lizard-borys Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam Czy ktos moglby mi polecic modul do zdalnego uruchamiania silnika. Przydaloby sie takie ustrojstwo na zime, zdrowiej dla silnika, odmrazania szyb no i dla kierowcy Moze Audi ma cos takiego w swojej ofercie. Szukalem troche po forach i sklepach, duzo tego jest ale bez wiekszych konkretow. Nie wiem jak jest z bezpieczenstwem, zabezpieczeniem przed kradzieza itd. Pozdrawiam
Madbar Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Chodzi Ci chyba o ogrzewanie postojowe- tzw popularnie mówiąc Webasto. tu jest link do instalacji: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=163320.0
Dev Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Koledze chodziło raczej o uruchomienie silnika na 10-15 minut przed odjazdem aby szyby byly juz "odgruzowane" i w autku cieplo
olek4505 Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 no to kolega Madbar dobrze napisał zainstaluj webasto w swojej audi i będzie ciepło i nie będzie trzeba skrobać w zimę szyb są 2 rodzaje webasto mokre i suche w audi jest mokre tak ze podgrzewa płyn tak ze w samochodzie będzie ciepło i nie trzeba się martwic ze ktoś samochód ukradnie
lizard-borys Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 Na 1 pozycji stawiam silnik, 2szyby a dopiero 3 to ciepelko Jakies inne pomysly
maciekpolanica Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Tu przykladowo na aukcji http://allegro.pl/starter-odpalanie-zdalne-i1324533938.html masz taki sterownik. Jak dobrze poszukasz to mozna znalesc pewnie cos lepszego:) Pozdrawiam
lizard-borys Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Opublikowano 17 Listopada 2010 Dzieki ale modulow to ja znalazlem kilkanascie. Moze ktos ma juz cos takiego zamontowanego, moze cos polecic i opisac swoje doswiadczenia w uzytkowaniu takiego systemu. Czekam na propozycje
szogun0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 A w jakim aucie chcesz zamontować? W A5? Zapomnij.
majkel_majki Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Z manualną skrzynią obawiałbym się coś takiego założyć, wystarczy raz zapomnieć zostawić na luzie i klops. Poza tym webasto jest zdrowsze dla silnika bo praca na zimno na jałowym nie służy ani silnikowi, ani środowisku, a FSI nie bardzo chce zagrzewać się na postoju zwłaszcza z włączonym ogrzewaniem.
sołtys85 Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Kolego jeśli dupka marznie to tylko i wyłącznie webasto. - bardzo niezdrowe dla silnika nagrzewanie na postoju - ekolodzy to by Cię za torbę powiesili za to - czekał być ruski miesiac na to ciepło przy tym silniku jaki masz
lizard-borys Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 Nie chodzi mi o jakies specjalne wygrzewanie silnika, jak dotychczas w temperaturach 0-2^C, ssanie wylancza sie po okolo 30-45 sekundach, a odmrozenie szyby okolo 1,5 minuty i taki efekt chcialbym osiagnac (wskazanie temp silnika okolo 1/5 do temp optymalnej. Jak dla mnie ogolnie cieplo robi sie bardzo szybko, nie mam powodow do narzekania na ten silnik, ekolodzy niech patrza plam ropy na oceanie. Dlaczego bardzo niezdrowe dla silnika jest nagrzewanie go na postoju???
sołtys85 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Dlaczego bardzo niezdrowe dla silnika jest nagrzewanie go na postoju??? Dłużej silnik pracuje na zimnym oleju i bardziej sie zużywa przez to. Pod obciążeniem znacznie szybciej osiąga optymalną temperaturę. Olej dużo lepiej spełnia swoje zadanie.
grippen Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 tak na szybko pierwszy znaleziony http://allegro.pl/starter-odpalanie-pilotem-alarm-zasieg-200m-i1328337650.html zastanowiłeś sie co z immo przecież nie odpalisz samochodu bez kluczyka włożonego w stacyjkę tak jak na w/w aukcji pisze że nie nadaje się do samochodów z IMMO według mnie koniec Tematu jak inni piszą lepsze już założenie Webasta
lizard-borys Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Zastanawialem sie i tez dlatego zalozylem temat by zasiegnac informacji. Kumpel ma jakiegos czarodzieja ale nie chce zeby mi ktos przerabial pol samochodu Zobacze, napisze bezposrednio do Audi i zobaczymy co oni powiedza. Tu w Angli maja fiola na punkcie wszelkich wynalazkow wiec moze oni beda bardziej zorientowani w temacie
DeeJay_Kill Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 teoretycznie nie powinno być problemu, ale nie wiem, czy chcesz takiego rozwiązania - można przecież schować transponder z kluczyka pod plastik w okolicy cewki immo, ale wtedy to tak, jakbyśmy nie mieli takowego zabezpieczenia. Auto odpalałbyś z jakiegoś dodatkowego pilota, oczywiście pozostawałoby wtedy zamknięte, o ile się system nie zbuntuje przed zamknięciem drzwi, gdy kluczyk jest na swoim miejscu... Tak serio - powiedz, czemu nie chcesz webasta? To chyba lepsze rozwiązanie
Puncik Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Pozwolę odkopać, żeby nie robić nowego tematu, znalazłem moduł na allegro z opcja - wyjście na czujnik zaciągnięcia hamulca ręcznego lub neutralnego położenia dźwigni zmiany biegów; otóż moje pytanie jest taki czy w B5 po II lifcie, taki czujnik neutralnego położenia dźwigni zmiany biegów będzie? Bo ręcznego na pewno, ale to mniej istotna sprawa.
adrian998998 Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 W manualu nie masz czujnika biegu neutralnego.
was002 Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Odświeżę kotleta, żeby nie zakładać nowego tematu. Znalazłem takie coś: http://www.idatalink.com/product/product/product_id/508/vehicle_make_id/3/vehicle_year_id/2015/vehicle_model_id/904/package_type/0/vehicle_id/19083 wygląda na to, że ktoś opracował cały system odpalania zdalnego auta. Co ciekawe zachowana jest funkcjonalność oryginalnego pilota (3x "zamknij" żeby odpalić). Funkcjonalność możne nie do końca praktyczna w krajach, gdzie złośliwy strażnik miejski możne wlepić mandat za odpalony silnik na parkingu, ale na całym świecie jak najbardziej normalna sprawa (większość modeli amerykańskiego Forda ma to w standardzie, bez dopłat). Jedyny minus z tego co się wczytałem w instrukcję -> jeden kluczyk jest na stałe w samochodzie (bez baterii), żeby immo działało jak trzeba... i tu trochę mam opory, ale dla mnie to wygląda jakby robili pętlę właśnie po to, żeby kontrolować kiedy taki kluczy jest aktywny, a kiedy nie (co by nie ułatwiać komuś kto ze śrubokrętem chce odpalić auto). (przykładowy opis instalacji do A4 tutaj) Przemyślenia? Wnioski? Komentarze? 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się