Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wyciek ropy z pompy wtryskowej ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z moją A4 B5 1.9tdi (110km) ponieważ zauważyłem wyciek ropy z pompy wtryskowej.

Pojechałem z tą usterką do mechanika i powiedział mi ,że pompę trzeba dać do regeneracji koszt 1200-1600zł

ale trochę mnie to zdziwiło ponieważ poza tym wyciekiem auto zchowuje sie bardzo dobrze,pracuje równo nie ma żadnych spadków mocy,nie kopci,nie ma problemów z odpalaniem ani nic takiego czy to możliwe żeby pompa była uszkodzona?

Nie znam się na tym za dobrze ale wydaje mi się że chyba Pan mechanik coś kręci i chce się za szybko dorobić.

Może poprostu jest jakać uszczelka do wymiany, co o tym myślicie?

prosze o pomoc :)

Opublikowano

Zapewne cieknie spod nastawnika, koszt uszczelki to 8zł, ale zmiane zleciłbym komuś innemu niż temu co Ci powiedział o regeneracji, robótka precyzyjna nie obedzie sie bez kompa

Zrób fotke w którym miejscu sie poci, mozę to być z pod pokrywy nastawnika(lepiej dla ciebie) badź spod całego nastanika nałaczeniu z pompą, uszczelka ta sama

A co do tematu ogólnie był wielokrotnie poruszany :szukaj:

Opublikowano

Każdej jesieni jest wysyp cieknących pomp wtryskowych :decayed: . Pewnie cieknie Ci między przewodami z tyłu pompy z tej dużej nakrętki. Koszt oringu 7 zł wymiana w serwisie bosch 25 zł. Temat wiele razy opisywany.

Opublikowano

U mnie niestety była pompa do regeneracji, ale lało sie dość porządnie. Co do regeneracji ja zrobiłem za 800 zł.

Ale to może być naprawdę pierdoła. Podjedź do dobrego mechanika i nie daj się zrobić w konia. Bo łatwo naciągnąć kogoś.

Opublikowano

umnie tez lalo z tylu wymienilem oring i gitara a tego mechanika kopnij miedzy nogi dziad jeden ja unikam hanikow z daleka :cool1:

Opublikowano

Kolego, jeśli cieknie ci spod pokrywy nastawnika, poczytaj sobie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=135193 :cool1: