Flyer Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Zatarła mi się pompa wody .Na szczęście zgasiłem w porę silnik i rozrząd się nie rozpadł. Po identycznej przygodzie zrobilem swapa u siebie
kaj82 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Zatarła mi się pompa wody .Na szczęście zgasiłem w porę silnik i rozrząd się nie rozpadł. Po identycznej przygodzie zrobilem swapa u siebie no ale to co, wy nie wymieniacie pompy przy kazdej wymianie rozrządu??
Flyer Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 no ale to co, wy nie wymieniacie pompy przy kazdej wymianie rozrządu?? wymienialem kompletny rozrzad i wszystko co sie dalo za wiadro zlotowek pompa SKF wytrzymala 45000km.
GILI Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 no ale to co, wy nie wymieniacie pompy przy kazdej wymianie rozrządu?? wymienialem kompletny rozrzad i wszystko co sie dalo za wiadro zlotowek pompa SKF wytrzymala 45000km. Moja wytrzymała 50tyś.(skf) znam przypadek,że poniżej 40tyś.
Bieniek Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 A skad wiedziec podczas jazdy, ze pompa siadla?
Wandej Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 no ale to co, wy nie wymieniacie pompy przy kazdej wymianie rozrządu?? wymienialem kompletny rozrzad i wszystko co sie dalo za wiadro zlotowek pompa SKF wytrzymala 45000km. Moja wytrzymała 50tyś.(skf) znam przypadek,że poniżej 40tyś. Nie kupujcie skfa :bicz3:
Flyer Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 A skad wiedziec podczas jazdy, ze pompa siadla? na pewno sie zorientujesz a na serio u mnie zaczelo sie od delikatnego ciekniecia plynu, dziwnych dzwiekow, potem poprostu woda zaczela sie gotowac, zgasilem silnik i pod autem zrobilo sie jezioro w momencie... wszystko stalo sie w ciagu kilku godzin. Nie kupujcie skfa :bicz3: teraz to juz kazdy wie, 4 lata temu SKF byl bdb.
GILI Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 U mnie trwało,to jeszcze krócej. Miałem fuksa,bo najpierw zgasiłem auto,a potem odpaliłem i podjechałem kawałek. Temperatura zaczęła rosnąć i było czuć smród przycierającego paska.
Flyer Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Temperatura zaczęła rosnąć i było czuć smród przycierającego paska. dokladnie tak samo mialem, nie my pierwsi, nie ostatni, tych awarii pomp SKF w 2.5 jest sporo.
truckmaniac Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Temperatura zaczęła rosnąć i było czuć smród przycierającego paska. dokladnie tak samo mialem, nie my pierwsi, nie ostatni, tych awarii pomp SKF w 2.5 jest sporo. dobrze wiedzieć na przyszłość
Flyer Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 a co najciekawsze, jak kupilem auto, to zrobilem na rozrzadzie rowno 120000km (robionym w DE) bez zadnego zajakniecia odwazny bylem, nie powiem
GILI Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 W T4 2,5 r5 jak wymieniałem pierwszy raz rozrząd,to zostawiłem pompę bo była jak nowa,a paski były wymieniane(60tyś),więc zostawiłem pompę,bo wyglądała jak nowa. Przy następnej wymianie wstawiłem nową,chociaż ta była ciągle ok. Okazało się,że przelatała już ponad 200tyś.
truckmaniac Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 W mojej osiołki wymieniły rozrząd bez pompy. Dla spokoju ducha chciałem wymienić, to gość w serwisie mi odradzał. Mówi, że pompa jest "obliczona" na 200 tysi, a przy umiarkowanej jeździe w połączeniu z Multi, powinna do następnej wymiany dotrwać
truckmaniac Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Póki co, ma 159 tys. No risk, no fun
P-U-M-A Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Panowie felga 18" 7,5" et54 podpasi do b6?
greg2505 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Panowie felga 18" 7,5" et54 podpasi do b6? będziesz musiał dystanse założyć bo za głęboko wejdzie
P-U-M-A Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Chyba odpuszczę takie felgi będę szukał lepszych parametrów docelowo ma być ET32 na przodzie i ET29 na tyle :kox:
Wandej Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 W mojej osiołki wymieniły rozrząd bez pompy. Dla spokoju ducha chciałem wymienić, to gość w serwisie mi odradzał. Mówi, że pompa jest "obliczona" na 200 tysi, a przy umiarkowanej jeździe w połączeniu z Multi, powinna do następnej wymiany dotrwać Ja jak sprowadzilem auto to mialo przelotu 143tys no i przy rozbiórce okazało sie ze juz pompa powoli ciekła i się zacierała(cięzko chodziła) :gwizdanie: Nie wiem czemu ma sie niby jej przy rozrzadzie nie zmieniac jak koszt pompy jest smieszny no i jedno rozbieranie przodu
truckmaniac Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 W mojej osiołki wymieniły rozrząd bez pompy. Dla spokoju ducha chciałem wymienić, to gość w serwisie mi odradzał. Mówi, że pompa jest "obliczona" na 200 tysi, a przy umiarkowanej jeździe w połączeniu z Multi, powinna do następnej wymiany dotrwać Ja jak sprowadzilem auto to mialo przelotu 143tys no i przy rozbiórce okazało sie ze juz pompa powoli ciekła i się zacierała(cięzko chodziła) :gwizdanie: Nie wiem czemu ma sie niby jej przy rozrzadzie nie zmieniac jak koszt pompy jest smieszny no i jedno rozbieranie przodu Ja też tego nie rozumiem. Pytałęm osiołków czemu nie zmienili, to powiedzieli, że nie kazałem. Faktycznie nic im nie mówiłem, bo to była dla mnie oczywista oczywistość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się