Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Światła dzienne z wykorzystaniem modułu SD-2 modele B5 i B6


PG

Rekomendowane odpowiedzi

Jaka cena?[br]Dopisany: 21 Luty 2012, 14:59_________________________________________________Znalazlem taki:

http://allegro.pl/swiatla-dzienne-modul-automat-dlm-2-nie-led-i2115054808.html

Jaki Ty masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jaka moca swieca swiatla?

Wstepnie rezerwuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jaka moca swieca swiatla?

Wstepnie rezerwuje :)

Po uruchomieniu silnika i uplywie czasu okolo 5 sekund zalaczaja sie automatycznie swiatla dzienne i

swieca tylko wtedy gdy pracuje silnik

Wyjscia ukladu SD-2 podlacza sie do wlókien zarówek od swiatel drogowych a sterowanie impulsowe ukladu powoduje, ze zarówki swieca na 30 % mocy nominalnej pobierajac z alternatora jedynie okolo 40 W a nie 120 W jakie pobieralyby normalnie. W efekcie uzyskujemy swiatla dzienne , które swieca prawie tak jak swiatla drogowe, z tym ze pobieraja z akumulatora jedna trzecia mocy nominalnej zarówek. Nie oslepiaja innych kierowców i daja rozproszone dobrze widoczne w dzien swiatlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na SD-2 światła trochę oślepiają przy 30%. Ja miałem 20% i czasem mi migali z przeciwka. (teraz mam LED H7 i jest bomba!) Polecam zamiast rezystora(?) wstawić potencjometr.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a koledzy mam pytanie. Czy jakbym to podpial pod swiatla mijania to by to jako tako swiecilo bo nie mam bixow i w drogowych nie chce zakladac bo moga oslepiac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na SD-2 światła trochę oślepiają przy 30%. Ja miałem 20% i czasem mi migali z przeciwka. (teraz mam LED H7 i jest bomba!) Polecam zamiast rezystora(?) wstawić potencjometr.

Pozdrawiam

dlatego ja poprosiłem o 10% mocy SD2 bo żarówek używam osram nightbreaker +90% i jest git
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwygodniejszy jest potencjometr. Ja robiłem sam ten moduł zgodnie z opisem na forum. Kiedy chcesz to regulujesz. A jak kiedyś rozmawiałem z kogiel to powiedział, że za 5zł dołoży potencjometr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie - mam ten moduł kupiłem go od kogiela i chciałem założyć go do mojej b7 z USA( czyli zwykłe reflektory nie xenon ) no i nie moge tego zrobic, postepowałem zgodnie z opisami które są na forum i nie dałem rady, po pierwsze to w skrzynce bezpieczników nie znalazłem bezpieczników od świateł długich ( drogowych ) jeżeli chodzi o podłączenie to raczej dam rade bo kabelek od włącznika świateł znalazłem tzn ten który się świeci po podłączneiu próbówki gdy sie włączy światła, "plus po stacyjce" to też bo wpiąłem to do bezpiecznika nr 37 ( washerpumps ) gdzie po przekręceniu kluczyka pokazywało się tam napięcie, masa to każdy potrafi wpiąć ale tych świateł to nie wiem, probowałęm też do kabli zaraz przy reflektorze kolor to czarny z żółtym o ile dobrze pamietam i nic... dałby rade ktoś to opisać jak mam to zrobić w swoim aucie ? jak bedzie trzeba to dam zdjęcia bezpieczników i tej osłonki bo może w wersji z USA jest to inaczej zrobione... pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wasze moduły sd-2 od kolegi kogiel , tez sie topia ?? dostałem drugi i tez d*pa, swiatla swieca ostro , a mialobyc ustawione na 25%,

czy lepsza alternatywa bedzie --->http://moto.allegro.pl/modul-automat-swiatla-do-jazdy-dziennej-dzienne-i2221588321.html, bo juz 3 raz od niego nie kupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wasze moduły sd-2 od kolegi kogiel , tez sie topia ?? dostałem drugi i tez d*pa, swiatla swieca ostro , a mialobyc ustawione na 25%,

czy lepsza alternatywa bedzie --->http://moto.allegro.pl/modul-automat-swiatla-do-jazdy-dziennej-dzienne-i2221588321.html, bo juz 3 raz od niego nie kupie

Coś musisz mieć kolego pokiełbaszone z podłączeniem. Ja mam już od niego moduł 2 lata i śmiga bez żadnych problemów i nic się nie topi. Masz założony bezpiecznik na tym module?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Studziany napisał

"Coś musisz mieć kolego pokiełbaszone z podłączeniem. Ja mam już od niego moduł 2 lata i śmiga bez żadnych problemów i nic się nie topi. Masz założony bezpiecznik na tym module?"

Witam.

Też mam u siebie ( A6 AWX) założony sd-2 od roku i jest super , po co zakładać dodatkowo bezpiecznik skoro przewód plusowy mam podpięty o ile pamiętam do bezpiecznika ogrzewania szyby tył ( kiedy chcę aby ustrojstwo nie działało po prostu wyciągam bezpiecznik od ogrz.szyby tylnej np. do przeglądu )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja juz tez uzytkuje 2 rok modul SD2 i powiem ze smiga jak sie patrzy. Na przeglad nawet tego nie wylaczam tylko jade tak. Przy kontroli sie nie doczepiaja wiec jest wszystko ok. Co do palacych sie modulow to pewnie dlatego ze zostawiacie manetki w pozycji dlugich. Wtedy potrafia sie spalic wnetrznosci modulu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Studziany napisał

"Coś musisz mieć kolego pokiełbaszone z podłączeniem. Ja mam już od niego moduł 2 lata i śmiga bez żadnych problemów i nic się nie topi. Masz założony bezpiecznik na tym module?"

Witam.

Też mam u siebie ( A6 AWX) założony sd-2 od roku i jest super , po co zakładać dodatkowo bezpiecznik skoro przewód plusowy mam podpięty o ile pamiętam do bezpiecznika ogrzewania szyby tył ( kiedy chcę aby ustrojstwo nie działało po prostu wyciągam bezpiecznik od ogrz.szyby tylnej np. do przeglądu )

To wszystko zależy jak kto podłączył. Ja mam zasilanie podciągnięte z pęku czerownych kabelków które są przy kolanach kierowcy, bezpiecznik 10A umiejscowiony w pustym miejscu w puszce bezpieczników. Wg mnie bez sensu jest podpinać pod jakieś inne urządzenie. Poza tym na grzaniu szyb chyba jest większy bezpicznik niż 10A (10A sugerował KOGIEL_ jak go zapytałem) chyba 30A, więc grozi to uszkodzeniem modułu i jego stopieniem:eusathink: jak coś będzie nie tak. Ale jak kto woli...:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zasilanie pociągnąłem z dolnej listwy koło przekaźników + po zapłonie. Na przewó zasilający dałem bezpiecznik 10A i dodatkowo przełącznik do wyłączenia świateł dziennych który schowany jest w kieszonce pod kierownicą. Układ już mam drugi rok i nic się z nim nie dzieje. Zaraz po kupnie nawierciłęm otworki w obudowie modułu i dzięki większej wentylacji nic się nie grzeje.

Inna sprawa to wile osób na CB mówi mi że z tyłu świteł nie mam jak jade na dziennych, myśle aby podączyć tył- pozycje, tak aby odrazu samoczynie sie zapalały, tylko jak, ma ktoś jaieś pomysły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...