serfin Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Oki dzieki wladi zabieram sie za to deszcz pada dzis f*ck typowa angielska pogoda :/ ok a ktoredy poprowadzic kable od pompki spryskow do sciany grodziowej w komorze silnika czy inna droga?
marcin9680 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Witam wszystkich Kuzwa wszyscy robia wiosenne mody , sprzataja swoje wozidelka a mi sie to na wiosne przytrafilo , dokladnie rok czasu po tym jak pekl pasek rozrzadu i uszkodzilem glowice z mojej glupoty O to co sie przytrafilo podczas jazdy , na powrocie do domu po wizycie w warsztacie na wymiane wszystkich pompowtryskow. Tak wiec na chwile obecna ide szukac mocnej galezi bo sznur w garazu juz znalazlem :wallbash:
wladi Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 O ja pierdo....le:shock3::shock3: ale jaka była przyczyna tego....
marcin9680 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 O ja pierdo....le:shock3::shock3: ale jaka była przyczyna tego.... Ponoc zmeczenie materialu , jak by nie patrzec Moje autko ma nalatane juz 504 tys. km.
wladi Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 O ja pierdo....le:shock3::shock3: ale jaka była przyczyna tego.... Ponoc zmeczenie materialu , jak by nie patrzec Moje autko ma nalatane juz 504 tys. km. O kuźwa no to naprawdę niezły wynik...szkoda tylko że taki pech akurat teraz:kwasny: jakie koszta Cię pociągną?
marcin9680 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 O ja pierdo....le:shock3::shock3: ale jaka była przyczyna tego.... Ponoc zmeczenie materialu , jak by nie patrzec Moje autko ma nalatane juz 504 tys. km. O kuźwa no to naprawdę niezły wynik...szkoda tylko że taki pech akurat teraz:kwasny: jakie koszta Cię pociągną? Narazie jeszcze licze ale 1500zl to juz za nowa pokrywe zaworow i te nowe dzwigienki + nowe sruby mocujace , + dokladne plukanie silnika z opilkow metalu itp. no i ponowna regulacja wszystkiego przez mechanika bo Ja akurat nie mam o tym pojecia jak wyregulowac kazda dzwigienke pod pompowtrysk. Tak wiec licze , ze kwota sie zamknie w kwocie 2000-2200zl
wladi Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 No to można powiedzieć że niezły mod Cię czeka...
domin79 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 o kuzwa Marcin ale ze co , stalo sie to jak wracałes z wymiany pompek:shock3:
Marcino87 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 O ja pierdo....le:shock3::shock3: ale jaka była przyczyna tego.... Ponoc zmeczenie materialu , jak by nie patrzec Moje autko ma nalatane juz 504 tys. km. O kuźwa no to naprawdę niezły wynik...szkoda tylko że taki pech akurat teraz:kwasny: jakie koszta Cię pociągną? Narazie jeszcze licze ale 1500zl to juz za nowa pokrywe zaworow i te nowe dzwigienki + nowe sruby mocujace , + dokladne plukanie silnika z opilkow metalu itp. no i ponowna regulacja wszystkiego przez mechanika bo Ja akurat nie mam o tym pojecia jak wyregulowac kazda dzwigienke pod pompowtrysk. Tak wiec licze , ze kwota sie zamknie w kwocie 2000-2200zl Kupuj goły słupek silnik BLT i bedziesz śmigał Jak nowy nie oplaca sie remontować
jozek726 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Potrzebował bym numerki tych spinek drzwi, białych i czarnych, ma ktoś? -spinki do tapicerki drzwi 8E0 868 243 czarne, 8E0 867 276 białe A będzie ktoś czasem w ASO ? By mi mógł kupić te spinki tak przy okazji
Marcino87 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Potrzebował bym numerki tych spinek drzwi, białych i czarnych, ma ktoś? -spinki do tapicerki drzwi 8E0 868 243 czarne, 8E0 867 276 białe A będzie ktoś czasem w ASO ? By mi mógł kupić te spinki tak przy okazji Jutro bede zamawial dla domina
jozek726 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Marcin to weź mi 10 czarnych i 6 białych co ? i jeszcze bym potrzebował taki badziew : to jest osłonka na chłodncę ta gumowa z góry bo jej nie mam, jak by dało rade to będę wdzięczny mega
Marcino87 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Jozek podaj mi nr i ilośc sztuk na whasta !
marcin9680 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 o kuzwa Marcin ale ze co , stalo sie to jak wracałes z wymiany pompek:shock3: Dominiku tak , stalo sie to juz po wymianie pompek , przez okolo 100km nic sie zlego nie dzialo az wkoncu glosny huk , dziwny dzwiek z silnika i po wcisnieciu sprzegla silnik zgasl i po otwarciu maski zobaczylem co sie stalo Na poczatku myslalem , ze mechanik nie dokrecil ktorejs ze srub mocujacych dzwigienki ale dopiero po zdjeciu pokrywy okazalo sie , ze dzwigienka sie rozsypala. Mechanik powiedzial odrazu zanim mu jeszcze powiedzialem co dokladnie sie stalo , ze podejrzewa zmeczenie materialu jak dzwigienka wyskoczyla gora przez pokrywe zaworow. Ponoc juz mial taki przypadek kiedy przyciagneli do niego A3 dokladnie z tym samym problemem , ze podczas jazdy pekla dzwignia napedzajaca pompowtrysk. Na moj chlopski rozum z tlokami jak i z gora silnika czyli walek , panewki itd. nic sie zlego nie stalo. Napeno musze wyplukac , wyczyscic silnik z opilkow metalu i spuscic caly olej aby wypadly jakies pozostale kawalki metalu i pewnie zalac jeszcze raz swiezym olejem wyplukac i znow spuscic a co za tym idzie ? a no pierdolo..... koszta , koszta , koszta ---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 18:57 ---------- O ja pierdo....le:shock3::shock3: ale jaka była przyczyna tego.... Ponoc zmeczenie materialu , jak by nie patrzec Moje autko ma nalatane juz 504 tys. km. O kuźwa no to naprawdę niezły wynik...szkoda tylko że taki pech akurat teraz:kwasny: jakie koszta Cię pociągną? Narazie jeszcze licze ale 1500zl to juz za nowa pokrywe zaworow i te nowe dzwigienki + nowe sruby mocujace , + dokladne plukanie silnika z opilkow metalu itp. no i ponowna regulacja wszystkiego przez mechanika bo Ja akurat nie mam o tym pojecia jak wyregulowac kazda dzwigienke pod pompowtrysk. Tak wiec licze , ze kwota sie zamknie w kwocie 2000-2200zl Kupuj goły słupek silnik BLT i bedziesz śmigał Jak nowy nie oplaca sie remontować Kolego przepraszam , ze pytam ale co dokladnie masz na mysli , co oznacza " kupuj goly slupek ..." Nie rozumiem dokladnie , moze dlatego , ze teraz mam zaduzo na glowie zeby to wszystko ogarnac , wspomne tylko , ze glowica z mojej niuni jes po kapitalnym remoncie w zeszlym roku i moze od remontu przejechalem 20 tys. km.
andr3i Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 o kuzwa Marcin ale ze co , stalo sie to jak wracałes z wymiany pompek:shock3: Dominiku tak , stalo sie to juz po wymianie pompek , przez okolo 100km nic sie zlego nie dzialo az wkoncu glosny huk , dziwny dzwiek z silnika i po wcisnieciu sprzegla silnik zgasl i po otwarciu maski zobaczylem co sie stalo Na poczatku myslalem , ze mechanik nie dokrecil ktorejs ze srub mocujacych dzwigienki ale dopiero po zdjeciu pokrywy okazalo sie , ze dzwigienka sie rozsypala. Mechanik powiedzial odrazu zanim mu jeszcze powiedzialem co dokladnie sie stalo , ze podejrzewa zmeczenie materialu jak dzwigienka wyskoczyla gora przez pokrywe zaworow. Ponoc juz mial taki przypadek kiedy przyciagneli do niego A3 dokladnie z tym samym problemem , ze podczas jazdy pekla dzwignia napedzajaca pompowtrysk. Na moj chlopski rozum z tlokami jak i z gora silnika czyli walek , panewki itd. nic sie zlego nie stalo. Napeno musze wyplukac , wyczyscic silnik z opilkow metalu i spuscic caly olej aby wypadly jakies pozostale kawalki metalu i pewnie zalac jeszcze raz swiezym olejem wyplukac i znow spuscic a co za tym idzie ? a no pierdolo..... koszta , koszta , koszta ---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 18:57 ---------- O ja pierdo....le:shock3::shock3: ale jaka była przyczyna tego.... Ponoc zmeczenie materialu , jak by nie patrzec Moje autko ma nalatane juz 504 tys. km. O kuźwa no to naprawdę niezły wynik...szkoda tylko że taki pech akurat teraz:kwasny: jakie koszta Cię pociągną? Narazie jeszcze licze ale 1500zl to juz za nowa pokrywe zaworow i te nowe dzwigienki + nowe sruby mocujace , + dokladne plukanie silnika z opilkow metalu itp. no i ponowna regulacja wszystkiego przez mechanika bo Ja akurat nie mam o tym pojecia jak wyregulowac kazda dzwigienke pod pompowtrysk. Tak wiec licze , ze kwota sie zamknie w kwocie 2000-2200zl Kupuj goły słupek silnik BLT i bedziesz śmigał Jak nowy nie oplaca sie remontować Kolego przepraszam , ze pytam ale co dokladnie masz na mysli , co oznacza " kupuj goly slupek ..." Nie rozumiem dokladnie , moze dlatego , ze teraz mam zaduzo na glowie zeby to wszystko ogarnac , wspomne tylko , ze glowica z mojej niuni jes po kapitalnym remoncie w zeszlym roku i moze od remontu przejechalem 20 tys. km. Marcin przykro m ize sie autko posypalo ale popatrz na to z drugiej strony znajdz 2.7biT i bedzie banan caly czas
marcin9680 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 o kuzwa Marcin ale ze co , stalo sie to jak wracałes z wymiany pompek:shock3: Dominiku tak , stalo sie to juz po wymianie pompek , przez okolo 100km nic sie zlego nie dzialo az wkoncu glosny huk , dziwny dzwiek z silnika i po wcisnieciu sprzegla silnik zgasl i po otwarciu maski zobaczylem co sie stalo Na poczatku myslalem , ze mechanik nie dokrecil ktorejs ze srub mocujacych dzwigienki ale dopiero po zdjeciu pokrywy okazalo sie , ze dzwigienka sie rozsypala. Mechanik powiedzial odrazu zanim mu jeszcze powiedzialem co dokladnie sie stalo , ze podejrzewa zmeczenie materialu jak dzwigienka wyskoczyla gora przez pokrywe zaworow. Ponoc juz mial taki przypadek kiedy przyciagneli do niego A3 dokladnie z tym samym problemem , ze podczas jazdy pekla dzwignia napedzajaca pompowtrysk. Na moj chlopski rozum z tlokami jak i z gora silnika czyli walek , panewki itd. nic sie zlego nie stalo. Napeno musze wyplukac , wyczyscic silnik z opilkow metalu i spuscic caly olej aby wypadly jakies pozostale kawalki metalu i pewnie zalac jeszcze raz swiezym olejem wyplukac i znow spuscic a co za tym idzie ? a no pierdolo..... koszta , koszta , koszta ---------- Post dopisany at 18:59 ---------- Poprzedni post napisany at 18:57 ---------- O ja pierdo....le:shock3::shock3: ale jaka była przyczyna tego.... Ponoc zmeczenie materialu , jak by nie patrzec Moje autko ma nalatane juz 504 tys. km. O kuźwa no to naprawdę niezły wynik...szkoda tylko że taki pech akurat teraz:kwasny: jakie koszta Cię pociągną? Narazie jeszcze licze ale 1500zl to juz za nowa pokrywe zaworow i te nowe dzwigienki + nowe sruby mocujace , + dokladne plukanie silnika z opilkow metalu itp. no i ponowna regulacja wszystkiego przez mechanika bo Ja akurat nie mam o tym pojecia jak wyregulowac kazda dzwigienke pod pompowtrysk. Tak wiec licze , ze kwota sie zamknie w kwocie 2000-2200zl Kupuj goły słupek silnik BLT i bedziesz śmigał Jak nowy nie oplaca sie remontować Kolego przepraszam , ze pytam ale co dokladnie masz na mysli , co oznacza " kupuj goly slupek ..." Nie rozumiem dokladnie , moze dlatego , ze teraz mam zaduzo na glowie zeby to wszystko ogarnac , wspomne tylko , ze glowica z mojej niuni jes po kapitalnym remoncie w zeszlym roku i moze od remontu przejechalem 20 tys. km. Marcin przykro m ize sie autko posypalo ale popatrz na to z drugiej strony znajdz 2.7biT i bedzie banan caly czas Ale zartownis z Ciebie 2.7 Bi Turbo i kto to bedzie karmil ? kuzwa od momentu posypania sie glowicy , wymiany pompek juz chyba ze 3 lub 4 razy + dlugie chorobowe i utraty pracy i teraz jeszcze te jeb... dzwigienki to ledwo wiaze koniec z koncem a musze jeszcze narzeczona i synka nakarmic. Pewnie masz racje banan murowany ale duzy ubytek z portfela tez.
greg2505 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam
Fr0styyy. Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Jaką średnicę wewnętrzną ma otwór w tej feldze? http://s21.postimg.org/7vpdln5nq/DSCI1796.jpg Dzisiaj chciałem suwmiarką sprawdzić, ale się nie mieści w feldze Wiem tylko, że ET 43 Otwór 57.1 Rozstaw 5x112 Szerokość 8J
marcin9680 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam Tez nad tym myslaem ale to byl juz 4 raz kiedy bylem u tego samego mechanika wlasnie na wymianie pompek bo jakos pecha mialem i po miesiacu lub trzech wymieniona pompka nadawala sie juz do kosza i za kazdym razem nic zlego sie nie dzialo az do teraz. Wydaje mi sie , ze gdyby mechanik wszystko ustawial zle to juz po pierwszej wymianie cos by sie zj**...o , tak mi sie zdaje. ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- A wie moze ktos z Was gdzie moge znalesc dokladny opis jak wyregulowac pompowtryski i dzwigienki ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się