Grzesiek080 Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 witam, bardzo bardzo prosze o analize logów. straszy muł sie zrobil mój dieselek. Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28238.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28239.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28240.html Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28241.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28242.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28243.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28244.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28245.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28246.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28247.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28248.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28249.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28250.html Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28251.html Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28252.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28253.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28254.html Grupy: n/a - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28255.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28256.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28257.html
przemik Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Podpisz ktore statyczne, ktore dynamiczne, a ktore Basic Settings
zbyszek7791 Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 turbo do czyszczenia i odnowa logi jak kolega przemik napisał
paweu1 Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 turbo do czyszczenia przepływka też, bo odmówiła posługi, obniż sobie wolne obroty
ciahciah Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 wymień filtr powietrza sprawdź rurę miedzy filtrem powietrza a turbo czy jest szczelna, nie przerwana wymyj dokładnie przepływkę i pokaż potem loga dynamicznego 008 i 010 na 3 biegu ciągnąc do 4200obr przegoń furę, niech się sadze w turbo wypalą, może wtedy nie trzeba będzie turbo czyścić
Grzesiek080 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 Przepływowka wymieniona na nową jakies 2 meisiace temu. Co moze byc powodem zanizania wynikow przepłtywówki jesli jest nowa oryginalna? A co do czyszczenia czy to ciezka robota ( skomplikowana) dla poczatkującego?
ciahciah Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 wymień filtr powietrza sprawdź rurę miedzy filtrem powietrza a turbo czy jest szczelna, nie przerwana potem pokaż loga dynamicznego 008 i 010 na 3 biegu ciągnąc do 4200obr jak kupiłeś oryginalną w servisie wv/audi to nic nie myj, jak nic nie przyniesie poprawy z tego co pisze wyżej jedz do aso reklamować
sokram Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Jaka masz nowa przeplywke? Jak mas znowa boscha to nie czysc. Sokram
Grzesiek080 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 SOrki chodzilo mo o czyszczenie turbo czy to może zrobic poczatkujący[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 16:05_________________________________________________ wymień filtr powietrza sprawdź rurę miedzy filtrem powietrza a turbo czy jest szczelna, nie przerwana potem pokaż loga dynamicznego 008 i 010 na 3 biegu ciągnąc do 4200obr jak kupiłeś oryginalną w servisie wv/audi to nic nie myj, jak nic nie przyniesie poprawy z tego co pisze wyżej jedz do aso reklamować Slyszalem ze nie ma szans zareklamowac przepływomi8erz jesli sam go zakładałem................[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 16:06_________________________________________________witam ponownie naszła mnie taka myśl. kiedyś wcześniej pisałem o tym samym problemie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=43272.msg478658#msg478658 też mi sie przycinały kierownice ale przepływomierz też miał być do wymiany. Oczywiście kupiłem nowy i tak samo samochód nie jeździli ( jeździł tam samo na starym jak i na nowym) wiec stary sprzedałem jak sie okazalo gostek był zadowolony i dostałem pozytyw wiec już nie wiem co może być. Wynika z tego ze przepływomierz jest dobry ale mogę sie mylić. Dzisiaj sprawdziłem kierownice ruszają sie ale nie za lekko nie wiem czy powinno tak być chodzą na calej długości bez przycięć. Proszę o wyrozumiałość jeśli juz poruszałem temat ale jak dałem za przepływowe 570 zł i nic to nie poprawiło to sie załamałem. I na jakiś czas dałem sobie spokój z diagnozami.
ciahciah Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 wklejasz co proponuje zrobić i nic w tym celu nie robisz, paranoja 570zł wywaliłeś nie potrzebnie i nic cię to nie nauczyło..
koper84444 Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Przepływka może też zaniżać wyniki przy otwartym (zablokowanym) zaworze EGR.
Grzesiek080 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Opublikowano 18 Listopada 2010 No sorki chłopaki ale nie jestem w stanie zrobic logów bo po pierwsze nie mam nikogo kto by mi obsługiwał laptopa a po drugie coś mi laptopik szwankuje. Ale dzisiaj zrobiłem mały test : Zwarlem wezyki idące od N 75 ( górny i dolny ) chyba turbo powinno byc wysterowane na ful ale wg. opisu to notlauf powinien wystąpic przy 3000 obr a mi wystąpił przy 4200 co lepsze notlauf powinien uniemożliwic dalszą jazdę a ja bez problemu ( bez wylączania zapłonu ) wcisnąłem gaz i znowu jazda 4200 i odcięcie. Wiec juz sam nie wiem co sie dzieje.......[br]Dopisany: 17 Listopad 2010, 13:35_________________________________________________ wymień filtr powietrza sprawdź rurę miedzy filtrem powietrza a turbo czy jest szczelna, nie przerwana potem pokaż loga dynamicznego 008 i 010 na 3 biegu ciągnąc do 4200obr jak kupiłeś oryginalną w servisie wv/audi to nic nie myj, jak nic nie przyniesie poprawy z tego co pisze wyżej jedz do aso reklamować Sprawdzilem co mi napisano powyzej rura przed inter jest szczelna filtr powietrza nowy. DOdatkowo wykonałem troszku logów: Grupy: 008,010,003- 3 bieg - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28599.html Grupy: 008,010,003- 4 bieg - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28600.html Grupy: 008,010,003- 4 bieg - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28604.html Grupy: 008,011 3 bieg - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28602.html Grupy: 008,011,003 3 bieg - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28603.html Grupy: 004 basic settings - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28605.html Grupy: 003 basic settings - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28601.html Grupy: 010 static - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28606.html Grupy: 003 static - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28607.html Grupy: 011 basic grzebanie - http://vaglog.rtnet.pl/gregorz_28608.html Za turbine sie nie biore bo nie mam ani kanału, ani miejsca na demontaż ani czasu ani też kluczy a i mechaniorem też nie jestem. Ale chetnie przyjmę pomoc w demontażu i czyszczeniu i zapłace ( oczywiscie w granicach przyzwoitości) osobie która mi pomoże ale jakos chyba nie znajde nikogo z okolic Suchej Beskidzkiej.
ciahciah Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 przepływka jest ok, a winowajce bym obstawiał bardzo zabity smołą kolektor ssący albo map sensor nie szczelny i zawalony olejem, z którego roku jest ten AFN? wypal ropą kolektor ssący w środku jak jest sporo osadu, uszczelkę nową potem załóż na przyszłość: logi rób pojedynczo a co do turbo odkręć od wspornika gruszkę, dwie śrubki pod gruszką i poruszaj cała sztangą z gruszką, jak będą wyczuwalne opory będzie trzeba czyścić turbo
Grzesiek080 Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 Pomyłka to jest AHF. Wielkie dzieki za pomoc już sie załamałęm ze tak wkurzyłem szanownych kolegów ze już ze mna przestali gadać........
ciahciah Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Nie łam się, baba jesteś czy co, napisałem ci co masz sprawdzić/wyczyścić, do dzieła sobota jutro
Grzesiek080 Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 Nie łam się, baba jesteś czy co, napisałem ci co masz sprawdzić/wyczyścić, do dzieła sobota jutro Hmm wiesz niektórzy pracują też w sobote. I maja rodzine... Zreszta co ci bede opowiadal mlody jeszcze jestes zobaczysz za kilka lat ......
wiktorsam Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Chopaki co się spinacie, Grzesiek080 z tego mi się wydaje ciahciah nie miał nic złego na myśli... A co do robienia logów samodzielnie to nie widzę żadnych problemów, ja swoje robię sobie sam, wiadomo we dwójkę łatwiej ale samodzielnie też się da zrobić. Ja znajduję kawałek prostej gdzie dam radę się rozpędzić do 4500 rpm na 3cim biegu, lapka przypinam pasami na fotelu pasażera, przygotowuję grupę którą chcę logować tak że wystarczy nacisnąć start, nakierowuję na start kursor, ruszam autem powoli i jak osiągnę 1500 rpm na 3cim biegu tylko klikam start i ognia. Po osiągnięciu 4500 rpm szukam miejsca do zatrzymania auta (np pobocze) i dopiero po zatrzymaniu się wyłączam logowanie. Potem wystarczy z logów wywalić zbędny kawałek (ten po osiągnięciu max obrotów).
Grzesiek080 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 Witka, Udalo mi sie zdemontowoac dzisiaj egr i..... jak zobaczyłem ile syfu tam było to az oniemiałem . Ledwo co przeswit byl. Wyczyściłem wszytko jak trzeba okazalo sie ze samochód lepiej smiga ( nie ma spadku mocy po 3000 - przynajmniej tak mi sie wydaje ) mam przeglad 2000 poza termin moze jak wymienią filtry to jeszcze bedzie lepije..............
ciahciah Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 erg ci mocy nie da, kolektor ssący wyczyść
vauxhall95 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 erg ci mocy nie da, kolektor ssący wyczyść Da moc,jesli sie zawiesil w pewnej pozycji.Mogl byc spadek mocy wtedy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się