Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Głrośna praca silnika "DUDNIENIE"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tez możne występować w końcu to prawie taka sama jednostka :kox:

Opublikowano

Witam.

Może trzeba sobie zadać pytanie dlaczego tak sie dzieje. Jak ktoś tu napis ze po 200 tys trzeba wymienia hydraulikę. Przecież to totalna bzdura. Silnik ma bez problemu zrobić 500 tys. No ale jak śmigacie na LL albo DPf jak go posiadacie wam leje paliwo i to rozcieńcza wam olej to później sie tak dzieje. Zaoszczędzisz na wymianie, władujesz w remont silnika. Ja w AJM mam 240 tys i jak go odpalę to nie słyszę ze pracuje. nawet przy takich mrozach. Ale olej wymieniam co 10 tys i nie żałuje na nic. Wiem ze wy tez. Ale... . A. Słyszę tylko jak turbina gwiżdże z tyłu auta bo nie mam kata.

Pozdro

ZC

Opublikowano

Witam.

Może trzeba sobie zadać pytanie dlaczego tak sie dzieje. Jak ktoś tu napis ze po 200 tys trzeba wymienia hydraulikę. Przecież to totalna bzdura. Silnik ma bez problemu zrobić 500 tys. No ale jak śmigacie na LL albo DPf jak go posiadacie wam leje paliwo i to rozcieńcza wam olej to później sie tak dzieje. Zaoszczędzisz na wymianie, władujesz w remont silnika. Ja w AJM mam 240 tys i jak go odpalę to nie słyszę ze pracuje. nawet przy takich mrozach. Ale olej wymieniam co 10 tys i nie żałuje na nic. Wiem ze wy tez. Ale... . A. Słyszę tylko jak turbina gwiżdże z tyłu auta bo nie mam kata.

Pozdro

ZC

no to kolego ciesz się cicha pracą silnika jak widzisz mamy inne modele motorów więc poczytaj to sie dowiesz że akurat ten typ tak ma jak w moim przypadku. Jeszcze nie wymieniłem szkalanek ale jak tylko to zrobię wrzucę pare fotek do oblukania. na razaie trochę zimno :shocked:

Opublikowano

Nie wiem jak wcześniej ale odkąd mam ten samochód jeżdżę na Motulu Specific 5W40 i wymieniam go co 12-13 tyś km, jak kupiłem auto nie było dudnienia, teraz silnik też pracuje równo i klekocze cichutko (jak na diesla) tylko z czasem coraz bardziej nasila się to basowe dudnienie słyszalne jak się stanie obok auta,próbowałem to nagrać telefonem ale na nagraniu tego nie słychać (chyba za duży bas)

Przed chwilą po trasie otworzyłem maskę i sciągnąłęm rure idącą spod maski do filtra powietrza, dość mocno słychać jakby uderzenia powietrza z filtra, już zaczynam się martwić :confused4:

Opublikowano

Nie wiem jak wcześniej ale odkąd mam ten samochód jeżdżę na Motulu Specific 5W40 i wymieniam go co 12-13 tyś km, jak kupiłem auto nie było dudnienia, teraz silnik też pracuje równo i klekocze cichutko (jak na diesla) tylko z czasem coraz bardziej nasila się to basowe dudnienie słyszalne jak się stanie obok auta,próbowałem to nagrać telefonem ale na nagraniu tego nie słychać (chyba za duży bas)

Przed chwilą po trasie otworzyłem maskę i sciągnąłęm rure idącą spod maski do filtra powietrza, dość mocno słychać jakby uderzenia powietrza z filtra, już zaczynam się martwić :confused4:

u mnie to samo jak ściągnołem filtr to własnie to dudnienie słychać i to sie właśnie tak niesie

Opublikowano

w najbliższym czasie będę wymieniał termostat to chyba zaglądnę pod pokrywę klawiatury, boje się żeby któryś popychacz się nie rozlatywał i nie zniszczył wałka, najgorsza opcja to chyba rozlatujący się zawór ;( hmmm jeszcze jedna opcja mi przychodzi do głowy, czy może się tak dziać przez zasyfiony dolot ?

Opublikowano

i po wymianie szklanek jedna szklanka była padnięta i to było przyczyną dudnienia , wcześniej przy 150 było głośnie w kabinie a teraz 180 i cisza czyli przy przebiegu 260 tysi trzeba wymieniać chydraulike wałek ok. czas wymiany 1 h ale trzeba się troche znać sklanki kupione u ziomka TOM 77 po bardzo dobrej cenie robocizna 50 silikon i oring to wszystko co potrzebne do wymiany

jak wam silnik chodzi jak 20 letni disel wymieniajcie szklanki :good:

Opublikowano

i po wymianie szklanek jedna szklanka była padnięta i to było przyczyną dudnienia , wcześniej przy 150 było głośnie w kabinie a teraz 180 i cisza czyli przy przebiegu 260 tysi trzeba wymieniać chydraulike wałek ok. czas wymiany 1 h ale trzeba się troche znać sklanki kupione u ziomka TOM 77 po bardzo dobrej cenie robocizna 50 silikon i oring to wszystko co potrzebne do wymiany

jak wam silnik chodzi jak 20 letni disel wymieniajcie szklanki :good:

A vag wykryje te uszkodzone szklanki :mysli: Maxito[br]Dopisany: 26 Styczeń 2011, 22:17_________________________________________________

Nie wiem jak wcześniej ale odkąd mam ten samochód jeżdżę na Motulu Specific 5W40 i wymieniam go co 12-13 tyś km, jak kupiłem auto nie było dudnienia, teraz silnik też pracuje równo i klekocze cichutko (jak na diesla) tylko z czasem coraz bardziej nasila się to basowe dudnienie słyszalne jak się stanie obok auta,próbowałem to nagrać telefonem ale na nagraniu tego nie słychać (chyba za duży bas)

Przed chwilą po trasie otworzyłem maskę i sciągnąłęm rure idącą spod maski do filtra powietrza, dość mocno słychać jakby uderzenia powietrza z filtra, już zaczynam się martwić :confused4:

u mnie to samo jak ściągnołem filtr to własnie to dudnienie słychać i to sie właśnie tak niesie

Ale filtr powietrza :cool1:

Opublikowano

i po wymianie szklanek jedna szklanka była padnięta i to było przyczyną dudnienia , wcześniej przy 150 było głośnie w kabinie a teraz 180 i cisza czyli przy przebiegu 260 tysi trzeba wymieniać chydraulike wałek ok. czas wymiany 1 h ale trzeba się troche znać sklanki kupione u ziomka TOM 77 po bardzo dobrej cenie robocizna 50 silikon i oring to wszystko co potrzebne do wymiany

jak wam silnik chodzi jak 20 letni disel wymieniajcie szklanki :good:

A jak krzywki na wałku ? Bo ktoś mi mówił, że też powinno się wymienić ?

Pamiętasz który popychacz ? U mnie pierwszy nie domaga, ale narazie się wyciszył, chyba zależy jak sie ustawi po odpaleniu silnika :)

Opublikowano

A vag wykryje te uszkodzone szklanki :mysli:

nie wykryje :cool1:

Opublikowano

i po wymianie szklanek jedna szklanka była padnięta i to było przyczyną dudnienia , wcześniej przy 150 było głośnie w kabinie a teraz 180 i cisza czyli przy przebiegu 260 tysi trzeba wymieniać chydraulike wałek ok. czas wymiany 1 h ale trzeba się troche znać sklanki kupione u ziomka TOM 77 po bardzo dobrej cenie robocizna 50 silikon i oring to wszystko co potrzebne do wymiany

jak wam silnik chodzi jak 20 letni disel wymieniajcie szklanki :good:

A jak krzywki na wałku ? Bo ktoś mi mówił, że też powinno się wymienić ?

Pamiętasz który popychacz ? U mnie pierwszy nie domaga, ale narazie się wyciszył, chyba zależy jak sie ustawi po odpaleniu silnika :)

przed ostatni popycgacz

Opublikowano

heh no u mnie coś ostatnio się wyciszył ale w najbliższym czasie też się przymierzam do wymiany bo boję się o wałek

Opublikowano

heh no u mnie coś ostatnio się wyciszył ale w najbliższym czasie też się przymierzam do wymiany bo boję się o wałek

popychacze moga przycinac sie okresowo. czasem pomaga wymiana oleju.

Opublikowano

heh no u mnie coś ostatnio się wyciszył ale w najbliższym czasie też się przymierzam do wymiany bo boję się o wałek

popychacze moga przycinac sie okresowo. czasem pomaga wymiana oleju.

musashi powiem Ci że sama wymiana oleju to raczej niepomoże. Jak już zaczyna je słychac to predzej czy później wymiana szklanek pewna, a wydaje mi się że lepiej same szklanki wymienić niż potem wałek do tego, bo to już kilka stówek kosztuje

Opublikowano

heh no u mnie coś ostatnio się wyciszył ale w najbliższym czasie też się przymierzam do wymiany bo boję się o wałek

popychacze moga przycinac sie okresowo. czasem pomaga wymiana oleju.

no u mnie akurat wymiana oleju odniosła przeciwny skutek, zaraz po wymianie mi zaczął dudnić przez jakieś 2 tygodnie,oprócz tego silnik sie nie dogrzewał, wymieniłem termostat, pojeździłem kilka dni i przestało dudnić ale mam wrażenie że i tak jakoś głośniej pracuje niż dawniej

Opublikowano

i po wymianie szklanek jedna szklanka była padnięta i to było przyczyną dudnienia , wcześniej przy 150 było głośnie w kabinie a teraz 180 i cisza czyli przy przebiegu 260 tysi trzeba wymieniać chydraulike wałek ok. czas wymiany 1 h ale trzeba się troche znać sklanki kupione u ziomka TOM 77 po bardzo dobrej cenie robocizna 50 silikon i oring to wszystko co potrzebne do wymiany

jak wam silnik chodzi jak 20 letni disel wymieniajcie szklanki :good:

czas wymiany "1h".to jak to zrobiles?bez rozbierania przodu?nie trzeba rozbierac jak do rozrzadu?

Opublikowano

i po wymianie szklanek jedna szklanka była padnięta i to było przyczyną dudnienia , wcześniej przy 150 było głośnie w kabinie a teraz 180 i cisza czyli przy przebiegu 260 tysi trzeba wymieniać chydraulike wałek ok. czas wymiany 1 h ale trzeba się troche znać sklanki kupione u ziomka TOM 77 po bardzo dobrej cenie robocizna 50 silikon i oring to wszystko co potrzebne do wymiany

jak wam silnik chodzi jak 20 letni disel wymieniajcie szklanki :good:

czas wymiany "1h".to jak to zrobiles?bez rozbierania przodu?nie trzeba rozbierac jak do rozrzadu?

powiem Ci że też nie wierzyłem ale mam takiego magika że rozrząrd wymienia bez zbejmowania zderzaka i teraz też tak było

Opublikowano

powiem Ci że też nie wierzyłem ale mam takiego magika że rozrząrd wymienia bez zbejmowania zderzaka i teraz też tak było

zderzak musi zdemontowac.

poniewaz nie zdemontuje się kola pasowego paska wieloklinowego,

o podokrecaniu srób odpowiednim momentem już nie wspomnę.

natomiast pasa przedniego faktycznie sie nie demontuje, tylko odsuwa.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 11:16_________________________________________________

musashi powiem Ci że sama wymiana oleju to raczej niepomoże. Jak już zaczyna je słychac to predzej czy później wymiana szklanek pewna, a wydaje mi się że lepiej same szklanki wymienić niż potem wałek do tego, bo to już kilka stówek kosztuje

przeciez pisalem wczesniej ze zwlekanie z wymiana prowadzi do zniszczenia walka.

natomiast w przypadku zakupu "podrobionego" oleju moga wlasnie sie odezwac hydropopychacze, wymiana na ori przywraca prawidlowa prace.

Opublikowano

i po wymianie szklanek jedna szklanka była padnięta i to było przyczyną dudnienia , wcześniej przy 150 było głośnie w kabinie a teraz 180 i cisza czyli przy przebiegu 260 tysi trzeba wymieniać chydraulike wałek ok. czas wymiany 1 h ale trzeba się troche znać sklanki kupione u ziomka TOM 77 po bardzo dobrej cenie robocizna 50 silikon i oring to wszystko co potrzebne do wymiany

jak wam silnik chodzi jak 20 letni disel wymieniajcie szklanki :good:

czas wymiany "1h".to jak to zrobiles?bez rozbierania przodu?nie trzeba rozbierac jak do rozrzadu?

powiem Ci że też nie wierzyłem ale mam takiego magika że rozrząrd wymienia bez zbejmowania zderzaka i teraz też tak było

zderzak musi zdemontowac.

poniewaz nie zdemontuje się kola pasowego paska wieloklinowego,

o podokrecaniu srób odpowiednim momentem już nie wspomnę.

natomiast pasa przedniego faktycznie sie nie demontuje, tylko odsuwa.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 11:16_________________________________________________

musashi przeciesz mówię że zderzaka nie demontowałem, szkoda że zdjęć nie zrobiłem to byś może wtedy uwierzył :cool1:

Opublikowano

musashi przeciesz mówię że zderzaka nie demontowałem, szkoda że zdjęć nie zrobiłem to byś może wtedy uwierzył :cool1:

a oczywiscie wszystko dokrecales kluczem dynamometrycznym? :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...