Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oto zdjęcie beb6adb55f0cffb899876d6a95432622.jpg

A ten czerwony filterek z jakiej parafii?

ten czerwony filterek o czym juz wczesniej wspominalem to od serwo zasysa powietrze wiec wstawilem zeby syfu nie lapalo

Oto zdjęcie beb6adb55f0cffb899876d6a95432622.jpg

A ten czerwony filterek z jakiej parafii?

ten czerwony filterek o czym juz wczesniej wspominalem to od serwo zasysa powietrze wiec wstawilem zeby syfu nie lapalo

koszt tej przerobki nie przekracza 1litra oleju czyli zwraca sie po 1000km:)

marcelinio301 wielkie dzięki!!!!!!
  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wymieniał katalizator, za silnikiem wymieniał oring bo kapało płynem chlodzacym (nagminna bolączka) ,plyn chlodzacy i oczyścił dolot z oleju. Za cześci odmy jakie padają dałem chyba 200 zł. Krzyknął 270 zł i tyle mu dałem. Ile spalał oleju przed modem?

wywaliłes 300 zł za coś co i tak nie przyniesie efektu.

Wymieniał katalizator, za silnikiem wymieniał oring bo kapało płynem chlodzacym (nagminna bolączka) ,plyn chlodzacy i oczyścił dolot z oleju. Za cześci odmy jakie padają dałem chyba 200 zł. Krzyknął 270 zł i tyle mu dałem. Ile spalał oleju przed modem?

wywaliłes 300 zł za coś co i tak nie przyniesie efektu.

chodzi mi o odme a raczej o ten szajs który się kruszy
Opublikowano

marcelinio301 WIELKIE DZIĘKI!!!

Opublikowano

No tak, zazwyczaj nie poprawia się fabryki. W tych silnikach trzeba przerobić odme po swojemu

Opublikowano

Wymieniał katalizator, za silnikiem wymieniał oring bo kapało płynem chlodzacym (nagminna bolączka) ,plyn chlodzacy i oczyścił dolot z oleju. Za cześci odmy jakie padają dałem chyba 200 zł. Krzyknął 270 zł i tyle mu dałem. Ile spalał oleju przed modem?

wywaliłes 300 zł za coś co i tak nie przyniesie efektu.

Wymieniał katalizator, za silnikiem wymieniał oring bo kapało płynem chlodzacym (nagminna bolączka) ,plyn chlodzacy i oczyścił dolot z oleju. Za cześci odmy jakie padają dałem chyba 200 zł. Krzyknął 270 zł i tyle mu dałem. Ile spalał oleju przed modem?

wywaliłes 300 zł za coś co i tak nie przyniesie efektu.
chodzi mi o odme a raczej o ten szajs który się kruszy
Oleju spalał jak mu deptalem i miasto to do 700 ml dochodziło

Zalej bryke olejem VAPSOIL 1040 drogi ale warto, tylko zalewa po modernizacji Odmy

marcelinio301 WIELKIE DZIĘKI!!!

za co wielkie dzieki

Opublikowano

Mam zestaw rozrządu do wymiany, filtr i motul 5w40. Wszystko czeka w kartoniku i do ogarniecia na dniach

Opublikowano

Za co wielkie dzieki przecież ja nic nie zrobilem

Wymienisz sam

Powiem wam ze ten ALT to prostak z wymiana mi Podstawa to klucze za rozrzadu. 600 zł za wymianę +części to rznacie nas posiadaczy audi dosłownie w dupsko prosty przykład części komp. Rozrzadu SKF+pompa wody 570zł a orginal 840zł

Opublikowano

Nie mogliśmy się doczekać zdjęć, każdy wie ze odma do d*py. Dodaleś zdjęcie i już wiemy jak to zrobić, za co również dziękuję. Dałeś nam nadzieje...

Opublikowano

Przecież na wstępie tematu był rysunek jak to ogarnąć choć on w swoim projekcie miał kilka niedociągnięć wiec przerobił em po swojemu.

Opublikowano

Paski contitech, rolki i tłumik drgan ntn, pompa ruville dla forumowiczow za 570 zł z wysylką

Opublikowano

Paski contitech, rolki i tłumik drgan ntn, pompa ruville dla forumowiczow za 570 zł z wysylką

XSEBO1 i co paskudnie wygląd mój projekt węży
Paski contitech, rolki i tłumik drgan ntn, pompa ruville dla forumowiczow za 570 zł z wysylką
XSEBO1 i co paskudnie wygląd mój

projekt

Paski contitech, rolki i tłumik drgan ntn, pompa ruville dla forumowiczow za 570 zł z wysylką
ja ten sam zamiennik mam za 570zł i nie muszę być z forum. Chodzi mi gie tu logika 200 zł różnicy a masz orginal
Opublikowano

Normalnie cena 700 zł, 550 ze znizkami. Aso nie produkuje części i jest tylko pośrednikiem. Co do moda to wygląda ok, nie ukrywam że odstraszyłeś mnie pisząc że części kupiłeś w castoramie

Opublikowano

marcelinio301 podałeś sposób montażu tak przejrzyście, w dodatku poparty fotografiami, że nie zostawiłeś żadnego miejsca na wątpliwości i dla tego wielkie dzięki!!!!!!!

Mam jakieś tam pojęcie o mechanice, ale z poprzednich postów nie za bardzo wiedziałem o co kaman. 2 miesiące temu kupiłem 2.0 ALT i zacząłem się zastanawiać co ja najlepszego k.......a narobiłem. Silnik po kapitalnym remoncie a olej znika. Mechanik nie potrafił już ze mną rozmawiać. Wymienił trójnik bo tak mu powiedzieli w audi. Dalej d*pa zbita, jak brał tak bierze. Podałem mu temat z tego forum i zabiera się za robotę. Zobaczymy co z tego będzie. Zapytam tylko bo pojęcia nie mam a czytałem o tym wcześnie, czy po tej piekielnej sztuczce z poprawianiem odmy :) zbiera się ten tzw smalec wynikający z różnicy temperatur. Jeszcze raz dzięki!!!

Opublikowano

Smalec to się robi jak jezdzisz na niedogrzanym silniku, polsyntetyk lubi tak robić. Kupiłem 1.5 roku temu to szlam pod korkiem oleju i na uszczelce gumowo metalowej pod pokrywą a w silniku mobil 10w40. Plukanka i pełen syntetyk, bo wariator i zawór oleju będzie do wymiany (słychać terkotanie po odpaleniu)

Szlamu nie ma

Opublikowano

miałem zalany po remoncie castrolem magmatekiem 05 w 40. Zostawić czy zmienić na 0 w .... Co sądzisz?

Opublikowano

Polecam zmienic olej na lepszą markę. Mobil i castrol to w polsce kiepskie marki. Kiedyś dobre a teraz to chyba to samo g.... z innmi nalepkami. Liqui moly, motul czy millers to górna półka

Ja leje liqui moly i zmieniam na motul 5w40

W końcu oferuje go sklep w moim mieście, a podróbki się zdarzają

Opublikowano

i tak też zrobię

Opublikowano

No tak, zazwyczaj nie poprawia się fabryki. W tych silnikach trzeba przerobić odme po swojemu

w takim razie jak wytłumaczysz fakt, że ja mam odmę fabryczną a silnik oleju nie bierze? Te przeróbki to zwykłe zawracanie d*py...tylko czekać aż coś ci padnie w osprzęcie silnika i będziesz szukał ratunku w innym dziale tego forum. Poza tym nie ma się co dziwić że ostatnio widzimy auta, którym wali ogień spod maski...jak się poprawia fabrykę. :decayed:

Opublikowano

Rysiek identycznie ja też kamienie i nikt mi nie przegląda ze silnik ALT 2.0 fsi i TFsi to najgorsze złomu jakie chyba Audi wypuściło na rynek tyle przy nich rzeźby ze masakra. Swoją audi ogarniam przez 3tygodnia. Panowie szkoda pakować w to ścierwo kasy, ładna jest audi jeszcze na 18 celach to już w ogóle lala ale spójrzmy prawdzie w oczy. A co do przeróbki kruchy to części wszystkie wypożyczone z pastoralna. Kolędzy audi mam na sprzedaż 14,300pln i wszystko teraz jest ok

Opublikowano

Rysiek identycznie ja też kamienie i nikt mi nie przegląda ze silnik ALT 2.0 fsi i TFsi to najgorsze złomu jakie chyba Audi wypuściło na rynek tyle przy nich rzeźby ze masakra. Swoją audi ogarniam przez 3tygodnia. Panowie szkoda pakować w to ścierwo kasy, ładna jest audi jeszcze na 18 celach to już w ogóle lala ale spójrzmy prawdzie w oczy. A co do przeróbki kruchy to części wszystkie wypożyczone z pastoralna. Kolędzy audi mam na sprzedaż 14,300pln i wszystko teraz jest ok

jak nie pasuje ci Audi z tymi silnikami to kup sobie coś innego...masz spory wybór, jak lubisz sobie porzeźbić to kup coś rumuńskiego albo ładę. Nie oszukujmy się, na rynku polskim większość aut z półki Audi, MB i BMW to auta z rynku wtórnego z BARDZO trudną przeszłością - zarówno techniczną jak i wypadkową. Bo jak wytłumaczysz fakt że a4 na rynku wtórnym w Niemczech kosztuje 80tyś PLN, a a4 sprowadzona z Niemiec do Polski kosztuje ok. 60 tyś PLN. Trzeba być IDIOTĄ żeby coś takiego kupić, ciszyć się z zakupu, a potem na łamach tego forum pisać że Audi jest złe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...