turzol Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/kompletne-quatro-nowy-wal-319272/#post4122765pierwsza osoba która zmienia quattro na ośkę (mniej pali zapewne ) jechałem tym autem i niestety nie mogę nic dobrego o tych napędach napisać...
kaju Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/kompletne-quatro-nowy-wal-319272/#post4122765pierwsza osoba która zmienia quattro na ośkę (mniej pali zapewne ) jechałem tym autem i niestety nie mogę nic dobrego o tych napędach napisać... słuchamy dalej
turzol Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/kompletne-quatro-nowy-wal-319272/#post4122765pierwsza osoba która zmienia quattro na ośkę (mniej pali zapewne ) jechałem tym autem i niestety nie mogę nic dobrego o tych napędach napisać... słuchamy dalej niech lepiej właściciel się wypowie czy ogarnął temat mega wibracji na każdym biegu podczas przyśpieszania
serfin Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Moja B6 w sedanie 1,8t fwd pali po miescie ok. 11L wg wskazan komputera to norma chyba czy za duzo? Auto jezdzi tylko po miescie krotkie odcinki po 3-4km w jedna strone, Miasto 60tys ulice uklad pruski czyli nie ma gdzie rozpedzic sie i co chwila jakies skrzyzowanie i piesi na drodze. To mysle ile by mi w Q palila
MARCIN607 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 :siema ---------- Post dopisany at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ---------- Moje 1.8t w,11 pali po trasie ostatnio. 100-1300km/h.
serfin Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Ojej a masz podstawe 150km czy zawirusowana? Mi pali 11-12L ale to mowie mam krotkie odcinki do pokonania. Jakie realne jest spalanie po miescie tego silnika w B6 bez Q i programu podstawa fabryczna.
MARCIN607 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Ojej a masz podstawe 150km czy zawirusowana? Mi pali 11-12L ale to mowie mam krotkie odcinki do pokonania. Jakie realne jest spalanie po miescie tego silnika w B6 bez Q i programu podstawa fabryczna. mam soft na 180KM w Q i bez różnicy 16 czy 19 cali. ale zobaczymy czy poprawi się po zmianie wtrysków od lpg Co myślicie ?
serfin Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Marcin ty masz pod wzgledem hardware'u podstawe AVJ? i zawirusowana na 180km? To da sie wyciagnac 30km na podstawowych podzespolach?
MARCIN607 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 ja mam sam soft z sportec-u http://www.sportec.ch/page3993.html bezpieczny jak kazdy "firmowy" gotowiec ---------- Post dopisany at 13:01 ---------- Poprzedni post napisany at 13:00 ---------- trochę paczetatnio w temat http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-b6-b7-modyfikacje-1-8t-1342/index175.html i mam ochotę na ciut więcej-200 spokojnie pęka w avj więc może paści zostaną u mnie i będzie zabawa w szmoc.
serfin Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Ale do podkrecania mocy przez chiptuning w AVJ 1.8T 150KM , do powiedzmy 180-190KM nie potrzeba wiekszych wtryskow, lepszego sprzegla? Bo chyba AVJ 150KM ma inne slabsze sprzeglo niz wersja fabryczna 163KM i ta ostat ia mozna spokojnie chipowac na wieksza moc
MARCIN607 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Ja jak coś i tam muszę sprzęgło zrobić. Ale tak jak mam teraz to spikojnie dsje radę. na 200+ wtryski muszą być wieksze wydech icek itp. I wieksza butla od gazu :-). Panowie jak,macie pomocowane kratke s-line i kratkę z es? U,mnie to nawet się trzyma ale muszę ja na fest jakoś zamocować-jakieś sugestie??
andr3i Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 opaski kablowe kratka esy w ramce sline przeciez to sie wogole nie trzyma zaczepy sa w innych miejscach i zeby dobrze siadla trzeba je wszystkie uciac potem mialem zamontowana calosc na 4 opaskach, jak dobrz eje osadzisz to bedzie je mao co widac do mnie kolega z klubu przyjezdzal i jak ogladal to nawet nie zauwazyl ze sa troche to mnie wkurzalo i na dzien dzisiejszy wrocilem do ori grillow a esowe odpoczywaja w garazu ---------- Post dopisany at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ---------- Ojej a masz podstawe 150km czy zawirusowana? Mi pali 11-12L ale to mowie mam krotkie odcinki do pokonania. Jakie realne jest spalanie po miescie tego silnika w B6 bez Q i programu podstawa fabryczna. mam soft na 180KM w Q i bez różnicy 16 czy 19 cali. ale zobaczymy czy poprawi się po zmianie wtrysków od lpg Co myślicie ? http://s27.postimg.org/5ity8b12n/DSC_3308.jpg te listwy wogole tam nie pasuja
MARCIN607 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 I ich nie będzie Ja mam zacsepy w kratce po 2 góra i dół i jakoś się zaczepiły. Jak się mocno pociągnie wychodzą. W piatek wjade na kanał i coś trzebo pokleic . Trytytka musi być
andr3i Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 I ich nie będzie Ja mam zacsepy w kratce po 2 góra i dół i jakoś się zaczepiły. Jak się mocno pociągnie wychodzą. W piatek wjade na kanał i coś trzebo pokleic . Trytytka musi być to jakos do mnie nie przemawialo wiec je wszytskie out bo to ma sie trzymac porzadnie a nie zeby myslec czy jeszcze mam dolny grill czy tez juz zgubilem
MARCIN607 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 U mnie dokładka jest dokladana ti chyba ori s-line też nie będzie się sam trzymał
andr3i Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 wyjmujac obie kartki z ramek czyli s-line i s4 i porownujac zaczepy w jakich sa miejscach to ja nie wiem jak niektorzy mowia ze to sie dobrze trzyma na tych kilku ktore zostaly lub niektorzy pisza ze wszytsko pasuje zastanawiam sie tylko czy mowa o tych samych grillach wtedy
MARCIN607 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 U mnie się trzyma ale tak że jak,szarpniesz wcale nie za mocno to wychodzi całość. strach jechać że wyskoczy przy dziurze itp tam myślę żeby ramke pierw na stałe jakoś zamontować a później wpasować kratkę.
andr3i Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 U mnie się trzyma ale tak że jak,szarpniesz wcale nie za mocno to wychodzi całość. strach jechać że wyskoczy przy dziurze itp tam myślę żeby ramke pierw na stałe jakoś zamontować a później wpasować kratkę. ja mialem grill zamocowany opaskami a sam grill siedzial dobrze (jesli to moge tak nazwac) w ramce nie bylo opcji zeby ramke zgubic
MARCIN607 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 U mnie poprzedni właściciel bardzo podciał kratk. Mógłbyś w wolnej chwili strzelić pare fotek Twoje kpl? Jestem ciekawy jak masz to zrobione. Może mi coś w montażu pomoże.
andr3i Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 U mnie poprzedni właściciel bardzo podciał kratk. Mógłbyś w wolnej chwili strzelić pare fotek Twoje kpl? Jestem ciekawy jak masz to zrobione. Może mi coś w montażu pomoże. jak mi sie uda to jutro podrzuce bo dzis oprocz pracy d*py z domu nie wychylam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się