wladi Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 No właśnie a czy w B7 nie wystarczyło tylko przekodowanie mce?
dudas307 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 W wątku o przekładce MCE było, że trzeba podłączyć żarówkę 21W, potem podpiąć swoją i nie będzie waliło błędem.
KANAL Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Jeden pomysl chodzi mi po glowie od jakiegos czasu. Chcialem odciazyc BIXY i wykorzystac to ze mam czujnik zmierzchu i przelacznik AUTO.Planuje zrobic swiatla do jazdy dziennej - w gniezdzie zarowki H7 (w miejsce standardowych dlugich swiatel). Ma to dzialac tak, ze w dzien maja sie zalaczac na przelaczniku w pozycji AUTO swiatla do jazdy do dziennej natomiast jak sie sciemni automatycznie ma sie zapalic bixenon. Czy spotkal sie ktos z jakimis zestawami do montazu ktore zadzialaja w ten sposob i nie wywala zadnych bledow? Druga sprawa to mam MCE z B7 w wersji HIGH - moze pojsc ta droga i wykorzysac MCE? Tylko w B7 gniazdo zarowki DRL to na pewno nie H7 - i pewnie moc zarowki jest i tu pytanie - czy nie bedzie wywalac bledow spalonej zarowki. Zarowki jakie chcialbym zastosowac to jakies mocne LEDy. Przerabial ktos temat? Jakies podpowiedzi? Przejrzalem dzial Elektryka ale albo cos przeoczylem albo nie ma takiego tematu. jeżeli masz mce z b7 to wystarczy pociągnąć kilka kabli,zakodować i kupić wyłącznik do drl-a albo tak http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/montaz-modulu-drl-swiatlach-drogowych-265895/ Oooo, wlasnie kojarzylem ze Ty miales taki modul z allegro ale nie moglem znalezc tematu. To by bylo chyba najprostsze rozwiazanie tylko mam obawy jak to sie zachowa w mojej lampie. Chodzi o to ze mam bixenon od Gwertego, w tej chwili zarowki H7 od dlugich swiatel sa odlaczone - jak je podlacze to po wlaczeniu dlugich opuszcza sie przeslona, swieci bix i swieci H7. Po zastosowaniu takiego modulu nic sie z bixem nie bedzie dzialo?
wladi Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Kanal a co się ma dziać? Ja też mam bixy od Gwertego i jeżdżę już ponad rok na takiej konfiguracji:wink: moduł podłączasz do H7 i bix tu nie mam nic do rzeczy...
KANAL Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 No właśnie a czy w B7 nie wystarczyło tylko przekodowanie mce? Przekodowac niestety nie moge... probowalem na wszystkie sposoby. Pewnie dlatego ze w MCE nie sa podpiete pod odpowiednie piny swiatla DRL. W lampie mam podlaczone bixy i H7 razem - dlatego nie idzie przekodowac - jak przekodowalem to od razu wywala blad spalonych zarowek DRL Jedyne kodowanie ktore cos daje to KANADA bez bixenonu (wtedy zapalaja sie halogeny przeciwmglowe) a jak sie sciemni "probuja" sie zapalic bixy - probuja bo tyko migna na 2sek i gasna
ucho.77 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 ciągniesz dodatkowy przewód(plus) do lampy od modułu:wink: na mce z b7 nie startnie ci naraz przesłona i h7:wink:sprawdzonę (jak zakodujesz bixenon) temat przerabiałem z pajdą na Śląskim
siwy2326 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Jeden pomysl chodzi mi po glowie od jakiegos czasu. Chcialem odciazyc BIXY i wykorzystac to ze mam czujnik zmierzchu i przelacznik AUTO.Planuje zrobic swiatla do jazdy dziennej - w gniezdzie zarowki H7 (w miejsce standardowych dlugich swiatel). Ma to dzialac tak, ze w dzien maja sie zalaczac na przelaczniku w pozycji AUTO swiatla do jazdy do dziennej natomiast jak sie sciemni automatycznie ma sie zapalic bixenon. Czy spotkal sie ktos z jakimis zestawami do montazu ktore zadzialaja w ten sposob i nie wywala zadnych bledow? Druga sprawa to mam MCE z B7 w wersji HIGH - moze pojsc ta droga i wykorzysac MCE? Tylko w B7 gniazdo zarowki DRL to na pewno nie H7 - i pewnie moc zarowki jest inna i tu pytanie - czy nie bedzie wywalac bledow spalonej zarowki. Zarowki jakie chcialbym zastosowac to jakies mocne LEDy. Przerabial ktos temat? Jakies podpowiedzi? Przejrzalem dzial Elektryka ale albo cos przeoczylem albo nie ma takiego tematu. Ja u siebie mam bixy,w miejscu dlugich mam led drl z tym ze trzeba dolozyc opornik bo blad wywala,MCE z B7 oczywiscie.
KANAL Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Jeden pomysl chodzi mi po glowie od jakiegos czasu. Chcialem odciazyc BIXY i wykorzystac to ze mam czujnik zmierzchu i przelacznik AUTO.Planuje zrobic swiatla do jazdy dziennej - w gniezdzie zarowki H7 (w miejsce standardowych dlugich swiatel). Ma to dzialac tak, ze w dzien maja sie zalaczac na przelaczniku w pozycji AUTO swiatla do jazdy do dziennej natomiast jak sie sciemni automatycznie ma sie zapalic bixenon. Czy spotkal sie ktos z jakimis zestawami do montazu ktore zadzialaja w ten sposob i nie wywala zadnych bledow? Druga sprawa to mam MCE z B7 w wersji HIGH - moze pojsc ta droga i wykorzysac MCE? Tylko w B7 gniazdo zarowki DRL to na pewno nie H7 - i pewnie moc zarowki jest inna i tu pytanie - czy nie bedzie wywalac bledow spalonej zarowki. Zarowki jakie chcialbym zastosowac to jakies mocne LEDy. Przerabial ktos temat? Jakies podpowiedzi? Przejrzalem dzial Elektryka ale albo cos przeoczylem albo nie ma takiego tematu. Ja u siebie mam bixy,w miejscu dlugich mam led drl z tym ze trzeba dolozyc opornik bo blad wywala,MCE z B7 oczywiscie. Masz dodatkowo ten modul DRL z allegro? Czy korzystasz tylko z MCE B7?
barrowiec1 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 jeżeli nie chcesz się bawić w przesiadkę na mce z b7, to zostaje ten moduł z allegro
KANAL Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Mam modul MCE z B7 w wersji HIGH w aucie tylko zastanawia mnie jedna rzecz... w B7 nie ma swiatel dlugich H7 na jednym kablu z soczewka (jesli mamy Bixenon). W B7 swiatla do jazdy dziennej pewnie maja inna moc (nie 55W) i inne gniazdo. I zastanawiam sie jak to podlaczyc wykorzystujac tylko MCE w B6 gdzie bixy mam podlaczone razem z H7.
MAGIC87 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 chłopaki jakie sa wymagania zeby zostac klubowiczem?
barrowiec1 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 w w mce z b6 nie było opcji drl, były tylko długie h7 55W, obojętnie czy to bixenon, xenon czy zwykłę światła, w b7 nie było drl przy zwykłych żarówkach, występował on tylko z bixenonami ---------- Post dopisany at 23:15 ---------- Poprzedni post napisany at 23:13 ---------- chłopaki jakie sa wymagania zeby zostac klubowiczem? musisz jechać do Bukowiny Tatrzańskiej, chlać, chlać i później jeszcze się czegoś napić
serfin Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Oto co jeszcze dzis wpadlo do bagaja ---------- Post dopisany at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ---------- ...i bardzo lad ie uzupelnia subik Bose w polce
ucho.77 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 musisz jechać do Bukowiny Tatrzańskiej, chlać, chlać i później jeszcze się czegoś napić To będę mial róż, skoro tak malo trzeba:decayed:
slo Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 pytanko szybkie.. Czy w 1.8T BEX obudowa termostatu jest rozbieralna ? Można kupić termostat bez obudowy czy trzeba całość ?
barrowiec1 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 musisz jechać do Bukowiny Tatrzańskiej, chlać, chlać i później jeszcze się czegoś napić To będę mial róż, skoro tak malo trzeba:decayed: a jak już przeżyjesz, to wtedy wal podanie do Prezesa...
marcin9680 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Witam! Koledzy szanowni bardzo prosze o pomoc i jakas podpowiedz a mianowicie wkoncu po dwoch dniach grzebania wymienilem dzwigienki popychajace pompowtryski (jedna dzwignia pekla po wymianie pompowtryskow) , wszytsko wyregulowalem zgodnie z instrukcja montazu i regulacji pompek ale sie dzisiaj okazalo przy probie startu silnika , ze rozrzad przeskoczyl o dwa zeby Rozebralem rozrzad , zlozylem i ustawilem tak jak trzeba , kilka razy obrocilem walem korbowym i ladnie i gladko sie wszystko kreci i wkoncu przyszla pora na odpalenie silnika i lipa. Silnik startuje i zaczyna nie rowno krecic do 1000 obrotow doslownie przez 4-5 sekundy po czym gasnie i tak za kazdym razem. Wspomne tylko , ze z rury wylatuja spaliny czuc je i widac i czuc przepalane paliwo , silnik kreci super be jakich kolwiek stukow , klepania i innych dziwekow ale nie chce zaskoczyc na stale. Autko praktycznie stalo w Sobote przechylone na prawa strone zas dzisiaj caly przod byl podniesiony na koziolkach i w zbiorniku mam tylko 1/4 paliwa. Czy mozliwe jest , ze zapowietrzyl sie uklad paliwowy ????? Bardzo prosze o jakas sugestie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się