Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Frosty gdzieś Ty był jak Cie nie było ? :decayed:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jaką średnicę wewnętrzną ma otwór w tej feldze?

http://s21.postimg.org/7vpdln5nq/DSCI1796.jpg

Dzisiaj chciałem suwmiarką sprawdzić, ale się nie mieści w feldze :grin:

Wiem tylko, że

ET 43

Otwór 57.1

Rozstaw 5x112

Szerokość 8J

no przecież napisałeś że 57.1

Opublikowano

Jak się nie mieści w feldze, a od góry nie mogłeś zmierzyć?

Opublikowano
a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam

Tez nad tym myslaem ale to byl juz 4 raz kiedy bylem u tego samego mechanika wlasnie na wymianie pompek bo jakos pecha mialem i po miesiacu lub trzech wymieniona pompka nadawala sie juz do kosza i za kazdym razem nic zlego sie nie dzialo az do teraz. Wydaje mi sie , ze gdyby mechanik wszystko ustawial zle to juz po pierwszej wymianie cos by sie zj**...o , tak mi sie zdaje.

---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ----------

A wie moze ktos z Was gdzie moge znalesc dokladny opis jak wyregulowac pompowtryski i dzwigienki ?

Marcin tu jest opisane co prawda 2.0tdi ,no ale to chyba podobnie http://a4-klub.pl/2-0-197/b7-blb-bre-bkd-demontaz-wymiana-montaz-pompowtryskiwaczy-2-0-tdi-16v-228569/

Opublikowano
a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam

Tez nad tym myslaem ale to byl juz 4 raz kiedy bylem u tego samego mechanika wlasnie na wymianie pompek bo jakos pecha mialem i po miesiacu lub trzech wymieniona pompka nadawala sie juz do kosza i za kazdym razem nic zlego sie nie dzialo az do teraz. Wydaje mi sie , ze gdyby mechanik wszystko ustawial zle to juz po pierwszej wymianie cos by sie zj**...o , tak mi sie zdaje.

---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ----------

A wie moze ktos z Was gdzie moge znalesc dokladny opis jak wyregulowac pompowtryski i dzwigienki ?

pracuje w tym zawodzie i wyglad mi to na nie ustawienie luzu max wcisniecia pompki

Opublikowano
a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam

Tez nad tym myslaem ale to byl juz 4 raz kiedy bylem u tego samego mechanika wlasnie na wymianie pompek bo jakos pecha mialem i po miesiacu lub trzech wymieniona pompka nadawala sie juz do kosza i za kazdym razem nic zlego sie nie dzialo az do teraz. Wydaje mi sie , ze gdyby mechanik wszystko ustawial zle to juz po pierwszej wymianie cos by sie zj**...o , tak mi sie zdaje.

---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ----------

A wie moze ktos z Was gdzie moge znalesc dokladny opis jak wyregulowac pompowtryski i dzwigienki ?

Marcin tu jest opisane co prawda 2.0tdi ,no ale to chyba podobnie http://a4-klub.pl/2-0-197/b7-blb-bre-bkd-demontaz-wymiana-montaz-pompowtryskiwaczy-2-0-tdi-16v-228569/

Dzieki kolego bede czytal i probowal wsio zamontowac tak jak nalezy.

---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ----------

a nie może to być spowodowane złą regulacją pompek ,nie wiem czy to możliwe tylko tak gdybam

Tez nad tym myslaem ale to byl juz 4 raz kiedy bylem u tego samego mechanika wlasnie na wymianie pompek bo jakos pecha mialem i po miesiacu lub trzech wymieniona pompka nadawala sie juz do kosza i za kazdym razem nic zlego sie nie dzialo az do teraz. Wydaje mi sie , ze gdyby mechanik wszystko ustawial zle to juz po pierwszej wymianie cos by sie zj**...o , tak mi sie zdaje.

---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ----------

A wie moze ktos z Was gdzie moge znalesc dokladny opis jak wyregulowac pompowtryski i dzwigienki ?

pracuje w tym zawodzie i wyglad mi to na nie ustawienie luzu max wcisniecia pompki

Koelgo Ja akurat nie wiem jak dokladnie powinno sie ustawic , wyregulowac pompki po ich wymianie , widzialem co mechanik robil i wiem , ze na koniec regulowal kazdy pompowtrysk ta duza nakretka za pomoca klucza plaskiego i klucza imbusowego. A czy mozesz zerknac jeszcze na to zdjecie na sruby regulacyjne i powiedziec czy Twoim zdaniem sa one za bardzo wkrecone itp. ?

20140322_135031.jpg

Opublikowano
Frosty gdzieś Ty był jak Cie nie było ? :decayed:

co ty się józek o niego pytasz to zaraz go nie ma:grin:

dziękować za spotkanie:hi: co ty małemu powiedziałeś, że kilka godzin mi spał później:polew::naughty:

Opublikowano

Czy jak mechanik ustawiał Ci pompki to przekręcał wałek, tak aby ustawić go w położeniu maksymalnym? Mi wydaję się, że może skok był źle ustawiony

Opublikowano
Frosty gdzieś Ty był jak Cie nie było ? :decayed:

co ty się józek o niego pytasz to zaraz go nie ma:grin:

dziękować za spotkanie:hi: co ty małemu powiedziałeś, że kilka godzin mi spał później:polew::naughty:

również dzięki :wink:

powiedziałem mu że jego staruszki chcą mieć chwile dla siebie i ma im dać trochę spokoju :decayed::wink:

taki mały a taki kumaty już :naughty::kox:

Opublikowano
Czy jak mechanik ustawiał Ci pompki to przekręcał wałek, tak aby ustawić go w położeniu maksymalnym? Mi wydaję się, że może skok był źle ustawiony

Nie walkiem nie krecil :kwasny:

Opublikowano
Frosty gdzieś Ty był jak Cie nie było ? :decayed:

co ty się józek o niego pytasz to zaraz go nie ma:grin:

dziękować za spotkanie:hi: co ty małemu powiedziałeś, że kilka godzin mi spał później:polew::naughty:

również dzięki :wink:

powiedziałem mu że jego staruszki chcą mieć chwile dla siebie i ma im dać trochę spokoju :decayed::wink:

taki mały a taki kumaty już :naughty::kox:

:grin::polew:

to ja się boję co mu na letnim zaczną opowiadać:shock3::polew:

Opublikowano
Czy jak mechanik ustawiał Ci pompki to przekręcał wałek, tak aby ustawić go w położeniu maksymalnym? Mi wydaję się, że może skok był źle ustawiony

Nie walkiem nie krecil :kwasny:

no to może chce się wykręcić zmęczeniem materiału ,dobrze byłoby żeby ktoś inny sprawdził czy jest prawidłowo wyregulowane ,zanim wszystko rozbierzesz

Opublikowano
Frosty gdzieś Ty był jak Cie nie było ? :decayed:

co ty się józek o niego pytasz to zaraz go nie ma:grin:

dziękować za spotkanie:hi: co ty małemu powiedziałeś, że kilka godzin mi spał później:polew::naughty:

również dzięki :wink:

powiedziałem mu że jego staruszki chcą mieć chwile dla siebie i ma im dać trochę spokoju :decayed::wink:

taki mały a taki kumaty już :naughty::kox:

:grin::polew:

to ja się boję co mu na letnim zaczną opowiadać:shock3::polew:

strach się bać :decayed:

Opublikowano
Czy jak mechanik ustawiał Ci pompki to przekręcał wałek, tak aby ustawić go w położeniu maksymalnym? Mi wydaję się, że może skok był źle ustawiony

Nie walkiem nie krecil :kwasny:

no to może chce się wykręcić zmęczeniem materiału ,dobrze byłoby żeby ktoś inny sprawdził czy jest prawidłowo wyregulowane ,zanim wszystko rozbierzesz

Tak tylko wlasnie z tym jest problem aby znalesc kogos kto moglby to poprawnie ustawic dlatego az jezdze do tego mechanika na wymiane pompek az 160 km.

Opublikowano

mi jak mechanik montował pompki to obracał wałkiem, tak aby ustawić krzywki w maksymalnym wychyleniu, potem dokręcał do oporu i cofał o 225stopni.

Opublikowano

Ma ktoś fotki wygładzonego zderzaka przedniego w B6? :naughty:

Opublikowano
mi jak mechanik montował pompki to obracał wałkiem, tak aby ustawić krzywki w maksymalnym wychyleniu, potem dokręcał do oporu i cofał o 225stopni.

Dzieki za podpowiedz :wink: teraz wlasnie czytam jakies podobne instrukcje regulacji i wlasnie wszedzie jest napisane , ze powinno sie obracac walem korbowym aby odpowiednio ustawic walek rozrzadu lub jak kolega z forum Musashi opisal w jego DIY wrzucic 4 bieg , zblokowac prawe kolo i obracac lewym kolem i wtedy tez mozna wlasnie odpowiednio ustawic walek rozrzadu aby poprawnie wyregulowac luz na pompkach. Musze tylko zakupic czujnik zegarowy i jak odbiore czesci to bede dzialal.

---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ----------

Panowie jeszcze jedna sprawa a mianowicie po tym urwaniu sie tej dzwigienki wyjolem kilka kawalkow metalu z glowicy , bede musial jeszcze dobrze wyczyscic glowice z opilkow ale napewno nie wyjolem wszystkich kawalkow , czy jak sie to stalo to kawalki metalu i inne opilki splynely z olejem kanalami do miski olejowej czy jednak istnieje szansa , ze mogly sie dostac do cylindra ? :eusathink:

Przed poskladaniem wszystkiego do kupy planuje odkrecic korek w misce , spuscic caly olej a po tem od gory lac swierzy olej do glowicy po wszystkich czesciach aby ja wyplukac i aby caly syf splynol do miski olejowej i wylecial na zwnatrz , czy to dobry pomysl ?

Opublikowano
Ma ktoś fotki wygładzonego zderzaka przedniego w B6? :naughty:

Audi_A4_B6_S_Line_04_1.jpg

---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:33 ----------

12991_477097142351562_1266052742_n.jpg

Opublikowano
Ma ktoś fotki wygładzonego zderzaka przedniego w B6? :naughty:

http://s7.postimg.org/ro8a8f2hz/Audi_A4_B6_S_Line_04_1.jpg

---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:33 ----------

http://s22.postimg.org/d6dx7pnsd/12991_477097142351562_1266052742_n.jpg

Czyli będzie gładko :) Zderzak i tak mam do malowania. Zespawać z angielską rejestracją, no nie? :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...