mawolski1 Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Witam Mam problem z moją A4 B5 1.9tdi (110km) ponieważ zauważyłem wyciek ropy z pompy wtryskowej. Pojechałem z tą usterką do mechanika i powiedział mi ,że pompę trzeba dać do regeneracji koszt 1200-1600zł ale trochę mnie to zdziwiło ponieważ poza tym wyciekiem auto zchowuje sie bardzo dobrze,pracuje równo nie ma żadnych spadków mocy,nie kopci,nie ma problemów z odpalaniem ani nic takiego czy to możliwe żeby pompa była uszkodzona? Nie znam się na tym za dobrze ale wydaje mi się że chyba Pan mechanik coś kręci i chce się za szybko dorobić. Może poprostu jest jakać uszczelka do wymiany, co o tym myślicie? prosze o pomoc
Kowi87 Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Zapewne cieknie spod nastawnika, koszt uszczelki to 8zł, ale zmiane zleciłbym komuś innemu niż temu co Ci powiedział o regeneracji, robótka precyzyjna nie obedzie sie bez kompa Zrób fotke w którym miejscu sie poci, mozę to być z pod pokrywy nastawnika(lepiej dla ciebie) badź spod całego nastanika nałaczeniu z pompą, uszczelka ta sama A co do tematu ogólnie był wielokrotnie poruszany
Pretor Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Każdej jesieni jest wysyp cieknących pomp wtryskowych . Pewnie cieknie Ci między przewodami z tyłu pompy z tej dużej nakrętki. Koszt oringu 7 zł wymiana w serwisie bosch 25 zł. Temat wiele razy opisywany.
emilek_2 Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Dobrze mówią koledzy, a tego mechanika omijaj szerokim łukiem :>
yahoo Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 U mnie niestety była pompa do regeneracji, ale lało sie dość porządnie. Co do regeneracji ja zrobiłem za 800 zł. Ale to może być naprawdę pierdoła. Podjedź do dobrego mechanika i nie daj się zrobić w konia. Bo łatwo naciągnąć kogoś.
PiterA4 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 umnie tez lalo z tylu wymienilem oring i gitara a tego mechanika kopnij miedzy nogi dziad jeden ja unikam hanikow z daleka
GSOWIEC Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Kolego, jeśli cieknie ci spod pokrywy nastawnika, poczytaj sobie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=135193 Sam wymieniałem wg tej porady, objawy miałem podbne, był wyciek, a auto jeździło jak gdyby nigdy nic. Koszt wymiany wyniósł jakieś 8 zł + 0,5 godziny w garażu. Co ciekawe w intercarsie gość sam się zdziwił, że mają taką uszczelkę, więc gdyby Tobie mówił, że nie ma czegoś takiego, każ mu sprawdzić po numerze boscha podanym w tej poradzie. Ważną sprawą jest też klucz do pompy (trójkąt), ja miałem oryginalny, inaczej namęczysz się próbując odkręcać tą śrubę.
Kowi87 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Kolego, jeśli cieknie ci spod pokrywy nastawnika, poczytaj sobie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=135193 Sam wymieniałem wg tej porady, objawy miałem podbne, był wyciek, a auto jeździło jak gdyby nigdy nic. Koszt wymiany wyniósł jakieś 8 zł + 0,5 godziny w garażu. Co ciekawe w intercarsie gość sam się zdziwił, że mają taką uszczelkę, więc gdyby Tobie mówił, że nie ma czegoś takiego, każ mu sprawdzić po numerze boscha podanym w tej poradzie. Ważną sprawą jest też klucz do pompy (trójkąt), ja miałem oryginalny, inaczej namęczysz się próbując odkręcać tą śrubę. bodajze ampul 7mm daje rade po nabiciu :gwizdanie: a jak nie to klucz energetyczny t25 czy jakostak
Sztomel Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 bodajze ampul 7mm daje rade po nabiciu :gwizdanie: a jak nie to klucz energetyczny t25 czy jakostak dokładnie to klucz K-2T
zib0l Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 mialem te same objawy co autor, autko chuloało jak nowe a tu cieknie, podjechalem do serwisu bosha gosciu najpierw umyl pompe wysuszyl kompresoremi ogladal az kazal mi sie prejechac (w piz*e na obroty) i wrocic i tak zrobilem i dopiero po odpowiednim butowaniu z pompy pokazal sie wyciek skad leci i puszcza, diagnoza gostka: leje spod pokrywy nastawnika: komputer + kalibracja nastawnika + uszczelki 200zl zrobil mi to w 40minut... wracajac do domu czulem przyrost mocy lepiej autko ciagło, wyczyszcenie nastawnika pomogło + zatamowany wyciek ropki PS. mozna jechac na wiruska
IDUAL Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 mialem te same objawy co autor, autko chuloało jak nowe a tu cieknie, podjechalem do serwisu bosha gosciu najpierw umyl pompe wysuszyl kompresoremi ogladal az kazal mi sie prejechac (w piz*e na obroty) i wrocic i tak zrobilem i dopiero po odpowiednim butowaniu z pompy pokazal sie wyciek skad leci i puszcza, diagnoza gostka: leje spod pokrywy nastawnika: komputer + kalibracja nastawnika + uszczelki 200zl zrobil mi to w 40minut... wracajac do domu czulem przyrost mocy lepiej autko ciagło, wyczyszcenie nastawnika pomogło + zatamowany wyciek ropki PS. mozna jechac na wiruska kolego wątpie żeby w 40 min mechanik zdążył wyjąc nastawnik rozłożyć go wyczyścić złożyć i założyć nowe uszczelki. Najprawdopodobniej tylko zmienił uszczelki i do tego raczej przyrostu mocy nie ma.
Killer1984 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 mialem te same objawy co autor, autko chuloało jak nowe a tu cieknie, podjechalem do serwisu bosha gosciu najpierw umyl pompe wysuszyl kompresoremi ogladal az kazal mi sie prejechac (w piz*e na obroty) i wrocic i tak zrobilem i dopiero po odpowiednim butowaniu z pompy pokazal sie wyciek skad leci i puszcza, diagnoza gostka: leje spod pokrywy nastawnika: komputer + kalibracja nastawnika + uszczelki 200zl zrobil mi to w 40minut... wracajac do domu czulem przyrost mocy lepiej autko ciagło, wyczyszcenie nastawnika pomogło + zatamowany wyciek ropki PS. mozna jechac na wiruska kolego wątpie żeby w 40 min mechanik zdążył wyjąc nastawnik rozłożyć go wyczyścić złożyć i założyć nowe uszczelki. Najprawdopodobniej tylko zmienił uszczelki i do tego raczej przyrostu mocy nie ma. Kolego, przecież napisał, że wymieniona była uszczelka spod pokrywy nastawnika - mi tyle zajęła ta robota chociaż robiłem to pierwszy raz także... a jeśli chodzi o przyrost mocy to wystarczyło, że mechanik ustawił prawidłową dawkę paliwa zakładając, że w aucie była zbyt niska i już będzie "przyrost mocy"
franek84 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 kolego jesli z góry ci leje tzn z nad pokrywy nastawnika to placilem 120 zł z czyszczeniem nastawnika w Cze-wie. szukaj dobrego szpeca
zib0l Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 kolego jesli z góry ci leje tzn z nad pokrywy nastawnika to placilem 120 zł z czyszczeniem nastawnika w Cze-wie. szukaj dobrego szpeca ja mialem do tego 5km od domu,nie ma w okolicy dobrego co wartalo by dac,nie zawsze tanio to dobrze zrobione, jak tam bylem, to nawet byly auta z Cieszyna,Pszczyny a nawet slowak...miejmy nadzieje ze bedzie ok, bo za cala pompe chcieli 650zl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się