sbenios Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Aha, tylko, że u mnie ten silniczek w ogóle nie kręci. Ustawiam na 1,2,3 i cisza, nic nie trybi. To szczotki mogą być mówisz? Wiesz przypadkiem gdzie takie dostane? Bo muszę to jutro zrobić bo szału idzie dostać. Z rana całą dmuchawę wyciągnę tylko, że i tak się nie za bardzo znam co i jak tam może być uszkodzone. Dziś jeździłem cały dzień z zaparowaną szybą i tylko się pochlastać bo nic nie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 chyba na placu gwiazdzistym dostaniesz szczotki,w motoryzacyjnym.. tam nie ma wielkiej filozofii,wyciagasz dmuchawe, rozbierasz jej plastikową obudowe, porzebujesz lutownice transformatorówke z dosc grubym grotem, bo jest co grzać. grzejesz wylutujesz jedne szczotki, wlutujesz drugie i dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Cześć Tutaj małe info dla tych , którzy zasypywali mnie prywatnymi wiadomościami odnośnie ręcznika : http://a4-klub.pl/czapka-daszkiem-recznik-111/recznik-plazowy-1-tura-kolor-czarny-73292/index11.html#post3062772 Pozdrawiam, Musti A4 Klub Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Ale tu cisza od ostatniego spota Auta modzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murdzi Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Ja wczorqj kupilem A6 C5 dla ojca, ktore trzeba mocno odchwaszczyc :-) Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Jaki silnik w tej audi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murdzi Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 AFN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbenios Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Tuż to nie jedzie w tej budzie chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Kolega ma AVG w A6 C5 (czyli ciutke nowszy AFN) i faktycznie demonem prędkości to to nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 wtryski 216 plus program i robi 2,5tdi jak chce ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek s Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Panowie, mam taki mały problem, po przekręceniu kluczyka zapala mi się żółta lampka immo, po chwili gaśnie i znowu się zapala, tym razem pulsując. Samochód zapalał, a po chwili gasł. Temat opanowałem wkładając zapasowy kluczyk, na którym jak narazie zapala bez problemu. Miał ktoś może jakieś podobne doświadczenia z immo ? Można jakoś ożywic ten pierwszy kluczyk ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo1373 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Pany, dziś sprzedałem swoją A4 . Audi zostało w Koszalinie. Myśle, że poszło w dobre ręce. Ramki zostały więc nowy właściciel może być zdziwiony jak ktoś będzie mu mrugał Za tydzień jade do niemiec polować na coś młodszego . [*] [*] [*] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Szukasz kolejnej A4? ---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:49 ---------- Panowie, mam taki mały problem, po przekręceniu kluczyka zapala mi się żółta lampka immo, po chwili gaśnie i znowu się zapala, tym razem pulsując. Samochód zapalał, a po chwili gasł. Temat opanowałem wkładając zapasowy kluczyk, na którym jak narazie zapala bez problemu. Miał ktoś może jakieś podobne doświadczenia z immo ? Można jakoś ożywic ten pierwszy kluczyk ?Pozdrawiam. Jak na zapasowym kluczyki tez zacznie ci wariować immo to masz walniętą pętle indukcyjną co jest wokół stacyjki. Jeżeli na awaryjnym kluczyku nie będziesz miał problemu to pewnie padł ci transponder w kluczyku i trzeba by go wymienić i zakodować kluczyk. A do tego jest potrzebny pin z immo + VAG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek s Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Jak na zapasowym kluczyki tez zacznie ci wariować immo to masz walniętą pętle indukcyjną co jest wokół stacyjki. Jeżeli na awaryjnym kluczyku nie będziesz miał problemu to pewnie padł ci transponder w kluczyku i trzeba by go wymienić i zakodować kluczyk. A do tego jest potrzebny pin z immo + VAG. Gdzie w Koszalinie można zakodować kluczyk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Masz pin do immo? (lub komplet kluczy wraz z zawieszką bo tam też jest napisany pin). Jak pin będzie znany to bez problemu można to samemu zrobić. ---------- Post dopisany at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany at 12:10 ---------- Ja mam kabelek VAG którym odziwo udało się wyciągnąć pin z immo mojej B5 Jakbyś podjechał na spota to moglibyśmy spróbować Kto chętny na spota w tym tygodniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murdzi Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Bardzo chętnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek s Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Masz pin do immo? (lub komplet kluczy wraz z zawieszką bo tam też jest napisany pin). Jak pin będzie znany to bez problemu można to samemu zrobić.---------- Post dopisany at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany at 12:10 ---------- Ja mam kabelek VAG którym odziwo udało się wyciągnąć pin z immo mojej B5 Jakbyś podjechał na spota to moglibyśmy spróbować Kto chętny na spota w tym tygodniu? Mam trzy kluczyki, ale zawieszki z pinem nie mam. Będę obserwował kiedy się umówicie i spróbuję podjechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Ok, tylko nie gwarantuje że się uda odczytać ten pin bo ja mam zwykły kabelek vag kkl pod rs232 i programik który odczytuje tylko z niektórych immo VDO. Spróbować można W takim razie mówcie które popołudnie w tygodniu wam pasuje? Wtorek, środa, czwartek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murdzi Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Jak dla mnie może być np. środa Tyle tylko, że będę A6 na spocie. BTW, nie wiecie gdzie stoi jakaś dobra A6 C5 na części? Potrzebowałbym paru bzdur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek s Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Ja też mogę w środę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się