycami o nacisku 5t wycisnąć, a śruba dalej ani drgnie i tak na prawdę zastanawia mnie czy demontaż zwrotnicy, wkręcenie w imadło i wybijanie jakimś ciężkim młotkiem coś da, czy może tylko zwrotnica pęknie i zostanę na kilka dni bez auta.

Edytowane przez Ra4al
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym mial przod sciemniony na maxa to nie czekalbymaz mnie zlapią, tylko sam bym sobie tą usterke wynalazl i zaraz usunal. ;) na calkowitej smole nie da sie w nocy jezdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ucho ta metoda działa w B5 gdzie masz żeliwną zwrotnicę w B6 jest aluminiowa, u mnie skończyło się na tym iż śruba zerwała się... Zastanawiam się nad grzaniem, ale nie dość że to amelinium to dodatkowo strasznie oporna ta śruba... Próbowałem nawet strażackimi nożycami o nacisku 5t wycisnąć, a śruba dalej ani drgnie i tak na prawdę zastanawia mnie czy demontaż zwrotnicy, wkręcenie w imadło i wybijanie jakimś ciężkim młotkiem coś da, czy może tylko zwrotnica pęknie i zostanę na kilka dni bez auta.

Zrób jak ja 2 zwrotki w uzywce 80pln i po zabawie,sposób od Grzeska umnie bez szans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta metoda działa w B6 miesiąc temu tak wyjmowałem :wink:

Sposób na niemieckich forach znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema,gorączka mnie dopadła.

Co to sciemy szybek w Rybniku 2 auta robilem po 7szyb.

Przez ten czas bez kontroli i mandatu ok 8lat a folia jak nowa !

Natomiast w moim kolejnym aucie po kupnie ściemnialem w opolu i juz po miesiacu mnie drapli kazali zrywac,obeszło sie na upomnieniu (rzekomo za przednie szyby jest 5 stówek)

Nadal jeżdżę :-)

d0398bd615935df4b3d192e5fd050852.jpg47d977e9011c418b66c57eab4e3aee0f.jpg

miałem w poprzednim aucie przód i tył na maxa ściemniony... skończyło się za zerwaniu :grin: usuwasz usterkę na miejscu i nara :kox:

Jak nara ja bez szybek w folii jezdzić nie potrafie ! :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ucho ta metoda działa w B5 gdzie masz żeliwną zwrotnicę w B6 jest aluminiowa, u mnie skończyło się na tym iż śruba zerwała się... Zastanawiam się nad grzaniem, ale nie dość że to amelinium to dodatkowo strasznie oporna ta śruba... Próbowałem nawet strażackimi nożycami o nacisku 5t wycisnąć, a śruba dalej ani drgnie i tak na prawdę zastanawia mnie czy demontaż zwrotnicy, wkręcenie w imadło i wybijanie jakimś ciężkim młotkiem coś da, czy może tylko zwrotnica pęknie i zostanę na kilka dni bez auta.

Jak jeszcze nie ukręciłeś łba to sprubuj jak napisałem,u mnie pomogło i nie musiałem demontować zwrotnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym mial przod sciemniony na maxa to nie czekalbymaz mnie zlapią, tylko sam bym sobie tą usterke wynalazl i zaraz usunal. ;) na calkowitej smole nie da sie w nocy jezdzic.

Tak na marginesie bo nie pamietam oznaczeń mojej folii .Powiedzmy ze jest czerni 4(1-jasna czern,2-ciemniejsza czern ...) rodzaje,to caly tyl mam w kolorze 3 a przod 2 tak wiec do najjasniejszego odcieniu (prawie nie widac ze cos jest przyciemnione) brakuje jednego odcienia.

Jak najbardziej jazda na smole o lekka przesada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łebek już poszedł :P Zostanie mi chyba tylko wymiana zwrotnicy...

toś spier...sprawę :facepalm:

Edytowane przez rrrudy25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalej to penetratorem, odrdzewiaczem i co tam masz pod ręką i zostaw na noc. Jutro spróbuj wykręcać, jak na filmikach.

Ja swoją grzałem- nic się zwrotnicy nie stało. Dużo łatwiej cośkolwiek grzebać na stole, więc wyciągaj kolumnę z auta

A dla potomnych: jeśli myślimy o ruszaniu zawiechy, dwa-trzy dni przed lejemy penetratorami i odrdzewiaczami- autopsja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łebek już poszedł :P Zostanie mi chyba tylko wymiana zwrotnicy...

Zwrotnica na stol , jakis pobijak i ciezki mlotek i wylezie. Kiedys tez urwalem leb od sruby a do tego jeszcze ja wykrzywilem ale zrobilem tak jak napisalem wyzej i dalo rade.

Od tego czasu zanim zaczne wykrecac ta srube to dobrze ja grzeje palnikiem plus troche w miejscu jej osadzenia w zwrotnicy i krece nia po trochu to w prawo to w lewo az zruszy sie na tyle , ze mozna ja wykrecic lub wybic. Zazwyczaj jak sie juz kreci w kolo to lapie za lep sruby tzw. "zaciskowa rzabą" i pukajac mlotkiem w owa rzabe wybijam srube.

Przy montazu nowych wachaczy kazda nowa srube dobrze potraktuj smarem midzieowym zapobiegajacym zapiekaniu sie srub. To samo tyczy sie sworzni kazdego wachacza i koncowek drazkow aby ich miejsca osadzenia dobrze posmarowac owym smarem.

Edytowane przez marcin9680
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...