marcelinio301 1 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Xebo1 Masz wszystkie graty w bagażniku. Podwijaj rękawy i do pracy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 u mnie juz olej 10w40 czeka na wymiane mam obecnie 5w40 volvoline na ktorego nie narzekam kontrolka od oleju sie nie swieci tylko wtedy kiedy musi zobaczymy czy zmniejszy sie pobor oleju powiadomie was ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams153 0 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam wszystkich szczęśiwych posiadaczy ALT też się do nich zaliczam. Problem miałem taki sam jak wszyscy, ktoś mi kradł olej ze silnika ale z tym już chyba koniec. Przeczytałem nie powiem, że cały wątek ale chyba z 50 stron. Posparwdzałem u siebie pod maską i stwierdziłem, że w moim zaworze odmy ne było membramy tej gumowej. Pełen optymizmu zakupiłem nowy zawór i oczywiście dolałem oleju u mnie 5W40 Mobil. Przejechałe m 700 km i olej na dole bagnetu. Nie powiem trochę się zdenerwowałem , żeby nie przeklinać. Obejżałem ten zawór i doszedłem do jednego wniosku jak olej ma wracać do odmy skoro do dolotu ma z górki tak to zrobili. Obejżałem zdjęcia zaworu do młodszych roczników coś koło 2003-2004 i tam ten zawór jest trochę inny. Wziąłem się więc do roboty. Stary zawór ten bez membramy przeciąłem na szwie na dwie połowy, cześć idącą do dolotu przekręciłem o 180 stopni i na szybko zawinąłem izolacją . Całość złożyłem i oczywiście dolałem oleju. Co mi to wszystko dało, według mnie zrobiłem olejowi pod górkę gdyż teraz króciec idący do dolotu jest na tej samem wysokości co kruciec idący do odmy. Od ,, remontu,, przejechałem 1000km i nie dolałem ani grama oleju, samochód spalił jakiś 1 mm z tego co na bagnecie, czyli jakby w normie zobaczymy co będzie dalej, koledze też tak zrobiłem będzie co porównywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiko79 3 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 adams153...szkoda, że ten nowy zawór nie pasuje do naszych wersji. Kupiłem nową część z nadzieją, że będzie pasować, ale guzik...nie pasuje na etapie wejścia w pokrywę zaworów. Twój pomysł z przecięciem jest może dobry, ale sklejenie taśmą przy dość wysokich temperaturach jakie tam panują mnie nie przekonuje. No chyba żeby kleić na nowo cały element i zrobić taki mix to wtedy może być ok. Ja również podzielam Twoją opinię, że komuś się jakoś nielogicznie skonstruował ten zawór w naszych wersjach. Jakby od d..y stony. Kompletnie bez sensu. Są tacy, którzy twierdzą że olej ucieka nie tylko odmą, ale z drugiej strony remonty silnika też niewiele dają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) na motulu + nowym wariatorze i zaworze zrobione 3000 km i nadal spokój. co ciekawe miałem pękniętą odmę, wymieniłem ją, może będzie 5000 km ? ostatnio wytrzymało 4500 km. kasy trochę wepchałem ale wygląda na to ze jest spokój na dłużej. Edytowane 21 Lutego 2015 przez tracer123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 na motulu + nowym wariatorze i zaworze zrobione 3000 km i nadal spokój. co ciekawe miałem pękniętą odmę, wymieniłem ją, może będzie 5000 km ? ostatnio wytrzymało 4500 km. kasy trochę wepchałem ale wygląda na to ze jest spokój na dłużej. A jaki olej wcześniej zalewałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 castrole 5w40 i 10w40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinio301 1 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Żadnego castrola !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 castrole 5w40 i 10w40. I ile brał? Jaka jest róznica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 castrol - brał 500 ml na 1000 km motul - 500 ml na 3000-4500 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 To super wynik jak na silnik Alt. Sprawdzałeś dolot? Prawdopodobnie nadal zasysa opary. U mnie śmierdzi benzyną z korka wlewu oleju, pytanie czy tylko u mnie i czy jest się czym martwić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 (edytowane) co z tego jak nie bierze oleju jak klekocze jak diesel wymieniony pasek rozrządu i napinacz, bez zmian. jutro postaram się sprawdzić dolot. dolot suchy. Edytowane 8 Marca 2015 przez tracer123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinio301 1 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Xebo1 jak i benzyna czy diesel w oleju w dużym stężeniu ma katastrofalne skutki. Zatrzesz motor. Sprawdź świece, może być już brak pierścieni lub leje wtrysk. Jest środek XENUM. kup podłącz na krutko omijając dopływ paliwa i wyczyść je. Może pomoze.... Tracer123 podpowiem ci żebyś skupił się na zmiennych fazach rozrzadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Tracer123 podpowiem ci żebyś skupił się na zmiennych fazach rozrzadu domyślam się że to to mechanik założył używkę zamiast nówki z aso. jakbym był w polsce już dawno bym to rozwiązał tak jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinio301 1 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Może być wałek wytarty, złe ustawiony rozrzad,luzny łańcuch lub napinacz lancucha na zawór zapewne dostałeś fakturę. Obstawiam na walek tracer na 99% wałki Złe ustawienia rozrzadu, wałków lub defekt któregoś lub dwóch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Pod korkiem oleju jest biały nalot o zapachu benzyny. Silnik osiąga 90 st. Nie robie długich tras tylko po mieście , czy to jest normą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinio301 1 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Xebo1 norma nie tylko masz kit pod korkiem to jest różnica temperatury. Załóż separator i zobacz ile po tygodniu będziesz miał w nim wody a z 300ml. Więc robi się masło. Po zamieszaniu z olejem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Może być wałek wytarty, złe ustawiony rozrzad,luzny łańcuch lub napinacz lancucha na zawór zapewne dostałeś fakturę. Obstawiam na walek tracer na 99% wałki Złe ustawienia rozrzadu, wałków lub defekt któregoś lub dwóch tu jest dłuższa historia. mechanik uszkodził mi zawór podczas wymiany wariatora, wyjechałem do szwajcarii i zostawiłem mu samochód żeby to naprawił, miał być nowy zawór, niby wszytko było dobrze nic nie klekotało, wręcz ideał. przyjechał na urlop, pojeżdziłem trochę i zaczęło klekotać, więc wymieniłem napinacz i łańcuszek rozrządu, nic nie pomogło, tyle hajsu w błoto. gdy drugi mechanik (już znajomy to robił) to wymieniał to zauważył że zawór jest używany i jedna śruba od mocowania jest urwana. na 99% to zawór. niestety nie wiem kiedy będę teraz w polsce ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinio301 1 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 To ciśnij gościa dla satysfakcji.!!!!!! Ja jak wymieniłem klientowi w mazdzie 6 diesel rozrząd to śruba od kopyta od napinacza z rolką była na klej(zerwany gwint) co najlepsze pierwsza wymianę robiło ASO MAZDA. Choć lepsze cuda widziałem. Najczestrza praktyką partaczy jest dojenie z kasy za wymiany których nie było!!!!!! Jak byś chciał to mogę załatwić tobie nowy org. zawór za niecałe 900zł Ciekawi mnie ile ten gamon skasował ciebie za usluge? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 6 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2015 600 wariator, sam kupiłem + 300 robota. Nie bede juz pchał pieniędzy w ten samochód. Jak sobie pomyśle ze za to co juz wlozylem mogłem kupić zamiast b6, b7 to mnie skręca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się