silnik Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) Alternatywą jest też zmiana na klimatronik B6 z końca produkcji, czyli AA, AB, AC, AD z symbolem na naklejce H14/S24, to jest to samo co B7 (nie ściera się-chyba że się ktoś o to mocno postara i jest od 16°C) tylko że szyba grzeje w B6. Ja taki posiadam i polecam:wink: Jeszcze ciekawostka z w/w klimatronikami o innych symbolach na nalepce: http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/klimatroniki-rodzaje-zakres-temperatur-272571/#post3913397 Doszedłem że : AA- 1DIN bez grzanych dupek AB- 1DIN z grzanymi dupkami AC- 2DIN bez grzanych dupek AD- 2DIN z grzanymi dupkami Może komuś się to przyda Kupiłem klimatronik AB i po podłączeniu okazało się ze jest od 18 stopni. Nie robiłem przyuczenia vinu ani nastaw podstawowych. Czy po tych zabiegach może się skala temperatury zmienić? W linku który podałem a jest niestety nieaktywny, napisałem na jakiej zasadzie jest 16°C, nie które klimatroniki o tych oznaczeniach mają 16 i 18 stopni i nic nie zmienisz niestety. Link prowadził tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/234480-klimatroniki-rodzaje-i-zakres-temperatur/?p=3688152 By nie było kolejnych takich przypadków jak twój silnik, wklejam na wszelki wypadek tą informację z linku: Ważne! Moje spostrzeżenia na temat klimatroników do B6 z końcówkami AA, AB, AC, AD i pewnie te z czujnikiem jakości też (to jest AE,AF,AG,AH) Jeśli się nie mylę (ale raczej się nie mylę ) to jest tak: Wersje które mają na nalepce H11/S19 mają min temp 18°C (prod. 2003) Wersje które mają na nalepce H12/S19 mają min temp 18°C (prod. 2003) Wersje które mają na nalepce H13/S19 nie wiem jaką mają min temp ale możliwe że 18°C (prod. 2003) Wersje które mają na nalepce H13/S23 mają min temp 16°C (prod. 2003-2004) Wersje które mają na nalepce H13/S24 mają min temp 16°C (prod. 2004) Wersje które mają na nalepce H14/S24 mają min temp 16°C (prod. chyba od drugiej połowy 2004 -jakość jak w B7) Już czytałem ten temat. Okazało sie że ten klimatronik który kupiłem jest AB ale H12/S19 no i niestety ten jest od 18 stopni Edytowane 13 Października 2014 przez silnik
mateszymanski Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Panowie jest ktoś z Waw lub okolic kto mi to zrobi? Kupiłem drugą A4kę i nawigacja plus klimatronic są wymienione - czyli podgrzewanie nie działa. Jest ktoś kto ogarnia ten temat? Lub znacie kogoś sprawdzonego? Ja sam nie mam ani wiedzy ani narzędzi do tego.
silnik Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Panowie jest ktoś z Waw lub okolic kto mi to zrobi? Kupiłem drugą A4kę i nawigacja plus klimatronic są wymienione - czyli podgrzewanie nie działa. Jest ktoś kto ogarnia ten temat? Lub znacie kogoś sprawdzonego? Ja sam nie mam ani wiedzy ani narzędzi do tego. Jak nie ogarniesz tego to najlepiej sprzedaj ten klimatronik a kup sobie odpowiedni do B6
nitroo Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Panowie jest ktoś z Waw lub okolic kto mi to zrobi? Kupiłem drugą A4kę i nawigacja plus klimatronic są wymienione - czyli podgrzewanie nie działa. Jest ktoś kto ogarnia ten temat? Lub znacie kogoś sprawdzonego? Ja sam nie mam ani wiedzy ani narzędzi do tego. Napisz do kolegi Stichy. On sprzedaje bezinwazyjne adaptery klimatronika B7 do B6.
bart1907 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Ja juz zakupilem od kolegi Stichy wszystko dziala jak nalezy Wysłane z mojego Szajsunga
dany_2 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 U mnie również działa pięknie ;-) miałem trochę problemów z lutowaniem, przeciętny palec, ale śmiga jak złoto. Dzięki wielkie za opis działania.
BeyerBrown Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Znalazłem dzisiaj przypadkiem w ELSIE: Od numeru nadwozia „400000“ modelu roku 2005 (w wersji Limousine i Avant) oraz „012913“ modelu roku 2005 (w wersji Cabrio) → Katalog części ETKA montowany jest zmieniony czujnik fotoelektryczny promieniowania słonecznego -G107- i zmienione jednostki obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255-. W przypadku jednostek obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- o numerze części do indeksu „AH“ mogą być lub zostać zamontowane tylko czujniki fotoelektryczne promieniowania słonecznego -G107- o numerze części 8E0 907 539, zamontowane w samochodach do numeru nadwozia „399999“ modelu roku 2005 (w wersji Limousine i Avant) oraz „012912“ modelu roku 2005 (w wersji Cabrio) → Katalog części ETKA. W przypadku jednostek obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- o numerze części od indeksu „AJ“ mogą być lub zostać zamontowane tylko czujniki fotoelektryczne promieniowania słonecznego -G107- o numerze części 8P0 907 539, zamontowane w samochodach od numeru nadwozia „400000“ modelu roku 2005 (w wersji Limousine i Avant) oraz „012913“ modelu roku 2005 (w wersji Cabrio) → Katalog części ETKA. Jeśli przyporządkowanie pomiędzy czujnikiem fotoelektrycznym promieniowania słonecznego -G107- a jednostką obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- jest nieprawidłowe, jednostka obsługi i wskazań sterownika układu Climatronic -J255- nie może odczytać sygnału czujnika fotoelektrycznego promieniowania słonecznego -G107- i regulacja układu klimatyzacji jest błędna. Warto mieć to na uwadze przy rezaniu
elmo814 Opublikowano 14 Listopada 2014 Opublikowano 14 Listopada 2014 mateszymanski pozmieniaj klimatroniki panelami i obejdzie sie bez adaptera
bongod Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Siema. Panowie po rozłączeniu i ponownym podłączeniu klimatronika trzeba go jeszcze raz kodować ?
silnik Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Siema. Panowie po rozłączeniu i ponownym podłączeniu klimatronika trzeba go jeszcze raz kodować ? Nie, nie trzeba.
bongod Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Kurna to nie grzeje mi . A tak ładnie wlutowałem przekaźnik . Błędów brak . Kontrolka nie gaśnie :/.
GreGoriO Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Pomyliłeś kable. Posprawdzaj jeszcze raz. Wysłane z mojego iPhone.
bongod Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Pewnie z kodowaniem coś bo lustra grzeją . Ale po wpisaniu tego pinu i zapisaniu wyskoczyło jakieś okno z samymi zerami żeby potwierdzić .
piotrekrkk Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Lustra grzeją, a kontrolka nie gaśnie? Jak wszystko dobrze zrobiłeś to przekaźnik zepsuty
bongod Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Tzn nie gaśnie pod tym względem że bez przekaźnika w ogóle nie dało się zapalić po paru minutach gaśnie . Teraz ładnie się pali ale tył nie grzeje.
piotrekrkk Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 A ten tył to grzal wcześniej zanim panele wymieniales?
piotrekrkk Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 To dziwna sprawa bo to jeden obwód Szyby +lustra + spryski.
bongod Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 To może coś się zgryz wymieniłem sufit na ciemny Kurcze no nie wiem co się porobiło z tym tyłem :/. Naprawdę powinien grzać jak grzeją lusterka? Nie ma rozdzielenia kodowania na lustra i szybę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się