ojek Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 Witam, jest to mój pierwszy post także proszę o wyrozumiałość. Autko to A4 2,5 tdi z roku 2000 niedawno przywieziona, wymieniłem wszystkie filtry oleje i cały rozrząd i mam pytanie odnośnie tego silnika czy te modele słabo sie zbierają do 2000obr/min bo odniosłem takie uczucie dopiero powyżej startuje z kopyta (pewnie wtedy się turbina włącza). Mierzyłem czas do 100km i wychodzi 11,2sek Pozdrawiam i proszę o info.
luby1979 Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 witaj:) ja tez jestem tu nowy;) Ja mam 2.5 tdi z 1999 roku,ale zbiera się jak rakieta(od oloko 1700-1800 obr) i na pewno do 100 ma ponizej 10 sek. ozdraiam
Sprinter Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 Powinno latać już od 1700-1800 RPM konkretnie, bez logów nic tutaj z fusów nie wywróżymy. Musisz wykonać kompletną diagnostykę z logami.
kaj82 Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 Moze wtrysk sterujacy, moze cos innego, zvaginuj i bedzie wiadomo :th:
Flyer Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 Ja mam dziure do 1800. Startujac z miejsca jej az tak bardzo nie czuje, ale podczas jazdy toczac sie na niskich obrotach (1200-1300) - chcac gwaltownie przyspieszyc bez zmiany biegu - mozna sie zdziwic
Gość bibon Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 U mnie po wymianie rozrzadu też autko bylo mulaste,ale po przejechaniu okolo 200 km zaczęlo wracać do normy.Pożniej pojechalem do mechanika (nie kowala) i ten skasowal wszystkie blędy i mój mordulec jeżdzi jak burza.Sprawdż na vagu,powinno pomóc.
bratpit Opublikowano 9 Października 2007 Opublikowano 9 Października 2007 Witam, jest to mój pierwszy post także proszę o wyrozumiałość. Autko to A4 2,5 tdi z roku 2000 niedawno przywieziona, wymieniłem wszystkie filtry oleje i cały rozrząd i mam pytanie odnośnie tego silnika czy te modele słabo sie zbierają do 2000obr/min bo odniosłem takie uczucie dopiero powyżej startuje z kopyta (pewnie wtedy się turbina włącza). Mierzyłem czas do 100km i wychodzi 11,2sek Pozdrawiam i proszę o info. może właśnie wałki masz już przytarte i brakuje moementu
wit.s Opublikowano 9 Października 2007 Opublikowano 9 Października 2007 Co Wy (w wiekszości) opowiadacie. Mniej więcej do 2 tys muli jak stary traktor. Tak jest (a właściwie było przed chipem) u mnie, Sebmis'a i Flyer też potwierdza. Moim zdaniem wałki niewiele tu mają do gadania (u mnie są w idealnym stanie-kilkakrotnie sprawdzone) - oczywiście ich wytarcie spowoduje określone konsekwencje, ale te silniki tak mają. Bardziej problemu upatrywałbym w tych ponad 10 s do setki - oczywiście może to być wynikiem wytartych wałków, itp, itd, ble, ble ble, ale samo mulenie do 2 tysi obrotów to IMHO taka przypadłość tych silników.
StoRK Opublikowano 9 Października 2007 Opublikowano 9 Października 2007 ojek jak ty przyspieszales to kreciles te auto do 4000-4500 obrotow bo moze zmieniales biegi przy 2000 obrotow i dlatego tak cienko...
ojek Opublikowano 9 Października 2007 Autor Opublikowano 9 Października 2007 Siemka, dzięki za zainteresowanie ale jeżeli chodzi o wałki to sprawdzaliśmy przed wymianą rozrządu żeby dwa razy nie robić są o.k. ta dziura do 2000 tyś to może faktycznie przypadłość tych silników choć czasem mam złudzenie że lepiej idzie a czasem muszę go bardziej pokręcić a co do zmiany biegów to daje radę
sokolnh Opublikowano 9 Października 2007 Opublikowano 9 Października 2007 pewnie wieczorami albo jak jest zimno ci lepiej idzie
Marekpl Opublikowano 10 Października 2007 Opublikowano 10 Października 2007 Mam B5 2,5TDI, i ten sam problem tyle że już za sobą. Na początku auto muliło, jeździło jak bez turbo. Wymieniłem przepływomierz i odrazu poczułem tą moc i wszystko jest jak najbardziej ok. Z tego co wiem to przepływki padają tak po ok 100tyś km. Jest nawet taka promocja, że podczas kupna nowej przepływki oddajesz swoja starą to masz zniżke na nową (stare chyba regeneruja). 100% nie moge mieć pewności co tm u Ciebie szwankuje ale może to jednak ten nieszczęsny przepływomierz. PS. w info pod nickiem masz podany silnik 1,9 a w poście 2,5? Jeśli chodzi o 2,5TDI to tej "turbo dziury" do 2000rpm nie widzę u siebie. Auto zbiera się juz od 1600rpm.
berciu Opublikowano 10 Października 2007 Opublikowano 10 Października 2007 Silnik powinien iść od 1600 bez żadnej dziury, a co do przyczyny to bez logów to wróżenie z fusów, może być przepływomierz albo jeszcze kilka innych przyczyn, sam miałem problem z kręceniem się tego silnika i okazało się u mnie że sterowanie od turbiny było za bardzo rozkręcone i turbo ładowało poprawnie dopiero na wyższych obrotach (3500)
Sprinter Opublikowano 10 Października 2007 Opublikowano 10 Października 2007 sam miałem problem z kręceniem się tego silnika i okazało się u mnie że sterowanie od turbiny było za bardzo rozkręcone i turbo ładowało poprawnie dopiero na wyższych obrotach (3500) Zgadza się, taki jest efekt, źle wyregulowanej sztangi.
kaj82 Opublikowano 10 Października 2007 Opublikowano 10 Października 2007 U mnie sie zbiera od 1800obr/min, jak mialem padniety wtrysk sterujący, to auto mulilo do 2000obr/min i potem rwalo jak glupie, po wymianie wtrysku turbina pompuje od 1800obr/min i nie ma takiego gwaltownego skoku w przyspieszaniu, tylko plynnie przyspiesza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się