Kozacz 2 Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Sprawdź dobrze błędy w jakimś warsztacie z lepszym kompem. Nasz check często nie wyrzuca niegroznych błędów. Mi z kolei wydaje się że właśnie trochę silnik się trzęsie za mocno na zimnym. Co do części tańszych jeżeli ktoś się pisze na remont niech daje znać to zaoszczędzi te parę dziesiąt/set zlotowek na częściach i mu je podeślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eduardo a4 b6 2.0 ALT 0 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Jak w temacie silnik strasznie bierze olej około litr na tysiąc km i po rozgrzaniu kopci na bialo (zimny nie) na dodatek po odpaleniu na zimnym przez chwilę silnik nie równo pracuje. Co to może być? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati008 0 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 na biało może poszła uszczelka pod głowicą jak tam z plynem chłodniczym? no oleju faktycznie dużo a żadnego przecieku nie ma bo przy takiej ilości oleju zostawiał by za sobą straszna chmurę i czuć by było spalony olej. Sam miałem 2.0 alt i mi palił na jakieś 3 tysiace do litra max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) Jak w temacie silnik strasznie bierze olej około litr na tysiąc km i po rozgrzaniu kopci na bialo (zimny nie) na dodatek po odpaleniu na zimnym przez chwilę silnik nie równo pracuje. Co to może być? Proszę o pomoc. na tym forum jest wszystko opisane, Twoje objawy ma co drugi użytkownik ALT, rozwiążesz wszystko oprócz brania oleju. widzę że dalej ludzie łykają ALTeki. mój też kopci i nie jest to wina uszczelki tylko LPG takie uroki gazu w silniku który bierze olej Edytowane 20 Listopada 2016 przez TomOskroba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimok 1 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 mój też kopci i nie jest to wina uszczelki tylko LPGtakie uroki gazu w silniku który bierze olej zmien gazownika to raz a dwa,da się tą wadę olejową naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 O, to możesz powiedzieć jak to zrobić w rozsądnych pieniądzach Bo remont jak widać po tym temacie nie zawsze pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 mój też kopci i nie jest to wina uszczelki tylko LPG takie uroki gazu w silniku który bierze olej zmien gazownika to raz a dwa,da się tą wadę olejową naprawić. wszystko jest skalibrowane na cycuś pipeczka to raz (zapomniałem dodać że też tylko na ssaniu kopci) problem olejowy da się rozwiązać jednak nie ma jeszcze wysokich przebiegów żeby to potwierdzić TO DWA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaldar 1 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Jak w temacie silnik strasznie bierze olej około litr na tysiąc km i po rozgrzaniu kopci na bialo (zimny nie) na dodatek po odpaleniu na zimnym przez chwilę silnik nie równo pracuje. Co to może być? Proszę o pomoc. na tym forum jest wszystko opisane, Twoje objawy ma co drugi użytkownik ALT, rozwiążesz wszystko oprócz brania oleju. widzę że dalej ludzie łykają ALTeki. mój też kopci i nie jest to wina uszczelki tylko LPG takie uroki gazu w silniku który bierze olej Łykają bo to dobre wozy z za***istymi silnikami,no chyba że trafisz na egzemplarz nieco zajechany to wtedy nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru 0 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Nie rozumiem jednego. Większość pisze, że im kopci a mój nie kopci w ogóle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Nie rozumiem jednego. Większość pisze, że im kopci a mój nie kopci w ogóle \no i piona. mój kopci na ssaniu, jak się rozgrzeje jest już normalnie. nie przeszkadza mi to. zapomniałem dodać że tylko na ssaniu ^^ Łykają bo to dobre wozy z za***istymi silnikami,no chyba że trafisz na egzemplarz nieco zajechany to wtedy nie... zaldarze Twój sarkazm zaiste na wysokim poziomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaldar 1 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Nie rozumiem jednego. Większość pisze, że im kopci a mój nie kopci w ogóle \no i piona. mój kopci na ssaniu, jak się rozgrzeje jest już normalnie. nie przeszkadza mi to. zapomniałem dodać że tylko na ssaniu ^^ Łykają bo to dobre wozy z za***istymi silnikami,no chyba że trafisz na egzemplarz nieco zajechany to wtedy nie... zaldarze Twój sarkazm zaiste na wysokim poziomie Nie denerwuj się trzeba wprowadzić trochę humoru moim zdaniem bez sensu pakujecie pieniądze w auta a im więcej włożycie tym trudniej je będzie je sprzedać bo zawsze jest nadzieja może za tym razem będzie dobrze.Nie będzie miałem paska b5fl tdi 130 km,bardzo lubił częste wizyty u mechanika ale w porę się ocknąłem, bo kasa szła strumieniem.Za te pieniądze włożone w to auto możesz dołożyć i kupić coś co nie będzie Cię przynajmniej wkurzać Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 pełen luz zrozumiałem przekaz @kamil vag dokładnie opisał dlaczego wydaje się pieniądze na samochód. są różne typy ludzi... jednak myślę że jak ktoś szykuje sobie B6 pod siebie to wydawanie kasy jest jak najbardziej uzasadnione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Nie rozumiem jednego. Większość pisze, że im kopci a mój nie kopci w ogóle Zostaw samochód na 3-4 dni i go odpal Gwarantuje Ci ze pojawi się dymek po odpaleniu. Na Pb tego nie było, na lgp (przejechane 40kkm) czasami się zdarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru 0 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Nie rozumiem jednego. Większość pisze, że im kopci a mój nie kopci w ogóle Zostaw samochód na 3-4 dni i go odpal Gwarantuje Ci ze pojawi się dymek po odpaleniu. Na Pb tego nie było, na lgp (przejechane 40kkm) czasami się zdarza. Jak mówię, że nie kopci to nie kopci. Nawet po 2 tygodniach (wczasy). Mało tego - wstawiałem tutaj filmik z analizy spalin, która w zasadzie też jest ok. Ale na pewno nie kopci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 u mnie na ssaniu aż do rozgrzania jest ubogo, gdy silnik osiąga 90*C korekty się wyrównują i jest elegancko. jeździłem z tym miernikiem spalin czy jak to tam się nazywa sonda spalin ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru 0 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Przypomne moją analizą spalin Dokładna analiza spalin mojego silnika. Obroty zczytywane z akumulatora, w miejsce miarki oleju miernik temperatury a w rure wydechową sonda. Analizator spalin marki Bosch. Sytuacja okazała się dziwna ponieważ okazało się, że silnik pobiera duże ilości oleju tylko podczas gwałtownego dodania gazu (węglowodory HC). Na wolnych obrotach i wyższych obrotach podczas równego ich trzymania parametr HC w normie. Edytowane 24 Listopada 2016 przez maru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Kamiński 0 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) sprawdziłem u siebie odme i wszystkie przewody do tego i stwierdziłem że musze sie podzielic dodam ze anglik, pod tą "odma" jest jakas dziura zółta czy ktos mi moze wytlumaczyć do czego służy? Zdjecia pod linkami: https://postimg.org/image/g0uye8pb3/ https://postimg.org/image/7bl01vtab/ Edytowane 27 Listopada 2016 przez Patryk Kamiński Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 To gruszka olejowa odmy, wchodzi w podstawę filtra oleju. 200 zł w aso Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Kamiński 0 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 w takim razie czy musze sie martwic o ta podstawe filtra oleju? czy wymienic samą odme? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Gruszka olejowa odmy poklejona i brakuje rurki oraz bagnetu Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się