Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Światła dzienne z wykorzystaniem modułu SD-2 modele B5 i B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A moze mi ktos powiedziec podlaczylem to ustrojstwo na dlugie swiatla jak na postoju strzele dlugimi to mi sie wyswietlac klimatroniku zapala i slychac w schowku jak klapa robi slurp a wczasie jazdy z wloczonymi dziennymi to wl i wyl klime.

Opublikowano

Coś musiałeś w kablach skasztanić. Sprawdzałeś czy poprawnie się wpiąłeś w kabelki?

Opublikowano

wlasnie dobrze wpialem w dlugie nawet szedl tam taki do zaroweczki w zegarach. Efekt taki jak by w tym obwodzie byl klimatronic albo podswietlenie lcd.

Opublikowano

Witam, Panowie jaki macie pomysły na wpięcię się w kostkę przy MCE w B6 tak aby nie naruszać fabrycznej instalacji. Aby w razie konieczności demontażu było wszystko w oryginale. Fajny pantent jest ten bypass z kilku postów wyżej.

Opublikowano

Kolego w jaki sposób podłączyłeś moduł i nie świeci ci kontrola przepalonych żarówek, powiedz jaki masz moduł, ten z pomarańczowym kabelkiem??

kupiłeś go ustawionego na 30% mocy ??

Mam moduł bez pomarańczowego kabelka.

+ do bezpiecznika 37 z dodatkowym bezpiecznikiem ( przez "złodziejkę", o taką: DODATKOWY BEZPIECZNIK STD ODBUDOWA BYPASS BAJPAS (2525720800) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. )

- do masy przy nodze

drogowe podłączone tuż przy wtyczce do MCE szybkozłączkami

pozycyjne też przy MCE w innej wtyczce

Dołożyłem 5zł i zamówiłem z potencjometrem, bo wg mnie te 30% świeci za mocno.

Jaki kupiłeś potencjometr i jak go zamontowałeś ... na jakim przewodzie???

Opublikowano

Kolego w jaki sposób podłączyłeś moduł i nie świeci ci kontrola przepalonych żarówek, powiedz jaki masz moduł, ten z pomarańczowym kabelkiem??

kupiłeś go ustawionego na 30% mocy ??

Mam moduł bez pomarańczowego kabelka.

+ do bezpiecznika 37 z dodatkowym bezpiecznikiem ( przez "złodziejkę", o taką: DODATKOWY BEZPIECZNIK STD ODBUDOWA BYPASS BAJPAS (2525720800) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. )

- do masy przy nodze

drogowe podłączone tuż przy wtyczce do MCE szybkozłączkami

pozycyjne też przy MCE w innej wtyczce

Dołożyłem 5zł i zamówiłem z potencjometrem, bo wg mnie te 30% świeci za mocno.

Jaki kupiłeś potencjometr i jak go zamontowałeś ... na jakim przewodzie???

Pewnie chodzi o to, że zamówił od razu wersje wzbogaconą o potencjometr i drozszą o 5 blach.

Opublikowano

Pewnie chodzi o to, że zamówił od razu wersje wzbogaconą o potencjometr i drozszą o 5 blach.

Dokładnie tak. Potencjometr jest wbudowany.

Opublikowano

Ja również dziś zamontowałem moduł do B6 MCE mam Full, wpiąłem się do niego.

jednak zastanawia mnie jedno, z tego co czytałem na aukcji i w tym wątku to odpaleniu silnika miały się zapalać światła, a mi się zapalają po włączeniu zapłonu po około 5s.

może coś źle podłączyłem- proszę o informację.

zamówiłem również z potencjometrem ale nie wiem ja wy macie ustawione, mi się wydaje że 4 kliknięcia są w porządku, jutro w dzień sobie popatrzę i ewentualnie skoryguje, napiszcie jak wy macie ustawione.

Opublikowano

Ja mam że 4s po odpaleniu. Widocznie zasilanie masz po włączeniu zapłonu a nie po włączeniu silnika tj ~14,4V.

Opublikowano
Ja mam że 4s po odpaleniu. Widocznie zasilanie masz po włączeniu zapłonu a nie po włączeniu silnika tj ~14,4V.

No tak, podłączyłem się pod kabel z bezpiecznika 37,

tylko w mojej instrukcji nic nie pisało na temat podłączenia pod kabel na którym rośnie napięcie po odpaleniu auta...

sam nie wiem co z tym zrobić.

mam moduł z pomarańczowym kabelkiem.

kolego powiedz do jakiego kableka się podłączyłeś że masz 4s po odpaleniu

Opublikowano

Do kabla na którym nie rośnie napięcie tylko na którym sie pojawia dopiero po odpaleniu (no a wtedy jest ~14,4). Zależy też jaki masz moduł no i czy dobrze przeczytałeś instrukcje do niego.

Opublikowano
Do kabla na którym nie rośnie napięcie tylko na którym sie pojawia dopiero po odpaleniu (no a wtedy jest ~14,4). Zależy też jaki masz moduł no i czy dobrze przeczytałeś instrukcje do niego.

Przecież na każdym przewodzie rośnie napięcie po załaczeniu silnika i uruchomieniu tym samym alternatora. :facepalm:

Opublikowano
Ja również dziś zamontowałem moduł do B6 MCE mam Full, wpiąłem się do niego.

jednak zastanawia mnie jedno, z tego co czytałem na aukcji i w tym wątku to odpaleniu silnika miały się zapalać światła, a mi się zapalają po włączeniu zapłonu po około 5s.

może coś źle podłączyłem- proszę o informację.

zamówiłem również z potencjometrem ale nie wiem ja wy macie ustawione, mi się wydaje że 4 kliknięcia są w porządku, jutro w dzień sobie popatrzę i ewentualnie skoryguje, napiszcie jak wy macie ustawione.

Podepnij pod plusa zasilającego pompę paliwa. Po zapłonie impuls na pompę trwa ok.1-2sek. Masz moduł który nie wzbudza się po wzroście napięcia tylko po jakimś czasie.. ok 5sekund. Na przewodzie zasilającym zapodaj bezpiecznik 10A lub 5A. Ja mam 5A i od kilku miesięcy działa. Muszę tylko zapodać najzwyklejsze żarówki bo mam jakieś visionplus i jak by troszkę za mocno świeci a nie wiedziałem że Kogiel ma moduły z potencjometrem :wink:

Opublikowano
Do kabla na którym nie rośnie napięcie tylko na którym sie pojawia dopiero po odpaleniu (no a wtedy jest ~14,4). Zależy też jaki masz moduł no i czy dobrze przeczytałeś instrukcje do niego.

Przecież na każdym przewodzie rośnie napięcie po załaczeniu silnika i uruchomieniu tym samym alternatora. :facepalm:

Chyba nie bardzo zrozumiałeś :doh:

Chodziło mi o to żeby podłączył nie pod ten kabel co jest stałe 12 a później 14 tylko pod ten co po odpaleniu jest od razu 14 a po włączeniu zapłonu jest 0.

Opublikowano

Ja również zakupiłem moduł sd-2 od Kogiel, montaż przeprowadziłem w sobotę, wszystko śmiga jak należy. Posiadam wersję bez potencjometru ale światła świecą odpowiednio, napewno nikogo nie oślepią, powiedziałbym, że nawet mniej jak 30% swojej mocy.

U siebie wpiąłem to tak:

MCE 8E0 907 279 F (High)

1) Po pierwsze masa, zgodnie z instrukcją... Z tym chyba nie ma problemów ;)

2)Kabelek brązowy połączony z–Gniazdo C (32-pin):Pin 3 - Zasilanie lewego światła postojowego (WY) [szaro/czarny] LUB Pin 5 – Zasilanie prawe światła postojowego (WY) [szaro/czerwony]

3)Kabelki niebieskie- Gniazdo B (23-pin): Pin 16 – Zasilanie prawego światła drogowego [biało/żółty] i Pin 18 – Zasilanie lewego światła drogowego [biało/czarny]

4)Na końcu zasilanie układu. Kabelek czerwony, przez bezpiecznik 5A należy wpiąć do bezpiecznika nr 37 z naszej "puszki" w samochodzie.

Opublikowano

Siema. Jezeli ktos będzie miał jakieś pytania związane z modułem świateł dziennych proeltec, chętnie odpowiem na każde :) jeździ on już w niezliczonej ilości Audiczek

Ponieważ niektórzy piszą o zaporowej cenie, małe porównianie :

Ori moduł DRL jednego z producentów samochodów (cena 310zł) drl5.jpg

Nasz moduł : drl33clh.jpg

Jeden z popularniejszych z allegro w cenie 40-50 wiecie pewnie jak wygląda w środku więc prezentować nie bedziemy.

Opublikowano

Ja właśnie od was brałem jak będzie cieplej to zakładam. Jedyne co to dalej się zastanawiam jak tą diode prostowniczą wlutować żeby te przesłony od Bixa nie mrugały

Opublikowano

Ok sprawdzę jak będę się tym zajmował. Dzięki za info

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...