mrogal Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Witam, takie pytanko co to za wezyk zaznaczony na czerwono (gorny) i do czego sluzy? fotka by armistead pzdr :hi:
Sztomel Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 zaworek jednokierunkowy układu podciśnienia - zasysa powietrze tylko w stronę pompy podciśnienia a w stronę serwo hamulców nie czyli ma za zadanie utrzymywać podciśnienie na serwie hamulców. Wychodzi z niego również króciec, na który nasadzony jest wężyk podciśnienia idący dalej do elektrozaworów N18 i N75.
mrogal Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 zaworek jednokierunkowy układu podciśnienia - zasysa powietrze tylko w stronę pompy podciśnienia a w stronę serwo hamulców nie czyli ma za zadanie utrzymywać podciśnienie na serwie hamulców. Wychodzi z niego również króciec, na który nasadzony jest wężyk podciśnienia idący dalej do elektrozaworów N18 i N75. cos chyba zamieszalem, Zrobilem fotke za dnia mojego zaworka, Chodzi mi o to zielone to jest zaslepione pozdr
mrogal Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 zawor podcisnienia do serwa to zielone? co dalo jego zaslepienie? wyglada na fabryczne zaslepienie[br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 14:32_________________________________________________ to zielone to tylko zaślepka a co powinno tam byc? czy to jakis element uniwersalny i akurat w AFNie go zaslepiali
cocoo24 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 hmm, tak od tematu, masz w tym afn filtr węglowy w błotniku prawym????????, bo widze ze przewody nie wychodzą tak samo jak u mnie, i sie zamotałem, bo zaczęłem to zakładać i nie wiem do czego podłaczyc
mrogal Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 hmm, tak od tematu, masz w tym afn filtr węglowy w błotniku prawym????????, bo widze ze przewody nie wychodzą tak samo jak u mnie, i sie zamotałem, bo zaczęłem to zakładać i nie wiem do czego podłaczyc nie mam pojecia co do filtra [br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 20:12_________________________________________________ zaślepka jest fabrycznie założona GIT
Sztomel Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 oczywiście zaślepka jest fabrycznie zaślepiona gdyż króciec ten służył do podłączenia wężyka podciśnienia do wersji z klapą zamkniętego obiegu powietrza sterowaną podciśnieniowo, teraz jest ona sterowana elektrycznie więc króciec w tym zaworku okazał się zbędny.
kaju Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 mrogal, słuchaj, to zaślepienie jest teraz na wszelki wypadek, takie "awaryjne", wcześniej tam podłączane było bodajże sterowanie od klapy zamkniętego obiegu. Mi po dzwonku zniknęła moc i pedał hamulca robił się twardy, bo miałem uwalony króciec, z którego wychodzi właśnie do serwa wężyk. Nie było podciśnienia i ani hamulca, ani mocy, totalny notlauf. Zdjąłem zaślepkę, przełożyłem wąż od podciśnienia, a ułamany króciec zaślepiłem. Problem zniknął i wszystko wróciło do normy. Wszystko u Ciebie jest OK
mrogal Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 mrogal, słuchaj, to zaślepienie jest teraz na wszelki wypadek, takie "awaryjne", wcześniej tam podłączane było bodajże sterowanie od klapy zamkniętego obiegu. Mi po dzwonku zniknęła moc i pedał hamulca robił się twardy, bo miałem uwalony króciec, z którego wychodzi właśnie do serwa wężyk. Nie było podciśnienia i ani hamulca, ani mocy, totalny notlauf. Zdjąłem zaślepkę, przełożyłem wąż od podciśnienia, a ułamany króciec zaślepiłem. Problem zniknął i wszystko wróciło do normy. Wszystko u Ciebie jest OK dzikei za opowiedzi mozna spac spokojnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się