Rysiekk Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Oto zdjęcie A ten czerwony filterek z jakiej parafii? ten czerwony filterek o czym juz wczesniej wspominalem to od serwo zasysa powietrze wiec wstawilem zeby syfu nie lapalo Oto zdjęcie A ten czerwony filterek z jakiej parafii? ten czerwony filterek o czym juz wczesniej wspominalem to od serwo zasysa powietrze wiec wstawilem zeby syfu nie lapalo koszt tej przerobki nie przekracza 1litra oleju czyli zwraca sie po 1000km:) marcelinio301 wielkie dzięki!!!!!!
marcelinio301 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Wymieniał katalizator, za silnikiem wymieniał oring bo kapało płynem chlodzacym (nagminna bolączka) ,plyn chlodzacy i oczyścił dolot z oleju. Za cześci odmy jakie padają dałem chyba 200 zł. Krzyknął 270 zł i tyle mu dałem. Ile spalał oleju przed modem? wywaliłes 300 zł za coś co i tak nie przyniesie efektu. Wymieniał katalizator, za silnikiem wymieniał oring bo kapało płynem chlodzacym (nagminna bolączka) ,plyn chlodzacy i oczyścił dolot z oleju. Za cześci odmy jakie padają dałem chyba 200 zł. Krzyknął 270 zł i tyle mu dałem. Ile spalał oleju przed modem? wywaliłes 300 zł za coś co i tak nie przyniesie efektu. chodzi mi o odme a raczej o ten szajs który się kruszy
xsebo1 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 No tak, zazwyczaj nie poprawia się fabryki. W tych silnikach trzeba przerobić odme po swojemu
marcelinio301 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Wymieniał katalizator, za silnikiem wymieniał oring bo kapało płynem chlodzacym (nagminna bolączka) ,plyn chlodzacy i oczyścił dolot z oleju. Za cześci odmy jakie padają dałem chyba 200 zł. Krzyknął 270 zł i tyle mu dałem. Ile spalał oleju przed modem?wywaliłes 300 zł za coś co i tak nie przyniesie efektu. Wymieniał katalizator, za silnikiem wymieniał oring bo kapało płynem chlodzacym (nagminna bolączka) ,plyn chlodzacy i oczyścił dolot z oleju. Za cześci odmy jakie padają dałem chyba 200 zł. Krzyknął 270 zł i tyle mu dałem. Ile spalał oleju przed modem?wywaliłes 300 zł za coś co i tak nie przyniesie efektu.chodzi mi o odme a raczej o ten szajs który się kruszy Oleju spalał jak mu deptalem i miasto to do 700 ml dochodziłoZalej bryke olejem VAPSOIL 1040 drogi ale warto, tylko zalewa po modernizacji Odmy marcelinio301 WIELKIE DZIĘKI!!! za co wielkie dzieki
xsebo1 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Mam zestaw rozrządu do wymiany, filtr i motul 5w40. Wszystko czeka w kartoniku i do ogarniecia na dniach
marcelinio301 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Za co wielkie dzieki przecież ja nic nie zrobilem Wymienisz sam Powiem wam ze ten ALT to prostak z wymiana mi Podstawa to klucze za rozrzadu. 600 zł za wymianę +części to rznacie nas posiadaczy audi dosłownie w dupsko prosty przykład części komp. Rozrzadu SKF+pompa wody 570zł a orginal 840zł
xsebo1 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Nie mogliśmy się doczekać zdjęć, każdy wie ze odma do d*py. Dodaleś zdjęcie i już wiemy jak to zrobić, za co również dziękuję. Dałeś nam nadzieje...
marcelinio301 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Przecież na wstępie tematu był rysunek jak to ogarnąć choć on w swoim projekcie miał kilka niedociągnięć wiec przerobił em po swojemu.
xsebo1 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Paski contitech, rolki i tłumik drgan ntn, pompa ruville dla forumowiczow za 570 zł z wysylką
marcelinio301 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Paski contitech, rolki i tłumik drgan ntn, pompa ruville dla forumowiczow za 570 zł z wysylką XSEBO1 i co paskudnie wygląd mój projekt węży Paski contitech, rolki i tłumik drgan ntn, pompa ruville dla forumowiczow za 570 zł z wysylką XSEBO1 i co paskudnie wygląd mójprojekt Paski contitech, rolki i tłumik drgan ntn, pompa ruville dla forumowiczow za 570 zł z wysylkąja ten sam zamiennik mam za 570zł i nie muszę być z forum. Chodzi mi gie tu logika 200 zł różnicy a masz orginal
xsebo1 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Normalnie cena 700 zł, 550 ze znizkami. Aso nie produkuje części i jest tylko pośrednikiem. Co do moda to wygląda ok, nie ukrywam że odstraszyłeś mnie pisząc że części kupiłeś w castoramie
Rysiekk Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 marcelinio301 podałeś sposób montażu tak przejrzyście, w dodatku poparty fotografiami, że nie zostawiłeś żadnego miejsca na wątpliwości i dla tego wielkie dzięki!!!!!!! Mam jakieś tam pojęcie o mechanice, ale z poprzednich postów nie za bardzo wiedziałem o co kaman. 2 miesiące temu kupiłem 2.0 ALT i zacząłem się zastanawiać co ja najlepszego k.......a narobiłem. Silnik po kapitalnym remoncie a olej znika. Mechanik nie potrafił już ze mną rozmawiać. Wymienił trójnik bo tak mu powiedzieli w audi. Dalej d*pa zbita, jak brał tak bierze. Podałem mu temat z tego forum i zabiera się za robotę. Zobaczymy co z tego będzie. Zapytam tylko bo pojęcia nie mam a czytałem o tym wcześnie, czy po tej piekielnej sztuczce z poprawianiem odmy zbiera się ten tzw smalec wynikający z różnicy temperatur. Jeszcze raz dzięki!!!
xsebo1 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Smalec to się robi jak jezdzisz na niedogrzanym silniku, polsyntetyk lubi tak robić. Kupiłem 1.5 roku temu to szlam pod korkiem oleju i na uszczelce gumowo metalowej pod pokrywą a w silniku mobil 10w40. Plukanka i pełen syntetyk, bo wariator i zawór oleju będzie do wymiany (słychać terkotanie po odpaleniu) Szlamu nie ma
Rysiekk Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 miałem zalany po remoncie castrolem magmatekiem 05 w 40. Zostawić czy zmienić na 0 w .... Co sądzisz?
xsebo1 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Polecam zmienic olej na lepszą markę. Mobil i castrol to w polsce kiepskie marki. Kiedyś dobre a teraz to chyba to samo g.... z innmi nalepkami. Liqui moly, motul czy millers to górna półka Ja leje liqui moly i zmieniam na motul 5w40 W końcu oferuje go sklep w moim mieście, a podróbki się zdarzają
kiko79 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 No tak, zazwyczaj nie poprawia się fabryki. W tych silnikach trzeba przerobić odme po swojemu w takim razie jak wytłumaczysz fakt, że ja mam odmę fabryczną a silnik oleju nie bierze? Te przeróbki to zwykłe zawracanie d*py...tylko czekać aż coś ci padnie w osprzęcie silnika i będziesz szukał ratunku w innym dziale tego forum. Poza tym nie ma się co dziwić że ostatnio widzimy auta, którym wali ogień spod maski...jak się poprawia fabrykę.
marcelinio301 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Rysiek identycznie ja też kamienie i nikt mi nie przegląda ze silnik ALT 2.0 fsi i TFsi to najgorsze złomu jakie chyba Audi wypuściło na rynek tyle przy nich rzeźby ze masakra. Swoją audi ogarniam przez 3tygodnia. Panowie szkoda pakować w to ścierwo kasy, ładna jest audi jeszcze na 18 celach to już w ogóle lala ale spójrzmy prawdzie w oczy. A co do przeróbki kruchy to części wszystkie wypożyczone z pastoralna. Kolędzy audi mam na sprzedaż 14,300pln i wszystko teraz jest ok
kiko79 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Rysiek identycznie ja też kamienie i nikt mi nie przegląda ze silnik ALT 2.0 fsi i TFsi to najgorsze złomu jakie chyba Audi wypuściło na rynek tyle przy nich rzeźby ze masakra. Swoją audi ogarniam przez 3tygodnia. Panowie szkoda pakować w to ścierwo kasy, ładna jest audi jeszcze na 18 celach to już w ogóle lala ale spójrzmy prawdzie w oczy. A co do przeróbki kruchy to części wszystkie wypożyczone z pastoralna. Kolędzy audi mam na sprzedaż 14,300pln i wszystko teraz jest ok jak nie pasuje ci Audi z tymi silnikami to kup sobie coś innego...masz spory wybór, jak lubisz sobie porzeźbić to kup coś rumuńskiego albo ładę. Nie oszukujmy się, na rynku polskim większość aut z półki Audi, MB i BMW to auta z rynku wtórnego z BARDZO trudną przeszłością - zarówno techniczną jak i wypadkową. Bo jak wytłumaczysz fakt że a4 na rynku wtórnym w Niemczech kosztuje 80tyś PLN, a a4 sprowadzona z Niemiec do Polski kosztuje ok. 60 tyś PLN. Trzeba być IDIOTĄ żeby coś takiego kupić, ciszyć się z zakupu, a potem na łamach tego forum pisać że Audi jest złe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się