Łaszczu Opublikowano 19 Lipca 2011 Opublikowano 19 Lipca 2011 Kowi mam tak samo i w samochodzie Cisza jak makiem zasiał.Na zewnątrz niby coś słychać, bo znajomy coś wspominał. Tak to luzik.
slimak_prg Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Witam mam takie pytanko. Kupiłem dokładkę zderzaka od benzyny z wycięciami na jedną rurkę i mam dylemat jaki najlepiej kupić sportowy tłumik do 2.5 TDI. Jakąś puszkę z okrągłą końcówką czy tłumik przelotowy tzw ,, Mugen" ??? Zależy mi w miarę na przyjemnym dźwięku znajomy ma niby zrobiony przelotowy tłumik w VW 2.0TDI i ma dźwięk przypominający Blow off...
djsuchy Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Siema! Podłączę się troszeczkę. Otóż w moim 1.8t wywaliłem ori środkowy i końcowy tłumik, a zamiast kata wstawiona rura. Zamiast środkowego wstawiłem przelotowy wzdłuż tunelu a końcowy od ulter-a. No i zong, jest głośno, dodam że na ori środkowy + ulter było cichutko. A po wymianie środkowego, jak już mówiłem jest głośno, może jakieś rady?
Kowi87 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Gdybyś ostatni zostawł seryjny a tylko środkowy wywalił było by OK, a tak zostawiłes całkowity przelot, chyba nic tylko wspawać środkowy :gwizdanie: albo zrezygnowac z ultera, dać ładne końcówki
djsuchy Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 No tak to nie da rady. A jakbym wstawił dwa środkowe, jeden za drugim, albo jeden o wiele dłuższy, pomogłoby? I czy tak można? A tak na marginesie to zrobiłem przelotowy układ bo mam już trochę autko przerobione, a szykują się dalsze modyfikacje, a wydech był wąskim gardłem.
QRi Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 ja mam w AVJcie przelot 2,75 DP do 2,5" RP potem rozejście na 2 x 2" z końcowymi ulterami i jest ok. do 150 spokojnie - później już głośnawo. po nagrzaniu
Klajtekkk21 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Siema! Podłączę się troszeczkę. Otóż w moim 1.8t wywaliłem ori środkowy i końcowy tłumik, a zamiast kata wstawiona rura. Zamiast środkowego wstawiłem przelotowy wzdłuż tunelu a końcowy od ulter-a. No i zong, jest głośno, dodam że na ori środkowy + ulter było cichutko. A po wymianie środkowego, jak już mówiłem jest głośno, może jakieś rady? Ja u siebie wywaliłem środkowy i końcowy mam OMP , uważam ze jest w porządku nie za głośno. Ale jak na probe założyłem ostatni seryjny i bez środkowego było zdecydowanie za głośno. Wydaje mi sie ze niepotrzebnie wywaliłeś kata, mogłeś kata zostawić wywalić środek i ostatni ulter i bylo by ok.
djsuchy Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 A czy dłuższy środkowy tłumik podratowałby sytuację?[br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 21:40_________________________________________________ ja mam w AVJcie przelot 2,75 DP do 2,5" RP potem rozejście na 2 x 2" z końcowymi ulterami i jest ok. do 150 spokojnie - później już głośnawo. po nagrzaniu No nie u mnie jest trochę ciszej, ale nadal uważam że taki dźwięk to nie pasuje do charakteru audi. Zresztą z gustami się nie dyskutuje, a to jest tylko moje odczucie.
QRi Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 co masz na mysli mowiac chatakter audi ?? a konkretnie chodzi chyba o charakter audi a4 ?
djsuchy Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 co masz na mysli mowiac chatakter audi ?? a konkretnie chodzi chyba o charakter audi a4 ? Chodzi mi o markę Audi. Że nie pasuje do niej głośny tłumik, jak np do Hondy. Ale podkreślam że to tylko moja uwaga.
QRi Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Mugen nie pasuje do większości samochodów - ot 90 konne postrachy ulic Ja uważam, że wydech powinien być możliwie najcichszy w stosunku do wymaganej przepustowości (odmulenie wydechu dla poprawienia osiągów). Ewentualnie może być minimalnie basowo z popierdywaniem po nagrzaniu
djsuchy Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ale do setna sprawy, czy np wydłużenie tłumika środkowego o np 20cm coś zmieni?
LU_Angel Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Nic nie zmieni.... tak naprawde za głośnośc wydechu odpowiada ostatni tłumik. Tak jest w każdym aucie na całym świecie... A jak przeszkadza Ci odgłos po twoich modach, proponuje zakup w aptece koreczków do uszu.
QRi Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Nic nie zmieni.... tak naprawde za głośnośc wydechu odpowiada ostatni tłumik. Tak jest w każdym aucie na całym świecie... A jak przeszkadza Ci odgłos po twoich modach, proponuje zakup w aptece koreczków do uszu. Idąc twoim tokiem rozumowania proucenci samochodów montują zbędne żelastwo do samochodów - przecież wystarczą tylko kocowe tłumiki
LU_Angel Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Tak jest odkryłeś ameryke... właśnie tak producenci montuja zbędne pierdoły, przez co zarabiają serwisy... Chyba zauważyłeś że ERA dobrych aut już dawno się skończyła.... A jeżeli chodzi o silniki doładowane to naprawde wystarczy tylko jeden wydech na końcu przelotowy, większośc dzwięku wycisza turbina...
QRi Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 http://www.youtube.com/user/michalqri?feature=mhee#p/a/u/2/-YBLGO0zI2E poyżej - tylko 2 końcowe tłumiki - dzwięk jak seria turbina wszystko wygłuszyła
LU_Angel Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 http://www.youtube.com/user/michalqri?feature=mhee#p/a/u/2/-YBLGO0zI2E poyżej - tylko 2 końcowe tłumiki - dzwięk jak seria turbina wszystko wygłuszyła Ty masz zły dzień czy jak?? pokazujesz filnik z modzonym wydechem... Nie dośc że jest dane 2.75` rura to jesczze 2 sportowe tłumiki... Ja tu pisze o czyms takim: Miałem Lancie 2.0T miała totalny przelot i tylko z tyłu przelotowy jeden tłumik i było przyjemnie, mruczał ładnie i głowa mi nie pękała jak leciałem w trase, kolejne sprawa, kiedys miałem audi coupe 2.3 zrobiony na wydechu Novak Motorsport, a obok postawiłem S2 Coupe tez na przelocie z jednym ostatnim przelotowym wydechem ( aha i rura 3` przez całe auto ) I moja wolnossąca Coupetka była głośniejsza niż S2 stojące obok... Ja nie wróże z fusów tylko opisuje fakty których doświadczyłem Dlatego napisałem koledze, że jeżeli dla niego zmodzony wydech jest za głośny to proponuje koreczki w uszy, bo nie powinno byc aż tak strasznie.
aju Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 a po co przelot w parchu który i tak nigdy nie będzie jechał?
LU_Angel Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 aju moze dlatego tylko żeby był efekt dzwiękowy, albo chce wykszesac troche koników... Ja osobiście jak miałem silniki doładowane to wywalałem wydechy i dawało to zamierzony efekt ( lepiej się odpychało autko ), a jak miałem wolnossaka to nic nie kombinowałem, oprócz ostatniego wydechu tylko po to żeby akustycznie się wyróżniał
Reggi Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Tak jest odkryłeś ameryke... właśnie tak producenci montuja zbędne pierdoły, przez co zarabiają serwisy... Chyba zauważyłeś że ERA dobrych aut już dawno się skończyła.... A jeżeli chodzi o silniki doładowane to naprawde wystarczy tylko jeden wydech na końcu przelotowy, większośc dzwięku wycisza turbina... O patrz.. a ja wy***ałem tylko kata i dźwięk się zmienił.. dwa końcowe i środkowy pozostał Bredzisz stary bredzisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się