fahur 2 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 tak samo wyglada Może i tak samo wygląda, ale ma inną literę: 06B 103 211 J, wg VIN siedzi u mnie wersja z literą H Wygląda jak kolejna wersja odmy, która jest stosowana od 8E-5-070 001. to wersja dla automatu Ja mam automat i mam czwórnik oraz odmę, a ta rura która wystaje na rysunku nie ma przyporządkowanego opisu - "Nie ma takiego nr w spisie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 tak samo wyglada Może i tak samo wygląda, ale ma inną literę: 06B 103 211 J, wg VIN siedzi u mnie wersja z literą H Wygląda jak kolejna wersja odmy, która jest stosowana od 8E-5-070 001. to wersja dla automatu Ja mam automat i mam czwórnik oraz odmę, a ta rura która wystaje na rysunku nie ma przyporządkowanego opisu - "Nie ma takiego nr w spisie". ta ktorej nie ma w opisie ma numer 06D103211E i pasuje do silnika AWA z drugiej strony co mozna zmienic w takiej odmie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tigy 1 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 średnice, może w środku są przegrody, membrany ... nie wiem ... może inny kształt, są kryzy ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 średnice, może w środku są przegrody, membrany ... nie wiem ... może inny kształt, są kryzy ... ? u kolego to pobozne zyczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tigy 1 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 co innego zostało - poprzerabiałem i bierze mniej ale teraz znowu zaczał konsumpcję ... ;/ ... czysciłem czujnik temperatury powietrza - w oleju ... czyli ciągnie przez przewód z serwem ... wrrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 co innego zostało - poprzerabiałem i bierze mniej ale teraz znowu zaczał konsumpcję ... ;/ ... czysciłem czujnik temperatury powietrza - w oleju ... czyli ciągnie przez przewód z serwem ... wrrr no ciagnie ja mam odlaczony ten przewod od czwornika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur 2 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 no ciagnie ja mam odlaczony ten przewod od czwornika Jakieś błędy w sterowniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 no ciagnie ja mam odlaczony ten przewod od czwornika Jakieś błędy w sterowniku? a z jakiej racji bledy, zaslepiony od strony serwa i od czwornika zeby lewego nie ciagnal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uris 0 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Odnośnie jeszcze tego filmu czy ktoś widziała od spodu tą naszą pokrywę ? może nazbierał się tam nagar i pluje olejem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Odnośnie jeszcze tego filmu czy ktoś widziała od spodu tą naszą pokrywę ? może nazbierał się tam nagar i pluje olejem . ja widzialem i czyscilem te pokrywe jest zupelnie innej konstrukcji byla ubabrana nagarem ale nie na tyle zeby przez to byly problemy z odpowietrzeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uris 0 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Zastanawiam się cały czas gdzie tkwi problem bo jeden z kolegów na forum pisze że jemu "ubywa oleju 1l na 15tys " można to nazwać że nie ubywa :> W tym momencie testuje swoje rozwiązanie ODMY , jak wynik będzie pozytywny to oczywiście podzielę się na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Zastanawiam się cały czas gdzie tkwi problem bo jeden z kolegów na forum pisze że jemu "ubywa oleju 1l na 15tys " można to nazwać że nie ubywa :> W tym momencie testuje swoje rozwiązanie ODMY , jak wynik będzie pozytywny to oczywiście podzielę się na forum wypadaloby powiedziec co tam kolega kombinuje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uris 0 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Zasadniczo nic nowego bo o ODMIE powiedziano już prawie wszystko czy to się sprawdzi czas pokaże będę kontrolował czy olej się przedostaje do dolotu ( planuje jeszcze na wejściu do dolotu wstawić jakąś biała membranę która przepuszcza powietrze ale "zatrzyma" olej . W skrócie jak membrana się zabrudzi olejem to będę wiedział że nadal jest źle . Dzisiaj zauważyłem że auto mi kopci ( muszę to sprawdzić ) Wersja nr1 Przejechałem około 100km i widać że zebrało się troszkę oleju ( ale to już wiadomo ) Siatka ze zmywaka do zmywania w rurce do dolotu Wersja 2 Wstawiłem trójnik od CO ( plastikowy ) część rurki idącej od gruszki obciąłem i wstawiłem trójnik tak żeby był jak najbardziej w pionie W rurce łączącej dolot z trójnikiem przy trójniku jest siatka już wyżej wspomniana ( na długości około 5cmm ) do blokowania oleju w stronę dolotu . Trójnik jest tak ustawiony żeby olej który będzie tam wędrował spływał do gruszki ( to teoria ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 no tez myslalem nad wersja nr 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek1234 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Witam Serdecznie, świetny temat podziwiam wasz zapal w rozwiązaniu tego problemu. Jestem również posiadaczem Audi z ALT'em i niestety również mam problem z olejem , dziś ponownie wróciłem do tego tematu . Czytając go parę miesięcy temu odkryłem że mam uszkodzoną odmę ( standardowo popękana ) kupiłem nową i wymieniłem problem o dziwo znikną na jakiś czas ale po miesiącu znowu komunikat OIL MIN.. przy okazji dostrzegłem że miałem uszkodzony przewód ( kolanko który jest bezpośrednio za trójnikiem z tyłu układu dolotowego - również go wymieniłem. Wkurzyłem się i powiedziałem może one po prostu tak mają i jakoś od początku roku miałem spokój z olejem ( zaczęły się problemy z cewkami .... ) niestety jakieś parę dni temu znowu poziom oleju spadł do Minimum --- > dolewka ( nagły ubytek oleju moze bys spowodowany tez w moim przypadku praca silnika na tylko 3 cewkach, 1 z nich ewdientnie przerywa- wymieniłem ją na nowa i niewm czy jest uszkodzona fabrycznie czy to wina złacza i poporstu się się rozłacza - co dziwne gdy obroty wariuja - gdy uderze w ta ceewke obroty wracają do normalnej pracy ) Studiując cały ten temat jestem już skłonny zmodować tą odmę ale widzę że niedawno pojawiło się info o tym nowym 4- niku 06B103235Q czy ktoś go juz montował u siebie na silniku bez modyfikacji odmy .. ? czy to coś dało ? watpie aby naglesie onastala lekiem na całe zło ALT'ów ale ... wole zapytać ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Witam Serdecznie, świetny temat podziwiam wasz zapal w rozwiązaniu tego problemu. Jestem również posiadaczem Audi z ALT'em i niestety również mam problem z olejem , dziś ponownie wróciłem do tego tematu . Czytając go parę miesięcy temu odkryłem że mam uszkodzoną odmę ( standardowo popękana ) kupiłem nową i wymieniłem problem o dziwo znikną na jakiś czas ale po miesiącu znowu komunikat OIL MIN.. przy okazji dostrzegłem że miałem uszkodzony przewód ( kolanko który jest bezpośrednio za trójnikiem z tyłu układu dolotowego - również go wymieniłem. Wkurzyłem się i powiedziałem może one po prostu tak mają i jakoś od początku roku miałem spokój z olejem ( zaczęły się problemy z cewkami .... ) niestety jakieś parę dni temu znowu poziom oleju spadł do Minimum --- > dolewka ( nagły ubytek oleju moze bys spowodowany tez w moim przypadku praca silnika na tylko 3 cewkach, 1 z nich ewdientnie przerywa- wymieniłem ją na nowa i niewm czy jest uszkodzona fabrycznie czy to wina złacza i poporstu się się rozłacza - co dziwne gdy obroty wariuja - gdy uderze w ta ceewke obroty wracają do normalnej pracy ) Studiując cały ten temat jestem już skłonny zmodować tą odmę ale widzę że niedawno pojawiło się info o tym nowym 4- niku 06B103235Q czy ktoś go juz montował u siebie na silniku bez modyfikacji odmy .. ? czy to coś dało ? watpie aby naglesie onastala lekiem na całe zło ALT'ów ale ... wole zapytać ... temat jest swiezy czkamy na pierwsze odmy z literka Q jak zamontuje dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek1234 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 hmm a gdzie można zamówić taką odmę ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur 2 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 hmm a gdzie można zamówić taką odmę ??? W ASO :-)[br]Dopisany: 31 Maj 2011, 17:37_________________________________________________ temat jest swiezy czkamy na pierwsze odmy z literka Q jak zamontuje dam znac Ja swoją dostałem po 4 dniach :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 hmm a gdzie można zamówić taką odmę ??? W ASO :-)[br]Dopisany: 31 Maj 2011, 17:37_________________________________________________ temat jest swiezy czkamy na pierwsze odmy z literka Q jak zamontuje dam znac Ja swoją dostałem po 4 dniach :-D to pieknie ja na swoja jeszcze czekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Ja już też mam - dziś założyłem - 31,78 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się