Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, kupiłem grzaną kierownicę, taśmę, moduł, okablowanie. Ori zestaw z A4 B6. W aucie mam grzane stołki, czy muszę coś jeszcze dokupić, czy wystarczy podłączyć i zakodować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie dzisiaj w końcu udało mi się założyć gtb17 , wszystko ok ,jedynie muszę wyregulować sztangę i ogranicznik bo trochę późno wstaje turbo ,ale trochę mi świszczy jak wstaje turbo,auto nie kopci , jak mam znaleźć dziurę w dolocie??

Jakbyś miał dziurę w dolocie to auto powinno Ci kopcić na czarno ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, kupiłem grzaną kierownicę, taśmę, moduł, okablowanie. Ori zestaw z A4 B6. W aucie mam grzane stołki, czy muszę coś jeszcze dokupić, czy wystarczy podłączyć i zakodować?

Podlaczyc i zakodowac. Tak przynajmniej jest w b7 ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema z rana . Panowie telepie mi tyłem przy hamowaniu jak juz zejdę mniej więcej do okolo 100 km/h . Tarcze wymieniłem i to samo . Mogą być opony albo felgi przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzisiaj w końcu udało mi się założyć gtb17 , wszystko ok ,jedynie muszę wyregulować sztangę i ogranicznik bo trochę późno wstaje turbo ,ale trochę mi świszczy jak wstaje turbo,auto nie kopci , jak mam znaleźć dziurę w dolocie??

Jakbyś miał dziurę w dolocie to auto powinno Ci kopcić na czarno ;)
A Twoje gtb swiszczy?? To może intercooler jest dziurawy. Ewidentnie słychać to z lewej strony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzisiaj w końcu udało mi się założyć gtb17 , wszystko ok ,jedynie muszę wyregulować sztangę i ogranicznik bo trochę późno wstaje turbo ,ale trochę mi świszczy jak wstaje turbo,auto nie kopci , jak mam znaleźć dziurę w dolocie??

Jakbyś miał dziurę w dolocie to auto powinno Ci kopcić na czarno ;)
A Twoje gtb swiszczy?? To może intercooler jest dziurawy. Ewidentnie słychać to z lewej strony.

U mnie gtb gdy jadę z niższych obrotów, delikatnie świszczy - ale trwa to może z 2 sekundy i przy ok 1800 rpm. Później nie ma tego zjawiska. Gdy miałem serię awx i dziurę w dolocie to świst był mocny przy każdym dodaniu gazu, ale batory też był widoczny w lusterku :decayed:

Po założeniu gtb raz mi zsunęła się trochę opaska z kwasiaka... I nie było żadnego świstu... To był okrutny szum, szuranie (nie wiem jak to określić) przy dodawaniu gazu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slo a ty szukasz tego quadlocka do Concerta 3? Jak tak to pytaj Kaja skad on bierze te przejsciowki, że jak on to napisał zawsze sa idealne i nic w nich nie musiał poprawiac i dokładać. A RNSe nie miales nie chciales przypadkiem wstawic?

czytaj mnie ze zrozumieniem, a nie byle jak i potem paplanie głupot. dyskusja trwała na temat RNSE i do nich nigdy nie miałem problemu, że nie działały :hi: przekładka pinu K i mostek jest banalny :wink:
Czytalem kaju po łebkach i po kilku butelkach wiec tak mi napisalo sie [emoji14] don't be angry ;) wiekszosc jak nie wszyscy sprzedawcy na allegro sprzdajacy przejsciowki z ISO na Fakra tj quadlock to sa do podlaczenia RNSE. I aby podlaczyc na tym Concerta III to tak trzeba dodac pin 16 i zmostkowac z pinem 15 oraz przelozyc z kostki B pin5 do kostki obok C do pinu 7 tj kabelek od linii K ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to skoro wszyscy w temacie to i ja się podepnę są lepsze i gorsze jakościowo przejściówki pod antenę do rns-e? bo moja gubi zasięg radia często ostatnio rozłączyłem przejściówkę anteny poczyściłem i zaczęło radio dzałać jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to skoro wszyscy w temacie to i ja się podepnę są lepsze i gorsze jakościowo przejściówki pod antenę do rns-e? bo moja gubi zasięg radia często ostatnio rozłączyłem przejściówkę anteny poczyściłem i zaczęło radio dzałać jak należy.

a psiknij jakiegoś kontakta czy cuś i zobacz czy się będzie dalej tak dziać. może pomału wzmak nie domaga :wink: serfin :hi:

Rics, masz w ogóle diversity podłączoną? jeśli ganiasz na zwykłym wzmaku, to niestety erenes za dużo stacji nie złapie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to skoro wszyscy w temacie to i ja się podepnę są lepsze i gorsze jakościowo przejściówki pod antenę do rns-e? bo moja gubi zasięg radia często ostatnio rozłączyłem przejściówkę anteny poczyściłem i zaczęło radio dzałać jak należy.

a psiknij jakiegoś kontakta czy cuś i zobacz czy się będzie dalej tak dziać. może pomału wzmak nie domaga :wink: serfin :hi:
akurat wzmacniacz pierwszy wymieniłem ale za wiele to nie dało, naprawiło się dopiero jak trochę wtyczkę od przejściówki przeczyściłem bo zaśniedziała była po 5 miesiącach w aucie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo roboty jest z zrzuceniem miski olejowej i czyszczeniem smoka 1.8T? Tak się zastanawiam, bo na zimnym zaczyna odzywać się napinacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A olej dawno zmieniałeś? Co do miski to sanki w dół wiec nie ma lekko ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 3 tys. km temu, także niedawno. Zmierze najpierw ciśnienie oleju, jak będzie za małe to ściągne miche, jak w miare OK to przy następnej wymianie sie zrobi :)

A własnie, gdzie sie wpiąć manometrem, gdzieś przy filtrze oleju?

Edytowane przez Radeksc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałby ktoś schemat podłączenia wężyków paliwowych od baku/pompy do filtra paliwa ? Chodzi mi o 1.8T ośka oraz 1.8T Quattro.


n5aFKIT.jpg

czym jest ta część na dole ? jakby jakiś wsad do baku + wężyki

Edytowane przez slo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka :-)

naciepane z GT-I9195

Ludziska mam miejsce w aucie ktoś chętny żeby jechać na mistrzostwa świata WRC? ?? Jak cos to pw

naciepane z GT-I9195

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Mam pytanie mam lampy xenon z angola 1 lampa trafiona. Przetwornice beda pasowaly bo bixa? Szukac lepiej bixenonow golych czy 1lampe xenon jesli ta z angola ma dzyndzel na przestawienie przeslony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radek - co to za kolo masz w avatarze? ;)

Wygląda znajomo? :hi: Musze je przymierzyć do Audi, bo wszędzie tylko X5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Mam pytanie mam lampy xenon z angola 1 lampa trafiona. Przetwornice beda pasowaly bo bixa? Szukac lepiej bixenonow golych czy 1lampe xenon jesli ta z angola ma dzyndzel na przestawienie przeslony.

Sama przetwornica nie ma nic do gadania czy xenon czy bixenon. Jak również przetwornica czy też palnik nie ma nic do gadania czy lampa uk czy eu.

W przypadku różnicy xenon i bixenon jak również uk czy eu pierwsze skrzypce gra projektor i to od niego wszystko zależy. Także jeśli masz lampe z uk na graty to bierz śmiało. Tylko soczewka ci się z niej nie przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bixenonie masz przetwornicę 4pin(cienką) w xenonie przeważnie 12pin(ma zgrubienie i nie pasuje p&p do bixa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...