grucha213 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 koledzy mam problem ze swoją A4 tak jak w temacie 1.8T 150KM 2001r. z gazem wiec tak samochód kupiłem ok 2 miesiące temu było ok samochód jeżdził nic sie nie działo , cały czas sie świecił CHRCK ale gość gadał że od gazu..... i jeżdziłem tak i było super na benzynie i gazie .... pojechalem 2 tyg temu na przegląd i gość mówi ze skasuje mi Check-a, skasował, wyjechałem od niego i zaczeło przerywać i szarpać. wróciłem mówie co jest on mówi ze to nie możiwe ż epo skazowaniu błędów tak sie dzieje to zbieg okoliczności no i co mu zrobie.... może ma racje? teraz jeszcze jak spadł śnieg i jest chłodniej to jak rano zapalałem pochodził 2 min i zgasł i za 2 razem też.... ogólnie podczas jazdy szarpie i przeywa równa na gazie jak i na benzynie ale jest też tak że zapale jade szarpie coś za chwile przestanie i nie szarpie zgasze i za 5 min odpalam ciepłego i szarpie nie da sie jechać ..... kable wyglądaja na nowe, cewki tez ( beru) , przychodzi do głowy modył zapłonu ale nie wiem ponieważ jak stoi za wolnych to nim szarpie widać z emomentami chodzi na 2 gary ale jak sie doda gazu na 1500 to igła odpuszczam znowu szarpie także nie wiem czy moż eka być przy walniętym module.... teraz kwestia błędów po tym jak gośc skasował to i tak przez szarpanie pojawiły sie od nowa takie: 16684, 16687, 16686, 17700 skasowałem ! i samochód stał zapalony z 30 min bez jazdy znowu sprawdzam i: 17700 skasowałem! po 2-3 dniach po przejechaniu 10 km z szarpaniem sprawdzam i: 17700, 16684, 16687, 16514, 16685, 17658 skasowałem i zostawiłem na noc i rano tak jak wyżej pisałem ta sutuacja że 2 razy gaśnie po 2 minutach ( zaczynał chodzić na 3 gary) sprawdzam nie ma nic, po zagrzaniu do 90 stopni dalej nie ma błędów, ale po przejechaniu spokojnie 3 km sprawdzam i :17700... nie wiem co to moze być pomóżcie coś... a i wydaje mi sie ż ewolno z obrotów spada.....
seves Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Kolego nie do konca niestety wiem co ktory blad oznacza a w zasadzie w ogole nie mam pojecia co oznacza ale mialem ten sam problem w avj i winna byla cewka a w zasadzie 3x cewka w dluzszych odstepach czasu .. cewka moze wygladac jak nowa ale bedzie uszkodzona i moze sie to objawiac tak jak Ty masz ze raz silnik pracuje prawidlowo a raz na 3gary.. w avj nie masz problemu i mozesz spokojnie kazda cewke wyjac wiec na pracujacym na 3cylindrach wyjmuj po kolei cewki i zobaczysz ktory cylinder nie pali- potem zamien cewki miejscami (miss cylinder z prawidlowym) i sprawdzisz jak bedzie.. czy zle bedzie pracowal cylinder ze zla cewka czy zly cylinder z dobra cewka.. wtedy moze byc jeszcze swieca.. dopiero potem zaglebiaj sie w temat powazniejszych napraw.. PS poza tym jesli chcesz mam jedna cewke do avj nowa oryginal z aso - zostala mi po sprzedanej furce a do mojej nowej sa inne
predki74 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 17700 to czujnik temperatury 16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder 16687 P0303 Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu 16685 P0301 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu 16514 P0130 Obwód czujnika O2 – usterka (bank1 czujnik 1) i tu mogą być przyczyny ja też mam ten sam silnik założyłem dopiero gaz i czekam jak mi siada cewki heheh
Dev Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 moduł Hitachi który jest na obudowie filtra powietrza zdechł
Buba Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 prawdopodobnie regulator napiecia jak dev pisze
grucha213 Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Opublikowano 29 Listopada 2010 a ten regulator napiecia to to samo co moduł Hitachi ??????
sołtys85 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Tak znajdziesz bo pod plastikową obudową filtra. Przykręcony na 2 śrubki chyba m4 do obudowy filtra powietrza. Dochodzą do niego 2 wtyczki. Przy wymianie pamiętaj, żeby posmarować pastą może być taka od procesorów. Najlepiej podmień z kimś na chwile ten moduł i będzie wiadomo. Chyba były jeszcze boscha te moduły.
Buba Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 to jest na obudowie nie pod jemu pewnie chodzi o plastikowa oslone ktora jest jeszcze nad puszka filtra
sołtys85 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 to jest na obudowie nie pod jemu pewnie chodzi o plastikowa oslone ktora jest jeszcze nad puszka filtra dokładnie o tą obudowę
Maxcudo Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 A co sie stanie jak nie bedzie pasty? Ja modul wymienilem, mialem jakis brazylisjki i padl wiec kupilem Boscha i puki co chodzi =] Czasem jak zimno to dopiero za 3-5 raze odpali, tak to zapali gasnie
Buba Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 po to zeby bylo lepsze przewodzenie i miedzy wtyczka a modulem
Maxcudo Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Oki, dzieki. Musze ja kupic i posmarowac. Pozdrawiam
sołtys85 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 po to zeby bylo lepsze przewodzenie i miedzy wtyczka a modulem Pod modułem jest radiator chłodzony przepływajacym powietrzem w puszce. Pasta ma za zadanie lepsze przewodzenie ciepła między modułem a radiatorem. Jak moduł sie zbytnio nagrzeje to sie spali poprostu nie ma to nic wspólnego z odpalaniem.
Maxcudo Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 To co moze byc powodem ze rano albo w ciagu dnia zalezy jak mu sie podoba, zapala i gasnie, zapala i gasnie, po czym zapali i chodzi caly czas? Najlepsze to ze nie zawsze to robi, tylko np. dzisiaj potem przez kilka dni spokoj i znowu, tak roznie.
domjenick Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 muszę was zmartwić-w AVJ-nie ma takiego modułu ,o którym wspominacie na poprzedniej stronie-taki moduł występuje tylko w B5,a tu mamy do czynienia z B6 :gwizdanie:
sołtys85 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 To co moze byc powodem ze rano albo w ciagu dnia zalezy jak mu sie podoba, zapala i gasnie, zapala i gasnie, po czym zapali i chodzi caly czas? Najlepsze to ze nie zawsze to robi, tylko np. dzisiaj potem przez kilka dni spokoj i znowu, tak roznie. :gwizdanie:Mi wygląda na immo ale vag prawdę powie
grucha213 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 muszę was zmartwić-w AVJ-nie ma takiego modułu ,o którym wspominacie na poprzedniej stronie-taki moduł występuje tylko w B5,a tu mamy do czynienia z B6 :gwizdanie: no właśnie bo ja tego nie znalazłem, w takim razie gdzie jest moduł zapłonowy u mnie w AVJ??? a no i jeszcze jedno pytanie! czy to co opisałem w 1 poście moze być przez świece??? ponieważ dziś wykreciłem i jedna wygląda marnie na oko jakaś popekana:/ oczywiście wymieniam wystkie odrazu ale czy to mogla byc przyczyna tych błędów i zachowania???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się