Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Co to za zaworek przy przegrodzie? (LEPSZE Foto)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

takie pytanko co to za wezyk zaznaczony na czerwono (gorny) i do czego sluzy?

fotka by armistead

armiego.jpg

pzdr :hi: :hi:

Opublikowano

zaworek jednokierunkowy układu podciśnienia - zasysa powietrze tylko w stronę pompy podciśnienia a w stronę serwo hamulców nie czyli ma za zadanie utrzymywać podciśnienie na serwie hamulców. Wychodzi z niego również króciec, na który nasadzony jest wężyk podciśnienia idący dalej do elektrozaworów N18 i N75.

Opublikowano

zaworek jednokierunkowy układu podciśnienia - zasysa powietrze tylko w stronę pompy podciśnienia a w stronę serwo hamulców nie czyli ma za zadanie utrzymywać podciśnienie na serwie hamulców. Wychodzi z niego również króciec, na który nasadzony jest wężyk podciśnienia idący dalej do elektrozaworów N18 i N75.

cos chyba zamieszalem,

Zrobilem fotke za dnia mojego zaworka, Chodzi mi o to zielone to jest zaslepione

zaworek.jpg

pozdr :hi:

Opublikowano

to zielone to tylko zaślepka :cool1:

Opublikowano

zawor podcisnienia do serwa

to zielone?

co dalo jego zaslepienie? wyglada na fabryczne zaslepienie[br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 14:32_________________________________________________

to zielone to tylko zaślepka :cool1:

a co powinno tam byc? czy to jakis element uniwersalny i akurat w AFNie go zaslepiali

Opublikowano

hmm, tak od tematu, masz w tym afn filtr węglowy w błotniku prawym????????, bo widze ze przewody nie wychodzą tak samo jak u mnie, i sie zamotałem, bo zaczęłem to zakładać i nie wiem do czego podłaczyc

Opublikowano

zaślepka jest fabrycznie założona :hi:

Opublikowano

hmm, tak od tematu, masz w tym afn filtr węglowy w błotniku prawym????????, bo widze ze przewody nie wychodzą tak samo jak u mnie, i sie zamotałem, bo zaczęłem to zakładać i nie wiem do czego podłaczyc

nie mam pojecia co do filtra :mysli:[br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 20:12_________________________________________________

zaślepka jest fabrycznie założona :hi:

GIT :good:

Opublikowano

oczywiście zaślepka jest fabrycznie zaślepiona gdyż króciec ten służył do podłączenia wężyka podciśnienia do wersji z klapą zamkniętego obiegu powietrza sterowaną podciśnieniowo, teraz jest ona sterowana elektrycznie więc króciec w tym zaworku okazał się zbędny.

Opublikowano

mrogal, słuchaj, to zaślepienie jest teraz na wszelki wypadek, takie "awaryjne", wcześniej tam podłączane było bodajże sterowanie od klapy zamkniętego obiegu. Mi po dzwonku zniknęła moc i pedał hamulca robił się twardy, bo miałem uwalony króciec, z którego wychodzi właśnie do serwa wężyk. Nie było podciśnienia i ani hamulca, ani mocy, totalny notlauf. Zdjąłem zaślepkę, przełożyłem wąż od podciśnienia, a ułamany króciec zaślepiłem. Problem zniknął i wszystko wróciło do normy. Wszystko u Ciebie jest OK :good:

Opublikowano

mrogal, słuchaj, to zaślepienie jest teraz na wszelki wypadek, takie "awaryjne", wcześniej tam podłączane było bodajże sterowanie od klapy zamkniętego obiegu. Mi po dzwonku zniknęła moc i pedał hamulca robił się twardy, bo miałem uwalony króciec, z którego wychodzi właśnie do serwa wężyk. Nie było podciśnienia i ani hamulca, ani mocy, totalny notlauf. Zdjąłem zaślepkę, przełożyłem wąż od podciśnienia, a ułamany króciec zaślepiłem. Problem zniknął i wszystko wróciło do normy. Wszystko u Ciebie jest OK :good:

dzikei za opowiedzi mozna spac spokojnie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...