Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:siema: po nocce, teraz kawa i go go z vagiem walczyć z błedami :)

Opublikowano

To se sprawdz:przebiegly: Jestem uczniem Dev'a także wiem co mówię :naughty:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

wandej musze cie zmartwic i powiem ci ze jestes kiepskim uczniem Deva bylem w aso tu w Norwegii i ten wezyk kosztuje 50 zeta :P i co lyso ci? :decayed:

Opublikowano

To se sprawdz:przebiegly: Jestem uczniem Dev'a także wiem co mówię :naughty:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

wandej musze cie zmartwic i powiem ci ze jestes kiepskim uczniem Deva bylem w aso tu w Norwegii i ten wezyk kosztuje 50 zeta :P i co lyso ci? :decayed:
No właśnie po tyle kupuje używane zaciski. Lyso Ci?:polew:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Napewno nie od s4 menelu

myślisz ze ta rurką się różni? Nie sądzę.

Chyba właśnie zakupilem 288mm na tył w dobrej kasie:naughty:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Kurcze, wczoraj przegrałem walkę z wymianą zawieszenia na gwint :P . Dzisiaj czasu brak ze względu na to iż mieszkanko muszę sobie wyremontować, jutro zbiórka w Straży, w sobotę do pracy i imieniny koleżanki, więc pogrzebać będzie trzeba w niedzielę...

"Przewaga dzięki technice" na pewno, tylko Niemcy mogli wymyślić śruby w tak ciulowym miejscu iż nawet moje drobne ręce się nie mieszczą na tyle aby z odpowiednią siłą je odkręcić...

Opublikowano

Grzes który Ci potrzebny ? cos tam mam u siebie :)

Potrzebuje prawy od regulacji temp. pasażera

8e1 820 511 A

Opublikowano

Kurcze, wczoraj przegrałem walkę z wymianą zawieszenia na gwint :P . Dzisiaj czasu brak ze względu na to iż mieszkanko muszę sobie wyremontować, jutro zbiórka w Straży, w sobotę do pracy i imieniny koleżanki, więc pogrzebać będzie trzeba w niedzielę...

"Przewaga dzięki technice" na pewno, tylko Niemcy mogli wymyślić śruby w tak ciulowym miejscu iż nawet moje drobne ręce się nie mieszczą na tyle aby z odpowiednią siłą je odkręcić...

p+t to niestety trzeba mięc dzień wolnego:kwasny:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Nom w 3h po pracy zanim się zrobiło ciemno to zdążyłem tylko odkręcić jedną kolumnę MacPhersona, ale nie dałem rady odkręcić jednego wahacza od niej, więc spasowałem i przykręciłem ją z powrotem :kox:. W niedzielę zaraz z rana się zabiorę za robotę to może do wieczora skończę...

Przynajmniej już mam dokładny pogląd jak to wszystko tam wygląda i plan jak się za to zabrać

Opublikowano

Chlopaki po wymianie kiery na ta z B7 czy moge vagiem 3.11 bez problemu zrobic autoscan wraz z airbagami furki czy sa jakies przeciwskazania?

Chlopaki po wymianie kiery na ta z B7 czy moge vagiem 3.11 bez problemu zrobic autoscan wraz z airbagami furki czy sa jakies przeciwskazania?

Opublikowano

miał ktoś coś takiego? przed zastawem klimatronika było tak

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
41-00 - Blocked or No Voltage

po nastawie grupy 001

01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed

klima na low , po stronie kierowcy dmucha zimnym powietrzem po stronie pasażera ciepławym

Opublikowano

witaj w klubie. Pewnie prawy silniczek masz do wymiany - 8e1 820 511 A

Wymontuj go i zobacz, czy ręcznie będziesz mógł zmienić temperature ruszając tym różowym - czerwonym plastikiem.

Przynajmniej u mnie tak było...

Opublikowano

miał ktoś coś takiego? przed zastawem klimatronika było tak

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)

41-00 - Blocked or No Voltage

po nastawie grupy 001

01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

klima na low , po stronie kierowcy dmucha zimnym powietrzem po stronie pasażera ciepławym

Zaadaptuj jeszcze raz. Ale pamiętaj aby najpierw wyzerowac silniki dużo osób o tym zapomina i potem dokładnie są takie problemy. Miałem to samo a teraz jest już oki
Opublikowano

jak rozpoznać wkłady fotochrom że są od anglika ?

Opublikowano

Asferyczne jest prawe a nie lewe ;)

Opublikowano

jak rozpoznać wkłady fotochrom że są od anglika ?

Nie ma czegoś takiego jak wklady z anglika. Sa zawsze takie same zarowno dla rhd jak i lhd
Opublikowano

tzn ma tą linie czarna przerywaną tak ?

Opublikowano

Bede mial kpl swiezych silniczkow klap. Pisac jaki potrzeba

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...