A4-Tomek Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 3 godziny temu, kamil-vag napisał: A błędu żadnego w silniku nie zapisuje ? 0257 i błąd prawego przedniego czujnika abs. Tylko tyle z błędów.
kamil-vag Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal Zrób log dynamiczny z grupy 003 + 011 Coś będzie z EGR albo przepustnicą.
A4-Tomek Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 52 minuty temu, kamil-vag napisał: 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal Zrób log dynamiczny z grupy 003 + 011 Coś będzie z EGR albo przepustnicą. O widzisz tak coś podejrzewałem że to może być jedno z tych dwóch. Jeszcze nigdy logów nie robiłem. Muszę się nauczyć tego. Miałem się zabrać za dokładne wyczyszczenie egr i przepustnicy ale narazie nie miałem kiedy.
kamil-vag Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 W module silnika powinna być w outpout test możliwość przesterowania tymi elementami bez odpalenia, więc można sprawdzić czy elementy wykonawcze działają, tj. EGR + Przepustnica...
A4-Tomek Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 9 minut temu, kamil-vag napisał: W module silnika powinna być w outpout test możliwość przesterowania tymi elementami bez odpalenia, więc można sprawdzić czy elementy wykonawcze działają, tj. EGR + Przepustnica... Ok spróbuję w wolnej chwili.
A4-Tomek Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 (edytowane) Taki wynik testów. Słychać jak pracują oba moduły W weekend będę chciał wyczyścić do porządku egr i przepustnice. Zrobię potem znowu test i zobaczę czy coś się zmieni w tych wartościach. Edytowane 14 Grudnia 2021 przez A4-Tomek 1
luken66 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Pytanie: Audi A4 B7 2.0 TDI 140 KM BPW. Od czasu do czasu miał notlauf, turbo w tryb awaryjny, restart silnika kasował błąd. Geometria sprawdzona, ok. Wymieniony N75 ale notlaufy dalej się pojawiały. Wymieniłem na dniach czujnik ciśnienia (mapsensor) - Bosch 038906051C. Po wsadzeniu nowego czujnika od razu po włączeniu zapłonu pojawia się błąd P0236. Jak w czasie jazdy błąd skasuję to się nie pojawia do momentu ponownego odpalenia. Jak przekręcę kluczyk i poczekam aż kontrolki zgasną to błąd się pojawia, jak nie czekam na zgaśnięcie kontrolek tylko od razu przekręcę rozrusznikiem to błędu nie ma. Trafił się wadliwy czujnik?
Chudy81 Opublikowano 12 Czerwca 2022 Opublikowano 12 Czerwca 2022 Witam koledzy podobny problem z silnikiem 2.0 BRE ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny? Po wymianie pompowtrysku brak poprawy w grupie 18 identyczne wskazania jak u kolegi A4- Tomek
Chudy81 Opublikowano 12 Czerwca 2022 Opublikowano 12 Czerwca 2022 4 minuty temu, Chudy81 napisał: Witam koledzy podobny problem z silnikiem 2.0 BRE ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny? Po wymianie pompowtrysku brak poprawy w grupie 18 identyczne wskazania jak u kolegi A4- Tomek Silnik nie równo pracuje w momencie uzyskania odpowiedniej temperatury jakość pracy silnika jest o wiele bardziej gorsza i wywala błąd podczas przyspieszania "świecie żarowe " gdy jazda jest spokojna auto jedzie w miarę. Czekam na wszelkie wskazówki.
Langista Opublikowano 12 Czerwca 2022 Opublikowano 12 Czerwca 2022 Jakiekolwiek odczytywanie błędów robiłeś? Możliwe że coś się zapisało, co nakieruje bardziej..
Chudy81 Opublikowano 12 Czerwca 2022 Opublikowano 12 Czerwca 2022 33 minuty temu, Langista napisał: Jakiekolwiek odczytywanie błędów robiłeś? Możliwe że coś się zapisało, co nakieruje bardziej.. Dzięki za odpowiedź jutro zrobię i zobaczę co tam pokaże więcej na komp.
Chudy81 Opublikowano 13 Czerwca 2022 Opublikowano 13 Czerwca 2022 14 godzin temu, Chudy81 napisał: Dzięki za odpowiedź jutro zrobię i zobaczę co tam pokaże więcej na komp. 2 pierwsze zdjęcia po przekręceniu kluczyka na zimnym silniku tak jak ostatnio zostawiłem auto
Chudy81 Opublikowano 13 Czerwca 2022 Opublikowano 13 Czerwca 2022 Teraz, Chudy81 napisał: 2 pierwsze zdjęcia po przekręceniu kluczyka na zimnym silniku tak jak ostatnio zostawiłem auto
Langista Opublikowano 13 Czerwca 2022 Opublikowano 13 Czerwca 2022 Zrób pełny Autoscan i wklej tu wynik.
Chudy81 Opublikowano 13 Czerwca 2022 Opublikowano 13 Czerwca 2022 2 godziny temu, Langista napisał: Zrób pełny Autoscan i wklej tu wynik. Raczej przyczyna znaleziona zapieczona sztanga gruszki turbiny
Chudy81 Opublikowano 13 Czerwca 2022 Opublikowano 13 Czerwca 2022 22 minuty temu, Chudy81 napisał: Raczej przyczyna znaleziona zapieczona sztanga gruszki turbiny ale wydanie mi sie że to nie będzie jedyny problem
mentos92 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Witam. Trochę inne objawy mam w swojej Audi , ale też miga kontrolka świec żarowych. Auto jeździ, odpala normalnie bez żadnych podejrzeń, ale kontrolka mruga cały czas i do tego jeszcze świeci się kontrolka DPF. VCDS pokazał takie błędy po ich wykasowaniu zostaje tylko ten błąd z DPF, ale świece dalej mrugają: 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 000802 - Czujnik obrotów silnika (G28) P0322 - 000 - brak sygnału - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 7 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 289507 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1512 /min Prędkość: 24.0 km/h Obciążenie: 23.1 % Napięcie: 14.29 V Bity binarnie: 00101000 Stab.b.jałowego: 0.0*KW Obroty silnika: 756 /min 008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 P2002 - 000 - za mała skuteczność - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 289991 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2520 /min Prędkość: 125.0 km/h (bez jednostek): 0.0 Cykl pracy: 25.3 % (bez jednostek): 316.20 Temperatura: 6.3*C Czas: 4492.8 s ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-910-517.clb Oznaczenie elementu SW: 8E0 910 517 H HW: 8E0 614 517 BF Komponent: ESP8 FRONT H06 0140 Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0004401 Kod serwisu: WSC 06335 000 00000 VCID: 2C57B1B78F0B3EEF43-8078 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01314 - Sterownik silnika 013 - Odczytać pamięć usterek - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00101101 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 10 Wew.licznik błędów: 17 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x1800 Wartość Hex: 0x4002 Wartość Hex: 0x0027 Wartość Hex: 0x01AE Wartość Hex: 0x0001 18265 - Sygnał obciążenia P1857 - 000 - Komunikat o usterce ze sterownika silnika - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 8 Wew.licznik błędów: 17 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x1800 Wartość Hex: 0x4002 Wartość Hex: 0x0028 Wartość Hex: 0x01AE Wartość Hex: 0x0001
Muskel1 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Z pwenością zapchany dpf. Jaka jest wartość popiołu olejowego? Masz przebieg prawie 300 kkm i jeżeli dpf nie był wymieniany lub czyszczony to z pewnością jest zawalony.
mentos92 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Opublikowano 10 Stycznia 2023 Procent zapchania 6%, ale wartość 94g :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się