serfin Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 po nocce, teraz kawa i go go z vagiem walczyć z błedami
tomcrack27 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 To se sprawdz:przebiegly: Jestem uczniem Dev'a także wiem co mówię Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 wandej musze cie zmartwic i powiem ci ze jestes kiepskim uczniem Deva bylem w aso tu w Norwegii i ten wezyk kosztuje 50 zeta i co lyso ci?
Wandej Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 To se sprawdz:przebiegly: Jestem uczniem Dev'a także wiem co mówię Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2 wandej musze cie zmartwic i powiem ci ze jestes kiepskim uczniem Deva bylem w aso tu w Norwegii i ten wezyk kosztuje 50 zeta i co lyso ci? No właśnie po tyle kupuje używane zaciski. Lyso Ci?Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
tomcrack27 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Napewno nie od s4 menelu
Wandej Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Napewno nie od s4 menelumyślisz ze ta rurką się różni? Nie sądzę. Chyba właśnie zakupilem 288mm na tył w dobrej kasie:naughty: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
Ra4al Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Kurcze, wczoraj przegrałem walkę z wymianą zawieszenia na gwint . Dzisiaj czasu brak ze względu na to iż mieszkanko muszę sobie wyremontować, jutro zbiórka w Straży, w sobotę do pracy i imieniny koleżanki, więc pogrzebać będzie trzeba w niedzielę... "Przewaga dzięki technice" na pewno, tylko Niemcy mogli wymyślić śruby w tak ciulowym miejscu iż nawet moje drobne ręce się nie mieszczą na tyle aby z odpowiednią siłą je odkręcić...
grzes283 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Grzes który Ci potrzebny ? cos tam mam u siebie Potrzebuje prawy od regulacji temp. pasażera8e1 820 511 A
Wandej Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Kurcze, wczoraj przegrałem walkę z wymianą zawieszenia na gwint . Dzisiaj czasu brak ze względu na to iż mieszkanko muszę sobie wyremontować, jutro zbiórka w Straży, w sobotę do pracy i imieniny koleżanki, więc pogrzebać będzie trzeba w niedzielę... "Przewaga dzięki technice" na pewno, tylko Niemcy mogli wymyślić śruby w tak ciulowym miejscu iż nawet moje drobne ręce się nie mieszczą na tyle aby z odpowiednią siłą je odkręcić... p+t to niestety trzeba mięc dzień wolnego:kwasny:Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
Ra4al Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Nom w 3h po pracy zanim się zrobiło ciemno to zdążyłem tylko odkręcić jedną kolumnę MacPhersona, ale nie dałem rady odkręcić jednego wahacza od niej, więc spasowałem i przykręciłem ją z powrotem . W niedzielę zaraz z rana się zabiorę za robotę to może do wieczora skończę... Przynajmniej już mam dokładny pogląd jak to wszystko tam wygląda i plan jak się za to zabrać
serfin Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Chlopaki po wymianie kiery na ta z B7 czy moge vagiem 3.11 bez problemu zrobic autoscan wraz z airbagami furki czy sa jakies przeciwskazania? Chlopaki po wymianie kiery na ta z B7 czy moge vagiem 3.11 bez problemu zrobic autoscan wraz z airbagami furki czy sa jakies przeciwskazania?
rav85 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 miał ktoś coś takiego? przed zastawem klimatronika było tak 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 41-00 - Blocked or No Voltage po nastawie grupy 001 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed klima na low , po stronie kierowcy dmucha zimnym powietrzem po stronie pasażera ciepławym
grzes283 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 witaj w klubie. Pewnie prawy silniczek masz do wymiany - 8e1 820 511 A Wymontuj go i zobacz, czy ręcznie będziesz mógł zmienić temperature ruszając tym różowym - czerwonym plastikiem. Przynajmniej u mnie tak było...
secio84 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 miał ktoś coś takiego? przed zastawem klimatronika było tak 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 41-00 - Blocked or No Voltage po nastawie grupy 001 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed klima na low , po stronie kierowcy dmucha zimnym powietrzem po stronie pasażera ciepławym Zaadaptuj jeszcze raz. Ale pamiętaj aby najpierw wyzerowac silniki dużo osób o tym zapomina i potem dokładnie są takie problemy. Miałem to samo a teraz jest już oki
jozek726 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 jak rozpoznać wkłady fotochrom że są od anglika ?
Ra4al Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Asferyczne jest prawe a nie lewe
turzol Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 jak rozpoznać wkłady fotochrom że są od anglika ? Nie ma czegoś takiego jak wklady z anglika. Sa zawsze takie same zarowno dla rhd jak i lhd
jozek726 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 tzn ma tą linie czarna przerywaną tak ?
turzol Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Bede mial kpl swiezych silniczkow klap. Pisac jaki potrzeba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się