Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zatarła mi się pompa wody .Na szczęście zgasiłem w porę silnik i rozrząd się nie rozpadł.

Po identycznej przygodzie zrobilem swapa u siebie :)

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zatarła mi się pompa wody .Na szczęście zgasiłem w porę silnik i rozrząd się nie rozpadł.

Po identycznej przygodzie zrobilem swapa u siebie :)

no ale to co, wy nie wymieniacie pompy przy kazdej wymianie rozrządu??

Opublikowano

no ale to co, wy nie wymieniacie pompy przy kazdej wymianie rozrządu??

wymienialem kompletny rozrzad i wszystko co sie dalo za wiadro zlotowek :) pompa SKF wytrzymala 45000km.

Opublikowano

no ale to co, wy nie wymieniacie pompy przy kazdej wymianie rozrządu??

wymienialem kompletny rozrzad i wszystko co sie dalo za wiadro zlotowek :) pompa SKF wytrzymala 45000km.

Moja wytrzymała 50tyś.(skf) znam przypadek,że poniżej 40tyś.

Opublikowano

A skad wiedziec podczas jazdy, ze pompa siadla?

Opublikowano

no ale to co, wy nie wymieniacie pompy przy kazdej wymianie rozrządu??

wymienialem kompletny rozrzad i wszystko co sie dalo za wiadro zlotowek :) pompa SKF wytrzymala 45000km.

Moja wytrzymała 50tyś.(skf) znam przypadek,że poniżej 40tyś.

Nie kupujcie skfa :bicz3:

Opublikowano

A skad wiedziec podczas jazdy, ze pompa siadla?

na pewno sie zorientujesz :polew:

a na serio u mnie zaczelo sie od delikatnego ciekniecia plynu, dziwnych dzwiekow, potem poprostu woda zaczela sie gotowac, zgasilem silnik i pod autem zrobilo sie jezioro w momencie... wszystko stalo sie w ciagu kilku godzin.

Nie kupujcie skfa :bicz3:

teraz to juz kazdy wie, 4 lata temu SKF byl bdb.

Opublikowano

U mnie trwało,to jeszcze krócej.

Miałem fuksa,bo najpierw zgasiłem auto,a potem odpaliłem i podjechałem kawałek.

Temperatura zaczęła rosnąć i było czuć smród przycierającego paska.

Opublikowano

Temperatura zaczęła rosnąć i było czuć smród przycierającego paska.

dokladnie tak samo mialem, nie my pierwsi, nie ostatni, tych awarii pomp SKF w 2.5 jest sporo.

Opublikowano

Temperatura zaczęła rosnąć i było czuć smród przycierającego paska.

dokladnie tak samo mialem, nie my pierwsi, nie ostatni, tych awarii pomp SKF w 2.5 jest sporo.

dobrze wiedzieć na przyszłość ;)
Opublikowano

a co najciekawsze, jak kupilem auto, to zrobilem na rozrzadzie rowno 120000km (robionym w DE) bez zadnego zajakniecia :wallbash:

odwazny bylem, nie powiem :decayed:

Opublikowano

W T4 2,5 r5 jak wymieniałem pierwszy raz rozrząd,to zostawiłem pompę bo była jak nowa,a paski były wymieniane(60tyś),więc zostawiłem pompę,bo wyglądała jak nowa.

Przy następnej wymianie wstawiłem nową,chociaż ta była ciągle ok. Okazało się,że przelatała już ponad 200tyś. :shocked::decayed:

Opublikowano

W mojej osiołki wymieniły rozrząd bez pompy. Dla spokoju ducha chciałem wymienić, to gość w serwisie mi odradzał. Mówi, że pompa jest "obliczona" na 200 tysi, a przy umiarkowanej jeździe w połączeniu z Multi, powinna do następnej wymiany dotrwać :mysli:

Opublikowano

no..nie wiem :mysli:

Opublikowano

Panowie felga 18" 7,5" et54 podpasi do b6?

będziesz musiał dystanse założyć bo za głęboko wejdzie

Opublikowano

Chyba odpuszczę takie felgi będę szukał lepszych parametrów docelowo ma być ET32 na przodzie i ET29 na tyle :kox: :kox:

Opublikowano

W mojej osiołki wymieniły rozrząd bez pompy. Dla spokoju ducha chciałem wymienić, to gość w serwisie mi odradzał. Mówi, że pompa jest "obliczona" na 200 tysi, a przy umiarkowanej jeździe w połączeniu z Multi, powinna do następnej wymiany dotrwać :mysli:

Ja jak sprowadzilem auto to mialo przelotu 143tys no i przy rozbiórce okazało sie ze juz pompa powoli ciekła i się zacierała(cięzko chodziła) :gwizdanie: Nie wiem czemu ma sie niby jej przy rozrzadzie nie zmieniac jak koszt pompy jest smieszny no i jedno rozbieranie przodu :wink4:
Opublikowano

W mojej osiołki wymieniły rozrząd bez pompy. Dla spokoju ducha chciałem wymienić, to gość w serwisie mi odradzał. Mówi, że pompa jest "obliczona" na 200 tysi, a przy umiarkowanej jeździe w połączeniu z Multi, powinna do następnej wymiany dotrwać :mysli:

Ja jak sprowadzilem auto to mialo przelotu 143tys no i przy rozbiórce okazało sie ze juz pompa powoli ciekła i się zacierała(cięzko chodziła) :gwizdanie: Nie wiem czemu ma sie niby jej przy rozrzadzie nie zmieniac jak koszt pompy jest smieszny no i jedno rozbieranie przodu :wink4:

Ja też tego nie rozumiem. Pytałęm osiołków czemu nie zmienili, to powiedzieli, że nie kazałem. Faktycznie nic im nie mówiłem, bo to była dla mnie oczywista oczywistość :disgust:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...